X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הכול תלוי בכל אחד מאיתנו ובכולנו כאחד. אם נשכיל להסיר מעלינו את עול הכיבוש של הכוחות השליליים ונהיה יהודים חופשיים בארצנו איש לא יוכל לנו וממילא בסופו של תהליך כל היהודים יצטרפו אלינו
▪  ▪  ▪
התיישבות. היו בקשר עם החלוצים [צילום: פלאש 90]

שר פלוני גינה, פלוני אחר מאיים ומהלך אימים. הנשיא מיוסר וכואב וגם כמה רבנים חוטאים בריצה אל המולך על-מנת להצטרף למקהלה. הצהובונים המכונים בשגגה תקשורת ממלאים עמודיהם בהשמצות, בידיעות שקריות ובמרה שחורה מרוחה בדפוס שחור על התודעה הלאומית. על הטלוויזיה אין מה להוסיף- מבט נוזף של קריינית מובילה, אנחה של חברתה ואוסף מגמתי של שקרים וסילופים ....שומו שמים אין מוצא מהצרות. העולם נגדנו, האו"ם יכה בנו, אמריקה תנטוש אותנו, לא יהיה כאן מה לאכול . בידוד, געוואלד!!
די, נמאס!. קשה להשתחרר מהלך הרוח המשוטט בכל פינה בתודעה וכמעט בכל סמטה בלב. במלאכת מחשבת ותוך ניצול כל המשאבים העומדים לרשותם זרעו הכוחות הרעים כבר לפני שנים זרעים של פורענות. אלה צמחו ליער עבות המכסה לעיתים פני השמיים ומסתיר את השמש, זו המתעקשת למרות הכול לזרוח לה מדי יום תוך התעלמות (שומו שמיים) מהעיתונים, מהפוליטיקאים, מתוכניות האקטואליה והחדשות ושאר מרעין בישין.
אך, לו הייתי כשמש הזו. לקום בבקר ולהביט אל מרחבי הארץ, לראות בבניינה, להתפעל מחמודותיה, להאיר כל פינה בזיו של מעלה ולשוטט לי במסלול קבוע שכולו אור של חיים. השדות, עצי הפרי, העמלים במלאכתם, הלומדים בבתי המדרש, כל אלה מתעלמים לכאורה מהצללים ומקולות נבואות הזעם, גם אני רוצה!
יגעתי ומצאתי ואם אינני טועה יש לי המתכון. את העוגה הזו עדיין לא אפיתי מספיק פעמים ועוד לא גיבשתי דעה אם תהיה חלבית ומחולקת במשורה או שמא פרווה שאז ניתן ליהנות ממנה בכל עת אך אני סמוך ובטוח שהטועם ממנה ולו בשיעורים קטנים בתחילה, ירווה נחת, אולי אף ישמין מעט....
אשתף אתכם במרכיבים: הם זולים, מצויים בשפע, אינם דורשים טרחה מיוחדת ותלויים רק ברצון של כל אחד ואחד.
רכיב ראשון וחשוב ביותר - הימנעות ככל שניתן מצריכת תקשורת. נזקה של זו לבריאות ידוע ואין מה לצפות מהצהובונים, מהספקים האלקטרוניים ומהאתרים האורבים לנו ברשת. להתנזר לגמרי מהחלבון הזה המצוי ברוב תאינו קשה ולכן מי שרוצה בכל זאת לצרוך מוזמן להיעזר ב"מזון" מזוקק יותר המחולק היום לכל דורש. כמה אמצעים מומלצים הם: מקור ראשון, בשבע, והמבשר למי שחפץ בעיתונות, קול ברמה, רדיו קול חי וגלי ישראל ברדיו, מחלקה ראשונה, ערוץ 7, רוטר, הקול היהודי וישראלי פטריוטי באינטרנט. האמינו לי, אם תעשו שימוש רק באלה ובאלה בלבד תמצאו עצמכם יותר קלילים, פחות מודאגים ויותר שמחים.
רכיב שני - הימנעו ככל שניתן ממגע עם פוליטיקאים. טיבם של אלה לאחז עיניים, להבטיח ולאכזב, למעול באמון ולבגוד בערכים. חברים שמזה שנים מנותקי קשר מ"אנשי ציבור" שלימים הופכים לאנשי שלומם של כסאות,תפקידים ושררה מבטיחים לי נאמנה שהם רגועים יותר, פחות מתוסכלים ומאוכזבים והשתחררו מתחושת הנבגדות ששכנה בקרבם דרך קבע בעבר.
רכיב שלישי - הרבו בעשייה חיובית בעניינים החשובים לכם. התנדבו לשומר יו"ש שם תמצאו חוואים על הגבעות ועיזים בשפע, היו בקשר עם החלוצים החיים בצריפים דלים - התרשמו מהתלהבות העשייה, מהפנים השזופים, מהילדים הקטנים שמלבושם פשוט והאור שבעיניהם נפלא. לכו לחזק ותמצאו עצמכם מחוזקים בכוח של עשייה חלוצית, תרומה ודבקות באידיאלים וערכים.
רכיב רביעי - השתדלו ללמוד יותר. קדושת התורה, מורכבות הגמרא וחוכמתם המופלגת של תלמידי חכמים בישראל ממלאים כל הבא עמם במגע במתיקות, בחוכמה, בעדינות, בתחושה של ביטחון בעם הנצח.
רכיב חמישי - הקיפו עצמכם ביהודים טובים ותלמידי חכמים והתרחקו משונאי יהודים ועמי ארצות. המרירות, השנאה העצמית, ההלשנה, החומרנות והאדרת הפרט והחופש שלו לעשות ככל העולה על רוחו זרים לנשמה היהודית ואוכלים בה כל חלקה טובה. היו בחברת יהודים טובים, הקיפו עצמכם באהבה, עסקו בחסד בין אדם לחברו ומבטיח אני לכם שתמצאו מרגוע.
כאמור, הכול תלוי בכל אחד מאיתנו ובכולנו כאחד. אם נשכיל להסיר מעלינו את עול הכיבוש של הכוחות השליליים ונהיה יהודים חופשיים בארצנו איש לא יוכל לנו וממילא בסופו של תהליך כל היהודים יצטרפו אלינו.

תאריך:  21/05/2014   |   עודכן:  21/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להסיר עול הכיבוש
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שלשת הרכיבים הראשונים מדויקים
שוחר-שלום  |  21/05/14 09:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב שטרכר
בניהול תקיף ויעיל לא הייתה צריכה להיות כל בעיה של העדר תקציב לכל התרופות החדשות
מרדכי ליפמן
בית האח הגדול לא הפך לתמונת ראי של החברה הישראלית אלא לסוג של תמונה פרוורטית של החברה הזו. התוכנית מבליטה את הקרעים והשסעים. היא עושה ביזוי בדיעבד של כל מה שאיננו "פוליטקלי קורקט", ובעצם פועלת במסווה התמים של תוכנית בידור
ראובן לייב
מבחן הבגרות מטיל האימה, שייערך מחר (יום חמישי), הוא במפורש עקב האכילס של הנבחנים. רבים נכשלים בו, אם משום שאין להם חשיבה לוגית, ואם משום שמוריהם אינם יודעים ללמד אותו. ליקוי-מאורות של מקצוע יוקרתי
ד"ר איתן לסרי
ביקור האפיפיור בשבוע הבא מהווה הזדמנות נדירה להגביר פעילות על-ידי גורמי הפיקוח והאכיפה להדברת תופעת תג-מחיר לרבות להחמרת הצעדים כנגד המבצעים, מתוך מטרה להגביר את תחושת הביטחון בקרב הנוצרים והמוסלמים בישראל
ציפי לידר
בשולי הכותרות: השר לפיד - השיטה: זריית חול בעיני הציבור    לגליזציה של הסמים הקלים? המיתוס והמציאות    מכירים את החרדים? התשובה היא לא    ולקינוח כַּבֵּד את הזָר?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il