X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"נבחרי העם" הם אלה שקובעים לנו את נורמות החיים במדינה שלנו. מדינה שלנו – דה יורה, וטריטוריה סגורה ואוטונומית דה פקטו שלהם. קובעים לנו – ולא לעצמם
▪  ▪  ▪
משכן הכנסת. נבחרים ללא תחושת החיים האמיתית [צילום: פלאש 90]

הקלישאה כאילו אחרי הבחירות נבחרו 120 חברי כנסת המהווים את נבחרי העם ומשמשים נציגיהם בבית המחוקקים – משוללת כל יסוד. חברי הכנסת אינם נבחרי העם. חברי הכנסת הם נציגי הבוחרים שרואים בהם את בבואתם – וזה אומר הכל.
נבחרי העם אמורים לשרת את כל הציבור, אבל בישראל הם חושבים כי אינם חייבים לבוחריהם דבר ואפילו לא חצי דבר - ושהחוק היבש יתייבש ויתבייש לו.
נבחרי העם מעניקים לעצמם משכורות, תנאי עבודה ופרישה – מנותקים לחלוטין מהתנאים הקשים בהם שקועים בוחריהם. בהפוך על הפוך, ככל שתנאי הבוחרים קשים יותר, כך יקלו על עצמם הנבחרים את תנאיהם האישיים בניתוק מוחלט מנורמות, תרבות ומוסר.
נבחרי העם בוחרים את נשיא מדינת ישראל - מתוך עצמם. לכאורה רשאי כל אזרח ישראלי להציג מועמדותו להיות הנשיא הבא, אבל שיחפש את החברים שלו שיבחרו בו... במקום אחר. פעם היה ניתן למדוד את גודל החוצפה, אבל ברור לחלוטין שמאז שישנם חברי כנסת שלחוצפה אין גבולות: מי זה שיעז להציע מועמדותו לכנסת ואיננו חבר מועדון המושחתים בכנסת?! "שמור לי ואשמור לך" הוא הסגנון השלט (תרתי משמע) ושיקפצו לנו הבוחרים המבקשים נשיא מדינה מקובל על העם. כאן קובע הכח. אנחנו חברי הכנסת נבחר נשיא מתוכנו, והוא יהיה כברנו. רוצים דוגמה נהדרת: משה קצב.
חברי הכנסת הם יצורים כל כך נאלחים שככל שיהיו ראויים פחות, ייבחרו שוב ושוב וחוזר חלילה - כאילו ביום הבחירות העולם עומד מנגד ואינו יכול לשחיתות הישראלית.
חברי הכנסת מחוקקים חוקים, ועוד חוקים, ומתחרים ביניהם מי יגיש יותר הצעות חוק שיועמסו על ספר החוקים שיכול במקרה הטוב להיות ספר בדיחות ובמקרה הרע סצנריו לסרט אימים. האם יש שם חוק אחד שמסדיר לנו את החיים ו/או מקל עלינו מעט את ההרגשה של אי-הנוחות, חוסר השוויון, ו"רשע וטוב לו צדיק ורע לו"?! תלוי את מי שואלים. אם שואלים את הנסקר? התשובה המסוממת ספונטנית: "הכל טוב". אם שואלים את המנסה לשרוד? התשובה עצורת הכעס יוצאת בצרידות: "עזוב אותי, חארא של מדינה".
"נבחרי העם" הם אלה שקובעים לנו את נורמות החיים במדינה שלנו. מדינה שלנו – דה יורה, וטריטוריה סגורה ואוטונומית דה פקטו שלהם. קובעים לנו – ולא לעצמם. הם קובעים שאסור להעסיק עובד זר ללא רשיון – ובעצמם מעסיקים כאלה. קובעים שצריך להדק את החגורה ומסרבים להעלות את שכר המינימום, ולעצמם מעלים חזור והעלה את המשכורות. מכריזים על נשיא המדינה כ"אזרח מס' 1" – אבל לא ממש ממנים אזרח מבין האזרחים אלא "תופרים" לתפקיד הזה את אחד מחבריהם כשוחד פוליטי שישתלם בעתיד כבומרנג חיובי.
בני האדם הללו השוכנים בבית הנבחרים, הפכו ל"מחויבים". ברגע אחד הם עטו על עצמם חליפה "מחייבת" תרתי משמע. מה שהיה להם פעם בית פרטי או דירה משפחתית – הפך להיות משכן הכנסת. הכל מפואר. הכל מצוחצח. משרתים בכל עבר. במציאות החדשה אבדה לנבחרים הללו התחושה האמיתית של החיים, ומרגע זה הם מתהלכים בדיוק כאילו היו מלכים.
מה שיכלו לומר כאנשים פרטיים, מדבר כעת מאחרי מסך של "רצינות ואחריות" שעמך לא יבין זאת. הם יודעים הכל. הם מקבלים מידע רגיש. הם מביטים מעבר לזכוכית משוריינת של אטימות ומתפלאים שפתאום אינם מובנים לנו. בנתונים אלה אתה יכול בכלל לחשוב לחלוק עליהם?! אפילו תנסה, יבטלו אותך במחי יד.
הכסף הרב הנשפך עליהם ולידם מעמיד אותם על "שטיח אדום" שאבוי לך אם תתקרב אליהם. באותה "הזדמנות חגיגית" הם יודעים ידוע היטב לספח הרבה מהנכסים וההון העוברים לידם – לעצמם.
מי שמעולם לא ניהל מכולת שכונתית מקבל לידיו בהינף מינוי ממשלתי לנהל תחתיו אלפי עובדים, ואתה המסגר ואפילו ההייטקיסט אינכם מבינים איזה כובד אחריות יש עליו.
ישנו עם וישנם מורמים מעם – המעבר מצד אחד של המיתרס לצד השני עושה את כל ההבדל: הם שם ואנחנו כאן. שום קשר נוסף.
מה לא אמרו על "נבחרי העם" הללו, שכל תוצאה מתמטית הייתה שולחת אותם מיידית לכל הרוחות – ולהבדיל בישראל, שוב לכנסת?! שהם מושחתים. שנשאר רק להקיף את בניין הכנסת בחומה, והנה לכם בית כלא שבו אנסים, גנבים, מקבלי שוחד וכל סוגי העבריינים האחרים. שעם תוספת של כמה נורות אדומות ניתן להקים בכניסה לבניין הכנסת שלט: "בית זונות"... מה לא?!
חברי הכנסת אינם נבחרי העם. חברי הכנסת הם נציגי הבוחרים שרואים בהם את בבואתם – וזה אומר הכל. כן, זה כואב, אבל האמת חייבת להאמר: מי שבוחר בהם – רואה אותם כשליחיו, ואין כמו הפתגם "אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה" כדי לחדד את האבסורד הנוראי בו אנו חיים, ושרבים בתוכנו רואים בו מצב אפוקליפטי.

תאריך:  25/05/2014   |   עודכן:  25/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משה קצב / Moshe  Katsav
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חברי הכנסת אינם נבחרי העם
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
"כנסת"זה עווט היסטורי של האספה
ראיס-פוטין-טיל400  |  25/05/14 13:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי דוד
ציפי לבני נכשלה כמנהיגה של קדימה. נכשלה כמנהיגת האופוזיציה. נכשלה כשרת המשפטים. נכשלה כשרת החוץ. נכשלה בניהול המשא-ומתן
יורי מור
היום אתה מזלזל באנשים שלא קראו מספיק ספרים, לא קיבלו השכלה דיו גבוה - מחר אתה לא תתנגד לרדיפתם, מחרתיים במשבר הכלכלי אתה מעשים אותם בבעיית שלך וכבר מוכן ואפילו קורא להשמדתם
אליהו קאופמן
הגיע גם הזמן שח"כים דתיים - משני הצדדים, יזמו הצעת חוק כנגד אלה שיטענו פומבית כי "הדתות הן הבעיה לשלום" ו/או כי ציבור זה או אחר הם קיצוניים ומסוכנים משום אמונתם הדתית
אורי שרגיל
הפלשתינים 'הרגו' אותנו לפני עשרות שנים. הם הטילו עלינו קללה נצחית של מוות שהייתה אמורה להפוך אותנו לרוח רפאים. משום מה הציונים שפלשו לארץ הקודש שלהם לא הבינו את ה'רמז' (גם לא עוז) ולכן החלו לשחוט. מרגע שקמה המדינה הפכנו אנו לישות קמאית בעיני שבט דוב-המנהרות מעזה
גיא רוה, רוני מילוא
שפה יוצרת מציאות והמציאות הזו אינה מתאימה לעידן בו אנו חיים    זהו שינוי הגדרה בלבד, ואין בו כדי לפגוע בזכויותיה אימהות אשר מוגדרות כיום כ"חד-הוריות", או את ההטבות שהן מקבלות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il