X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גם אם תגיעו למרפאה של ד"ר רוזן, רופא מכבי, וגם אם בשעות בהן הוא אמור לקבל מטופלים של הקופה, הסיכוי שתיכנסו במועד שנקבע לכם מראש תלוי בשאלה האם הרופא מקבל באותה שעה את מטופליו הפרטיים או שלא
▪  ▪  ▪
במכבי יודעים? [צילום: איתמר לוין]

גם אם אתם חברי מכבי שירותי בריאות, וגם אם אתם מגיעים לקבל את מה שמגיע לכם מתוקף היותכם חברי הקופה, עדיין עדיף להיות "לקוחות פרטיים", מסתבר. מבולבלים? גם אני הייתי.
רופא עיניים של קופת-חולים מכבי, ד"ר רוזן (תל אביב, אבן גבירול 56), מעדיף לקבל את המטופלים הפרטיים שלו על חשבון הזמן שלכם. למה? כי זה בחינם. לא לכם. לו.
מסתבר, כי גם אם תגיעו למרפאה של ד"ר רוזן, רופא עיניים של מכבי, כאמור, וגם אם בשעות בהן הוא אמור לקבל מטופלים של הקופה, כפי שמצויין גם באתר האינטרנט, הסיכוי שתיכנסו במועד שנקבע לכם מראש תלוי בשאלה האם הרופא מקבל באותה שעה את מטופליו הפרטיים או שלא. כי במידה שהתשובה חיובית, לא מן הנמנע שלמרות שהתור שנקבע לכם הוא לשעה שלוש, לדוגמה, תוכלו להיכנס אליו רק בחמש...
ככה זה
זו הייתה בדיוק החוויה שלי. הזמנתי תור. כחודש מראש. לשעה שלוש. בשלוש וחצי, כשהבחנתי שמטופלים שהגיעו אחרי נכנסים כבר אל הרופא ניסיתי לברר מה הסיבה לכך. "אלו מטופלים שחזרו מניתוח", נאמר לי על-ידי המזכירה. ואני, שלתומי סברתי כי מדובר במקרים דחופים המשכתי להמתין. אחרי שעה, שמתי לב שתור המטופלים "אחרי ניתוח" לא נגמר, ושהסיכוי שאכנס לרופא בקרוב נמוך מאד. ההתנהלות נראתה לי תמוהה, וכשפניתי שוב למזכירה נעניתי בתשובה "ניסינו להכניס אתכם לפני שלוש אבל המטופלים כבר החלו להגיע".
מי זה "אתכם"?, ניסיתי לברר. חברי מכבי? לא. מטופלים פרטיים. כלומר, רק אחרי שד"ר רוזן יסיים לקבל את כל מטופליו הפרטיים, יוכלו חברי מכבי להכנס לחדרו, לפעמים אחרי המתנה של שעתיים, לפעמים יותר.
לתמיהה שלי על כך שהרופא מקבל מטופלים פרטיים על חשבון זמן טיפול של חברי מכבי נעניתי ב"רצית לבוא לרופא חשוב" (עכשיו אני יודעת שד"ר רוזן רופא חשוב. מאוד חשוב, מסתבר), אז תמתיני. התגובה לטענה שהעליתי כי אלו שעות קבלת חברי מכבי ולא מטופלים פרטיים שלו ושקביעת התור נעשתה חודש מראש נעניתי ב"ככה זה". "זה מה שיש".
האם במכבי מודעים לעובדה שרופא מטעמם מקבל על חשבון זמן המטופלים שהם חברי הקופה את המטופלים הפרטיים שלו? האם ד"ר רוזן מתנהל כך ללא ידיעת הקופה?
יבדקו
דובר מכבי, עידו הדרי, אמר בתגובה לדברים כי "אנחנו מצטערים על חווית השרות שמתוארת בכתבה. מדובר ברופא בכיר ומוערך העובד במכבי שנים רבות.
רופאי מכבי מחויבים לטפל בחברי מכבי בשעות עליהן הוסכם עם הרופאים. במקרים רבים קיימת דווקא הרחבה והגדלה של תורים עבור חברי מכבי לשעות פעילות אחרות. האירוע המתואר הוא בהחלט בעיתי ואנו נבדוק אותו ונפעל יחד עם הרופא על-מנת להבטיח רמת שירות גבוהה לחברי מכבי.
ד"ר רוזן, בתגובה לטענות שהושמעו בפניו אמר: "בראשית תגובתי אבקש להביע את צערי על אותה הסיטואציה שבה הרגשת נפגעת בביקורך במרפאתי. מרפאתי הקיימת קרוב ל-35 שנה ומשרתת חולים רבים בנויה על עקרון של מצוינות בטפול הרפואי ובשרות אבל לדאבוני גם כאן קורים דברים לא רצויים.
מטופל שנכנס למרפאה חייב לקבל את הטיפול הרפואי המיטבי ומצב שמטופל יצא ללא קבלת הטיפול תוך שהוא מרגיש מתוסכל ופגוע אסור שיקרה".
באותו יום, לדברי ד"ר רוזן "בין השעה 13:30 ל-15:00 קיבלתי חולים מנותחים שנותחו על-ידי יום קודם. קבלת מנותחים אלה גלשה מעט מעבר לשעה 15:00 דבר שאינו מתוכנן ובוודאי לא נעשה בכוונה".
קיימת אצלי הפרדה בשעות וימי העבודה בין מטופלי מכבי ומטופלים אחרים. למרות ההפרדה העקרונית הזאת קרה שיבוש וקבלת מבוטחי מכבי החלה מעט באיחור לאחר השעה 15:00 אבל הקדימות בבדיקה נקבעה לאור העובדה שאנשים היו אחרי ניתוח והסיבה לכך רפואית".

תאריך:  26/05/2014   |   עודכן:  26/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד רונן מנור, עו"ד יניב כהנוביץ
שטח הדירה הוא נתון מהותי בעסקת רכישת דירה, ומרבית רוכשי הדירות אינם יודעים כי קיים הבדל מהותי בין חישוב שטח הדירה וקביעת שטחי הברוטו ושטחי הנטו. סוגיה זו נדונה לאחרונה על-ידי בית משפט השלום בפתח תקוה אשר זיכה רוכשים בפיצוי בגין ירידת ערך משהתברר כי הוצג בפניהם מצג לפיו שטח הדירה גדול יותר משטחה בפועל
רפי לאופרט
בהדרגה משתנה המציאות התקציבית בישראל, ותקציב הביטחון מאבד את עליונותו המובהקת    מדינת-ישראל מנסה במשך כל השנים לאכול את העוגה ולהשאירה שלימה בעת ובעונה אחת
יעקב אסתרליס
פרק 1 טבעת האש    מדינת ישראל אמורה הייתה להיות מוקפת בטבעת מדינות אויב המוכנות לפעולה משותפת: השמדתה הסופית
אברהם קריגר
טורו של הרב אברהם קריגר, העומד בראש מכון 'שם עולם' על השיעור שממשלת ישראל צריכה לקחת ממכבי אלקטרה ת"א
עפר דרורי
הספר מעלה את הרצון האנושי לסייע לזולת גם ברגעים הקשים ביותר ועוד הרבה אירועים שרק אהרן אפלפלד מסוגל לתאר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il