X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ספורט, לרבות ספורט מקצועני ותחרותי, לא אמור להיות נעלה על החיים אלא חלק בלתי נפרד מהם כשם שאבל של אנשים מהווה סיבה מספיקה- מוצדקת! לדחיית הצגות ומופעים שונים, כך נכון וראוי שהוא יהיה סיבה לדחיית אירועים ספורטיביים, לרבות משחקים בשלבים מתקדמים של ליגות-על
▪  ▪  ▪
קטש. אין הצדקה

ההצגה לא חייבת להימשך. לא תמיד. לא בהכרח. לא בכל מחיר. אולי ההפך - יש נסיבות שבהן היא חייבת להימסך. אין הצדקה להקים את עודד קטש מה'שבעה' על מות אביו כדי לאמן את קבוצתו. אין הצדקה לקיום משחק שבו על דיויד בלאט לאמן את קבוצתו שעות באחדות לאחר שנודע לו על מות אביו.
יש ערכים אנושיים בסיסיים חשובים יותר מאשר קיום משחק כדורסל. לא היה קורה דבר אילו משחקיהן של שתי הקבוצות היו נדחים עד לאחר סיום ה'שבעה' של מאמניהן, אשר בצירוף מקרים מקאברי נפטרו אבותיהם בהפרש ימים אחדים.
שחקני הקבוצות ודאי היו מקבלים בהבנה מלאה את דחיית המשחקים, גם אם רבים משחקניהן הם שחקנים זרים הממתינים בכיליון עיניים לסיום העונה כדי לארוז ולחזור לארצותיהם.
לא נעלה על החיים
המשחקים לא היו בבחינת פיקוח נפש. התייצבותם של המאמנים על הקווים בימי אבלם מרשימה בשל גילוי תעצומות נפש הכרוכות בה אבל יש בה, מצד שני, ביטוי לסולם ערכים שבור.
ספורט, לרבות ספורט מקצועני ותחרותי, לא אמור להיות נעלה על החיים אלא חלק בלתי נפרד מהם. כשם שאבל של אנשים מהווה סיבה מספיקה - מוצדקת! – לדחיית הצגות ומופעים שונים, כך נכון וראוי שהוא יהיה סיבה לדחיית אירועים ספורטיביים, לרבות משחקים בשלבים מתקדמים של ליגות-על.
כמי שצפה במשחק הכדורסל בין הפועל אילת לבין מכבי תל אביב יותר מכל חמלתי על שני המאמנים, אשר באותה שעה המקום האחרון שבו היו אמורים להיות הוא באולם כדורסל, מדריכים את קבוצותיהם.
כאשר עצם קיום המשחק בעיתוי שבו נערך הוא שגיאה קשה בשיקול דעת ( של מי?) חשוב וראוי לעצור ולהרהר ולשאול האם ההצגה אכן חייבת להימשך בכל תנאי, בכל שעה, יהיו הנסיבות אשר יהיו.
לעניות דעתי הקטנה, הצנועה והבלתי נחשבת – לא.

תאריך:  05/06/2014   |   עודכן:  05/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מכבי תל אביב
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה גולדבלט
הגיע העת שחברות הביטוח יציעו לציבור תוכניות ביטוח חדשות ונחוצות - טוב למבוטחים וטוב לבני המשפחה שלהם
הרב אליהו קאופמן
הבעיה עם אולמרט איננה רק בסכנה שייוותר בחו"ל אלא בעצם החוצפה של מי שהורשע בקבלת שוחד ונידון לשש שנים וכמי שחשוד בשיבוש הליכי משפט, בכך שהוא עוד מבקש מותרות כמו יציאה לשם עסקים במדינת בננה
אפרים הלפרין
השנה היא 1988, בנימין נתניהו מסיים קדנציה כשגריר ישראל באו"ם, כאן בארץ תם דור המפלגת הליכוד, והנסיכים, בניהם של בכירי חרות, מחממים את ישבנם לקראת הקבלה בירושה של מושכות השלטון בני בגין, דן מרידור, רוני מילוא ואהוד אולמרט היו בטוחים שם הם הדור הבא של השליטים בישראל.
מתי דוד
כלבי השמירה של הדמוקרטיה הפכו ל"מפלגת התקשורת"    חלק מהתקשורות איבדה את שיקול הדעת המקצועי של אתיקה מחייבת לטובת אינטרסים כלכליים, פוליטיים ואישיים
מתי דוד
בקרב אנשי הקולנוע הטלוויזיה והתיאטרון קיימת תופעה מוכרת שלפיה לחלק מאנשים אלה יש מאפיינים של רצון ודחף תמידי, לעורר תשומת לב ולהיראות כאנשי תרבות ויצירה מרדניים ומקוריים. אפיונים אלה מובילים חלק מהם לההפך לדמויות שמאלניות קיצוניות. כנראה שזה מה שקרה גם לרני בלייר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il