X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
עננה שחורה עוברת על העולם, אנו זוכרים ימים כאלה מתחילת-אמצע המאה הקודמת, הרעים הופכים לטובים, הטובים הופכים לרעים, עולם שמן, מנומנם ועצל, מעצמת על מנומנמת ועצלה, ושמאל ישראלי בדיוק באותו מצב
▪  ▪  ▪
חמאס. "המוות למען אללה" [צילום: פלאש 90]

מתוך אמנת החמאס (המקור – ויקיפדיה) - "יראים את אללה ונושאים את דגל הג'יהאד מול פני העריצים, למען הצלת הארץ... אללה הוא מטרתה, הנביא מופתה, הקוראן חוקתה; הג'יהאד נתיבה, והמוות למען אללה הוא הנעלה במשאלותיה... יוחזרו ארצות המולדת (לבעליהן) ותישמע מעל מסגדיהן קריאת המואזין המכריזה על כינונה של מדינת האיסלאם.. .הפלישה הציונית היא פלישה זדונית.
"אין היא נרתעת מלהשתמש בכל השיטות, ולהשתמש בכל האמצעים השפלים והבזויים להשגת מטרתה... ישראל, ביהדותה ויהודיה קוראת תיגר על האיסלאם ועל המוסלמים... היציאה ממעגל הסכסוך עם הציונות היא בגידה בעיקר, וארור העושה כן..."
ועל היהודים נאמר "בכספם השתלטו על אמצעי התקשורת... בכספם הציתו מהפכות... הם שעמדו מאחורי המהפכה הצרפתית, המהפכה הקומוניסטית... הם שעמדו מאחורי מלחמת העולם הראשונה, אשר בה הצליחו לחסל את מדינת הח'ליפות האיסלאמית... הקימו את חבר הלאומים באמצעותו יכלו לשלוט בעולם... הם שעמדו מאחורי מלחמת העולם השנייה... הם שהורו על הקמת ארגון האומות המאוחדות ומועצת הביטחון...
אף מלחמה מתנהלת בשום מקום בעולם בלא שתהיה ידם מעורבת בה... יאמרו האבנים והעצים: "הו מוסלמי, הו עבד אללה, יש יהודי מתחבא [מאחורי], בוא והרגהו....זוהי הדרך היחידה לשחרר [את פלשתין]. אין כל ספק באשר לעדותה של ההיסטוריה. זהו אחד מחוקי היקום ואחד מכללי ההוויה. לא יגבר על הברזל אלא הברזל....אין פתרון לבעיה הפלשתינית אלא באמצעות הג'יהאד. באשר ליוזמות, ההצעות והוועידות הבינלאומיות, הרי הן בזבוז זמן והבל הבלים... האישה בבית המשפחה הלוחמת, אם היא אם או אחות, ממלאת את התפקיד החשוב ביותר בדאגתה למשפחה: גידול הילדים על המושגים וערכי המוסר השאובים מן האיסלאם, וחינוך ילדיה לקיום מצוות הדת לקראת תפקיד מלחמת המצווה המצפה להם.
כן אלה האויבים שלנו
בטלנים, עצלים, אם שיעור תעשיה מהנמוכים בעולם, עם רמת הכנסה לנפש מהנמוכים בעולם, עם תל"ג לנפש מהנמוכים בעולם, עם רמת חינוך הנופלת עשרות מונים מרמת החינוך של אחיהם בישראל, כל מה שהם יודעים זה לרצוח, לרצוח על-מנת להשיג בכוח את מה שאינם משכילים להשיג בעבודה קשה ובהתמדה.
והם לא היו כאלה, הנגע הוא חברתי ובכלל בכלל לא גנטי, לעמי ערב יש מקום של כבוד בהיסטוריה, בכלכלה ובמדע, אך הבטלה השתלטה עליהם, והם מעדיפים להמשיך ולהתבטל ולרצוח, מאשר להזיע ולהגיע.
כצאן לטבח
והעולם נכנע, ורבדים שלמים של החברה הישראלית נכנעים, עוד ועוד חבורות נרפות ועצלות אשר אין להן כוח למלחמות, עייפו ממלחמות, וכנראה מעדיפות להישחט בלי להלחם, כנראה מעדיפות ללכת כצאן לטבח.
ניתן היה לצפות שעם החבירה של ממשלת אש"פ לחמאס היה קם העולם והיה קם כל השמאל בישראל כאיש אחד ואומרים תודה לביבי נתניהו על שמנע מאיתנו כשל ענק, וחשף בפועל מראש את הכוונות הזדוניות של הצד שכנגד, כוונות שעל-פי אמנת החמאס, אין להטיל בהן כל ספק (הכיוון של היהודים מערבה, לים, בלי גלגלי הצלה, ושיא בעונת הכרישים) ולמזלנו ובניגוד לאוסלו גילינו את הכוונות האלה, טרם החתימה, בעיקר כי דרשנו הכרה, ובהעדר הסכמה חשפנו את הכוונות האמיתיות מראש ומנענו מעצמנו כשל ענק, אך העולם המנוון והשמאל הדשן בישראל נולדו עם שתי ידיים שמאליות ושתי עיניים שמאליות או עם מגבלה רבתי ביכולת חשיבה תבונית ומושכלת בגלל שהעצלנות אכלה להם את המוח, הם ממשיכים ליילל על כשלון המו"מ.
צל שחור על בית לבן
במקום להראות נחישות, העולם רועד מפחד, מעצמת העל ארה"ב, הפכה בימי נשיאותו של אובמה לעבד נרצע של פרס הנובל לשלום שקיבל מספר ימים לאחר שנכנס לתפקידו, אירופה השמנה שילמה לו מיליון דולר, ומאז הוא מחזיר את הפרס בתשלומים, תוך שהוא מקריב את ביטחון תושבי אמריקה ואת ביטחון העולם כולו.
והוא מוצא לו את דומיו בכל העולם ובישראל, ומטפח אותם, ונותן להם צ'פחות, וכך מתפשטת לה תורת הצל השחור על העולם לעוד מדינה ועוד מדינה, לעוד פוליטיקאי ועוד אחד. כן, זכור לנו מה היה בשנות העשרים ושנות השלושים של המאה הקודמת, גם אז השתלטו מטורפים על העולם, כאשר העולם הדשן והמפונק, נשא את כליהם.
האם תחלוף העננה? האם מלחמת עולם בפתח?
אני מקווה שכולנו שמים לב להתייצבות היחסית של השלטון במדינות ערב, חלק מהשליטים של העשור הקודם נחים בשלום על משכבם לאחר שמחליפיהם שחטו אותם, חלקם בבתי הסוהר, וחלקם שחטו את יריביהם, העסק מתייצב, והשאלה הגדולה היא על איזו גדה הוא מתייצב, האם הוא מתייצב על הגדה המערבית, כלומר תעסוקה, תעשיה, חינוך, בריאות או שמא מתייצב על הגדה המפגרת, עוני, בורות, טרור עולמי – וכל עידוד של גורמים מקרבנו או מקרב העולם החופשי, לחמאס ו/או לדומיו, פירושו אחד ויחיד, יציקת שמן לאש הטרור העולמית, והגדלת הסיכוי להשתלטות הטרור על כל מדינות ערב, קריסה של הסכמי השלום ופריצתה של מלחמה אזורית ועולמית, וזאת כאשר במדינת ישראל ובכל מדינות העולם עשרות מיליוני מוסלמים הנאמנים לאללה ולתורתו, אשר ביום בו תפרוץ אותה מלחמה, תהיה כמובן תורת החמאס.
זהבה גלאון? שלי יחימוביץ'? האם יש לכן מה להוסיף? האם הכיסא שלכן חשוב יותר מן החיים שלנו? האם הייתן הולכות ללא עשרה מאבטחים עם חמאסניק בסמטה מוארת בעזה? אני מניח שלא! הכיצד אתן שולחות אותנו, את עם ישראל, להסכם עם החלאות האלה, טרם ביטלו מן היסוד את תורתם הרצחנית והשוללת את עצם קיומנו כבית הלאומי של העם היהודי?
לנשיא ארצות הברית אינני פונה, מדובר במקרה אבוד, נמתין לבחירות הבאות, צריך לקוות שאמריקה תבין לאיזה חלל ענק נפלה, תבחר נשיא אמיץ שייטול את המושכות הנפולות לידיו, טרם יברחו כל הסוסים מן האורווה.
צל שחור משחור על בית לבן.

תאריך:  07/06/2014   |   עודכן:  07/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צל שחור על בית לבן
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר נכון ל"ת
צייד נאצים  |  7/06/14 23:19
2
כל מילה בסלע. אני תמיד אומר
בני בנקר  |  8/06/14 11:18
3
צל שחור
שמ   |  8/06/14 21:27
 
- לדעתי יש קשר
ה.א  |  8/06/14 23:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
זאב קם
נתניהו בדיון סגור בוועדת החוץ והביטחון: "אני לא רוצה מדינה אחת מהים ועד הירדן, ולכן צריך להגיע להיפרדות"
אלעזר לוין, איציק וולף
התשובה הישראלית לממשלת האחדות הפלשתינית    משרד השיכון פרסם מכרזי שיווק ל-1,699 דירות באפרת, בקרני שומרון, בביתר עילית, ברמת שלמה ועוד    אריאל: זכותה וחובתה של ישראל לבנות בכל רחבי הארץ כדי להוריד את מחירי הדיור
אליקים העצני
אלון פנקס - איש מפלגת העבודה שיעץ בין היתר לשמעון פרס, שרת כקונסול כללי בניו-יורק ונתניהו טרפד את מינויו לשגריר ישראל באו"ם - נשמע כיתום עזוב, המייחל לקורטוב של תשומת לב מהאמריקנים, ולו גם נזיפות ועונשים, העיקר שלא להישאר לבד
עידן יוסף
השר ישראל כ"ץ הגיב לדברי ג'ון קרי לפיהם וושינגטון תכיר ותעבוד עם ממשלת האחדות הפלשתינית משום שזה הדבר הנכון לעשות    הרצוג: נתניהו הכניס את החמאס אל הגדה בדלת הראשית
ד"ר שמואל גורדון
הממשלה הנוכחית פועלת להמשך השליטה בכל ארץ הזאת ובתושביה ומונעת בהכרה מלאה השגת הסדר או הינתקות חד-צדדית. החרמת ממשלה פלשתינית מאוחדת היא צעד אווילי, מונע הסדר, ואסוני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il