X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גרעין השמאל הקיצוני הפך לגידול הרסני לאנשי קבוצה זו יש אובססיה חולנית טוטלית של מטרה "אידיאולוגית" אחת ויחידה להפיל את נתניהו וממשלתו "למען השלום"
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. מטרתם להפילו [צילום: פלאש 90]

קבוצה מאוד מסוימת של אנשי אקדמיה, תקשורת ורוח המזוהים כאנשי השמאל הקיצוני והדוגמטי, מנהלת מסע שנאה והסתה פרועה נגד ראש הממשלה ושר הביטחון. "הנימוק" הנוכחי הקיפאון המדיני. ואולם הם עוסקים בכך מזה זמן רב גם בעבר, בהקשר לנושאים אחרים.
הם חותרים וחולמים לחולל מהפכה "לשינוי המשטר" בנוסח תחריר עממי ישראלי, להשלטת השמאל הקיצוני על המדינה. לקבוצה זו, שרואה את עצמה כאליטה אריסטוקרטית יש מעטפת תומכת בתקשורת שנותנת להם את המיקרופונים להשמעת ביקורת בלתי פוסקת, כלפי כל הדוברים והנבחרים של כל הממסדים הממשלתיים והביטחוניים השנואים עליהם.
לאנשי קבוצה זו יש אובססיה חולנית טוטלית של מטרה "אידיאולוגית" אחת ויחידה להפיל את נתניהו וממשלתו, כביכול "למען השלום" ו"למען הדמוקרטיה". מטרה שלמענה הם מוכנים להקריב כל אינטרס לאומי ציוני וסוד ביטחוני. סיסמת הדגל שלהם היא: "סכנה לדמוקרטיה" - פזמון הפחדה קבוע של השמאל הידוע בכל אירוע, שאינו על דעתם. סיסמה נוספת היא: "הדמוקרטיה קורסת צריך להחליף הכנסת" באנשיהם.
הם "תרגמו" את הסיסמה האנטישמית הישנה והידועה: "הכו ביהודים והצילו את המולדת", לשפה פוליטית עכשווית:
הכו בנתניהו והצילו את פלשתין!
הכו ביעלון והצילו את השלום!
הכו בליברמן והצילו את הדמוקרטיה!
הכו בלפיד והצילו את הסוציאליזם !
רובם של אותם אנשי הרוח, האקדמיה וסתם פעילים אחרים, המשתייכים למחנה השלום של השמאל הדוגמטי והקיצוני, "עומדים איתן" בשתי רגליהם על העננים. אנשים אלה הרואים את עצמם כאינטלקטואלים, סופר חכמים בעיני עצמם, אינם מסוגלים להבין את המובן מאליו. בגלל אמונתם בנוסחאות אידיאולוגיות שחלפו, הם איבדו את היכולת להבין את המציאות והמנטליות של סביבתנו האיסלאמית. כל מה שנותר להם הוא להאשים את כולם פרט לכישלון של עצמם.
חלק מאותם הפעילים של השמאל הקיצוני, מפיצים עצומות ומסמכים שבהם הם קוראים למרד גלוי להפרת חוקי המדינה, לסרב להתגייס לצה"ל, לסרב לבצע פקודות של "שלטון הכיבוש", לסרב להטיס מטוסי חיל האוויר ל"משימות פוליטיות" בעזה. הם טוענים שישראל הוקמה בחטא וקיומה הוא פשע קולוניאליסטי. הם נגד גדר הביטחון. נגד חוק השבות. נגד יהוד הגליל והנגב. נגד מבצע "עמוד ענן". הם בעד משא-ומתן לכניעה.

תאריך:  17/06/2014   |   עודכן:  17/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
חלק מהשרים בקואליציה קושרים לממשלה ולראש הממשלה את הידיים ואת הרגליים בעניין אפשרות סיפוח שטחים, אין להם ולשרים האחרים ח"ו כל אשמה בחטיפה    אך ודאי הם נושאים באשמה לכשלים בפעולות ובמדיניות שלאחר החטיפה, מדיניות הלוקה בחסר כאשר מפלגות הקואליציה מגבילות באיומים את הדיון במרחב הפעולות האפשרי של הממשלה
אהרון שחר
לאחר מחשבה אני דווקא נוטה להתייחס בהבנה לשערורייה של החייל מדובר צה"ל
עמוס אריכא
יש למצוא גשרים לעוד ועוד מבני דורו של מוחמד מנצרת. אולי מדור צעיר זה תצא בשורה מהדהדת מבירת הגליל. מוחמד זועבי הנער הוא איש אמיץ החושב לעצמו וכנראה גם מאמין שאיננו יחיד הנוקט עמדה כה-ברורה ותורמת
עמי דור-און
לצערי, כאשר שני עמים נאבקים מתוך אמונה עמוקה בצדקתם על השליטה באותה חלקת ארץ היסטורית, רק פתרון אחד אפשרי - מלחמה
איתן קלינסקי
אני רק רוצה לשתף את שרת הבריאות, יעל גרמן, בתחושה שלי, שהייתי עד לילה אחד, בשבילי ובשביל רעייתי לילה ארוך מדי, לעוצמת פער בלתי נסבלת בין מסירות רבה ומקצועיות של רופאים במחלקת המיון בבית-החולים וולפסון ובין העדר תנאים וסביבת עבודה בלתי נסבלת, המביישת את הרפואה הציבורית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il