X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
עם ישראל שהיה מוכן לעלות על המוקד ורק לא להתנצר, מסכים להיות קנטון סיני נוסף למרחבי הענק שיש בסין זו רק ההתחלה, ולכן מובן מאליו שכדאי לנו להמשיך את המומנטום וההתעניינות הסינית בישראל, כדי להרוויח מעט יותר
▪  ▪  ▪
מדינת כל אזרחיה? [צילום: פלאש 90]

הסינים קונים אותנו
עם ישראל הוא עם גאה. הכבוד הוא בראש מעייניו – ולעולם לא ישברו אותו. הכל נכון... עד הכסף.
כשהסינים החלו מתעניינים בחברות הגדולות בישראל, היו שהרימו גבה... ובד"כ התקבלה החלטתם לרכוש את "תנובה" בהבנה שלעולם לא תוכל לשים מחסום אידיאולוגי בפני תאוות הבצע הישראלית.
הסינים רואים בנו בית משותף שעוצמתם הכלכלית של חלק מדירותיו מרשים אותם במיוחד. מיליארד וחצי סינים לא טועים, ולכן הם קונים סחורה ישראלית מהיהודים שהצטיינו מאז ומעולם בתבונתם ובחוכמתם לעשיית הכסף.
עם ישראל שהיה מוכן לעלות על המוקד ורק לא להתנצר, מסכים להיות קנטון סיני נוסף למרחבי הענק שיש בסין. זו רק ההתחלה, ולכן מובן מאליו שכדאי לנו להמשיך את המומנטום וההתעניינות הסינית בישראל, כדי להרוויח מעט יותר.
למשל,
חומה סינית מסביב לגבולות מדינת ישראל תפתור פעם אחת ולתמיד את בעיית הסכסוך עם הפלשתינים בדבר הוויכוחים האינסופיים הללו של "איפה יעבור הגבול?", והכל כמובן עם הערך המוסף של גבולות ברי הגנה שכל ועדת חוץ וביטחון תאשר אותם מיידית.
גם הפרט ירוויח.
בעיות פיגורה. הדיאטה והכולסטרול המעיקים יגיעו סוף-סוף למיצוי הליכים, ואת הגיזרה הדקיקה הסינית נתחיל לאמץ וליהנות ממנה בהדרגה ככל שיעמיקו בהתערבותם בינינו.
גם הנפש הישראלית תירגע.
מי מאיתנו לא קד קידה עמוקה מלאת ייראת כבוד לכל פתגם סיני עתיק? אז הנה לנו מרגוע ללב והנשמה, וכל הכדורים הללו של ריטלין ורגיעון יכולים להיזרק לפח. "פתגם סיני עתיק אומר..." – ומיד מיושבות כל המחלוקות בין איש לרעהו, בין חברה ו/או תאגיד אחד למישנהו, ואפילו ראש הממשלה שאינו יודע להחליט בשום דבר ועניין ותמיד מקים ועדות... יאמץ את ההחלטה שכבר התקבלה בעבר על-ידי ומצוטט כעת כ"פתגם סיני עתיק אומר...".
הכלכלה הישראלית תפרח לשחקים.
רוצים רכבת לאילת? יום יומיים, אלפי עובדים סינים... והמסילה מוכנה. דירות לזוגות צעירים? חודש חודשיים, מאות אלפי עובדים סינים, ומחירי הדירות 4 חד' במחירי 300,000 שקל... רק תרכוש.
מדינה יהודית או סינית?
גם את הבעיה הקרדינלית הזו נפתור ברגע. הריב שלעולם לא ייסתיים בינינו ובין המוסלמים מסביב כיצד לכנות את ישראל: יהודית או דמוקרטית, ייפתר בכך שנהיה מדינת חסות סינית, עם אזרחים יהודים וסינים, ואם הפלשתינים רוצים להוסיף "כל אזרחיה"? – מי בכלל יתנגד?
האם מצפון תפתח הרעה?
מתברר שלאחר שנשברו כל הסטריאוטיפים, אפילו הפתגם הנדוש "כי מצפון תפתח הרעה" יאבד כל ערך. מאיפה אתם חושבים מגיעים אלינו הסינים, אם לא מהצפון?

תאריך:  23/06/2014   |   עודכן:  23/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צ'לו רוזנברג
המסקנה הגיונית ביותר היא שאין סיכוי ממשי לשינוי. השרים והח"כים ועוד רבים אחרים טוענים שהם יודעים מה לעשות. הם מוזמנים לעשות זאת ובלבד שיהיה יותר טוב. להאשים אחרים מן הצד השני של המתרס הפוליטי זו מלאכה קלה, אפילו בזויה
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - מתברברים, נקלה, מציאה, אבו מה-שמו, שמחה ומסכן
עו"ד חיים שטנגר
חוק הספרים לא השיג מטרתו, באשר לקידום סופרים ומשוררים צעירים. יתר על כן. חוק ספרים זה פגע גם בסופרים ומשוררים ותיקים ומוכרים, שרובם אינם מוכרים עוד ספריהם החדשים, כבעבר
יואב לוי
אז לכל חבריי התל אביבים המציאותיים    תתנערו מאותם נביאי שקר הזויים    כי הם שייכים לאותם נהנתנים קיצוניים, לא שלום ולא חיים לפלשתינים הם רוצים    לא מדינת כל אזרחיה וגם לא מדינת היהודים
מתי דוד
ארי שביט "העיז", בניגוד לדעתו של עמוס שוקן המו"ל, לבקר את השמאל ואת הפלשתינים, ולתמוך בנתניהו בעניין ההכרה בישראל כמדינה היהודית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il