X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
היה עדיף להמעיט בדבריה של חברת הכנסת זועבי ובטח מהמילים שייחסה לטרוריסטים שאין ספק שהם רוצחים מתועבים, אין דבר גרוע לאיש ציבור כאשר מתעלמים מדבריו ולא מייחסים חשיבות במיוחד לדברים שאין בהם ממש
▪  ▪  ▪
עליזה לביא. סיפקה את הסחורה לזועבי [צילום: דוברות הכנסת]

תשעה ימים לחטיפה של הנערים, אייל יפרח, נפתלי פרנקל וגיל-עד שער, הצבא, השב"כ ומשטרת ישראל פועלים במרץ רב ובצורה ראויה להערכה למצוא את הנערים ובוודאי את החוטפים הנתעבים, ואין חולק שהחטופים הם טרוריסטים ורוצחים נתעבים.
לצערנו בראיון עם חברת הכנסת חנין זועבי, בתגובה לשאלה "החוטפים אינם טרוריסטים" לדבריה, חברת הכנסת זועבי ידועה בקיצוניות שלה ובפרוקציות כדי לעלות לכותרת גם במחיר של הסתה ובמיוחד בימים קשים אלו.
בימים אלו שחיילי צה"ל ומערכת הביטחון, עושים מאמץ בתנאי שטח קשים ובמיוחד בימים של קיץ לוהט, מצאו חברי הכנסת מירי רגב, איילת שקד, עליזה לביא וכמובן שר החוץ אביגדור ליברמן, לצאת בקמפיין תקשורתי נגד הדברים שאמרה חברת הכנסת זועבי, ולהפוך אותה לאייטם תקשורתי וזה בדיוק מה שרצתה חברת הכנסת זועבי להתפרסם על חשבון חטיפת הנערים.
ישנם חברי כנסת בכל פעם שיש להם הזדמנות לחשיפה תקשורתית ולא משנה מה יגידו והעיקר להגיע לכותרות של כלי התקשורת, בין אם הדברים שלהם מועילים ובין אחרת, כל מה שרצת כאמור חברת הכנסת זועבי זה להגיע לכמה שיותר קהל שיכירו מי זו חברת הכנסת חנין זועבי ואת הסחורה סיפקו לה חברי הכנסת מהימין.
יש לי תחושה מבלי לפגוע כבודם של חברי הכנסת, שישנם חברי כנסת מלבד כותרות בכלי התקשורת, במילים מכובסות ומילים שאין בהן דבר וחצי דבר מהתועלת לציבור ובטח לא בעשייה, יכולתם של חלק מחברי הכנסת מסתירים את חוסר העשייה במילים ובדמגוגיה.
חברת הכנסת עליזה לביא מצאה זמן להתעסק ולהדיר את שמה של חברת הכנסת זועבי דווקא בדיון בוועדה לקידום מעמד מעמד האישה, שאין ספק שהדיון היה יותר חשוב מאשר לספק את הסחורה לחברת הכנסת זועבי, בעקבות דבריה המפוקפקים וכל מה שרצתה להסיט את החשוב מאוד מאוד של החזרת הבנים שלנו להוריהם.
היה עדיף להמעיט בדבריה של חברת הכנסת זועבי ובטח מהמילים שייחסה לטרוריסטים שאין ספק שהם רוצחים מתועבים, אין דבר גרוע לאיש ציבור כאשר מתעלמים מדבריו ולא מייחסים חשיבות במיוחד לדברים שאין בהם ממש.
לי נראה כאילו שזו הצגה של חברי הכנסת במילים מכובסות ונמתין עד ליציאה הבאה של חבר כנסת זה או אחר כדי להלהיט את הרוחות בדמגוגיה זולה.
הגיע הזמן שחברי הכנסת ייעסקו בדברים חשובים ובעשייה ולרתום את עצמם קודם כל בדבר החשוב שעומד עכשיו על הפרק וזה להגיע לחוטפים המתועבים.

הכותב הוא חבר מרכז ליכוד לשעבר, גרפיקאי בעל חברה להפקות דפוס
והוצאה לאור.
תאריך:  23/06/2014   |   עודכן:  23/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מילים מכובסות
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
רוצח מתועב-כינוי השמור רק
רותי איזיקוביץ  |  23/06/14 10:38
2
בדיוק
אהרון שחר  |  24/06/14 01:31
3
טעות בידך, התעלמות תביא הקצנה
שאול א.  |  24/06/14 08:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חטיפת הנערים
איציק וולף
המלצת המשטרה לחקירה פלילית נגד חברת הכנסת מבל"ד שהביעה תמיכה בטרוריסטים חוטפי הנערים הישראלים הועברה להכרעת היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה
נסים ישעיהו
אצלנו יש אנשים שישנים בעמידה, בהליכה, בכל מצב, גם כשהם מדברים    והם מנסים בכל כוחם לשכנע אותנו שנאמץ לעצמנו כאורח חיים, את חלומותיהם המתוקים    ויש כמובן מי שנוחים להתפתות
עמוס גלבוע
ב-2013 עלו מס' ניסיונות החטיפה והפעולות ה"חמות" האלימות של הפלשתינים ביו"ש. כמעט כולן סוכלו. לכן הפרשנויות שהחטיפה הנוכחית נובעת מהפסקת המו"מ המדיני הן בגדר טמטום, כשהעובדות לא מעניינות את בעליהן. החטיפה הרימה את המסכה מאחורי "נשף המסכות" של ממשלת "האחדות" הפלשתינית
יהונתן דחוח-הלוי
צה"ל יצא למבצע "שובו אחים" בניסיון לאתר את החטופים ולפגוע בתשתית ארגוני הטרור שעמדה מאחורי עשרות רבות של ניסיונות חטיפה מאז 2013. בצלם מאשים את ישראל בניצול ציני של החטיפה כדי לזרוע פחד ואימה" אצל הפלשתינים ו"להפר את זכויותיהם"
עידן יוסף
אבטחת הצמתים עובתה בעזרת פטרולים של לוחמים, מעקה בטון ותאורה    מסתמן: הטרמפיאדות ירושתו במצלמות והתחבורה הציבורית תוגדל גם בלילה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il