X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הרבנים הללו העוצרים את הקדמה מלהיכנס בשערי הגטאות החרדיות לא הציגו מעולם את תעודות ההסמכה שניתנו להם על-ידי אלוהים כפי שנעשה למשה רבנו ברדתו מהר סיני
▪  ▪  ▪
תלמידות חרדיות [צילום: פלאש 90]

זהו, רק התחלף השלטון בראשות מועצת החכמים של שס וכבר יש חידוש מעניין חזרה למקורות אסור באסור חמור ללמוד ולהשכיל צריך ללמוד רק תורה כל היום וכל הלילה. חס וחלילה האנשים הקדושים משס יוכלו לשבור את מטה העוני שלהם ולהתחרות שווים מול שווים על מקורות ההכנסה.
הרב שלום כהן החזיר עטרה ליושנה ואם היו סימנים או ניצנים של פריצת חומות הבורות דבר שהיה מביא בעקבותיו יציאת יותר ויותר חרדים ובעקר חרדיות למעגל העבודה בא הרב כהן שהחליף את הרב עובדיה יוסף וסגר את "הפרצה הזאת".
מן המוסכמות היא כי הנשים בציבור החרדי הן מחזיקות ומקיימות את המשק המשפחתי, הן שוקדות על חינוך הילדים על הבאת הפרנסה האמיתית הביתה להבדיל מתרבות השנור לה שותפים הבעלים שלהן.
ובעוד הן נושאות בעול האמיתי הבעלים הולכים מחלון אל חלון על-מנת לעשן סיגריה ובינתיים יש גם אחוז מסוים שמכלה את שעותיו בלימוד התורה.
אלא שכאשר בנות ישראל הכשרות והחילוניות יוצאות ללימודים גבוהים באוניברסיטאות ובמכללות נאסר הדבר על הבנות החרדיות. הן נדרשות להמשיך ולקיים את משק הבית.
לא רק זאת אלא מוטלות עליהן מגבלות שלא קיימות במגזר החילוני כגון עליהן ללכת במדרכה נפרדת מהגברים אסור להן לשבת ליד גבר באוטובוס שלא לדבר על נסיעה במונית. לא כולן מורשות ללכת ולהצביע, ועוד.
בערוב ימי הרב עובדיה הוא התיר לבתו עדינה לפתוח מכללה לבנות חרדיות על-מנת ללמוד מקצועות שאינם מקצועות תורניים כגון עובדות סוציאליות ראיית חשבון ועוד. לימודים אלו היו צריכים לאפשר להן להיקלט במקומות עבודה ואו לאפשר להן מתן שרות לנצרכים חרדיים.
בעבר גם הקיבוצים נהגו כך ולא אפשרו למשוחררים מהצבא לעשות תעודת בגרות שלא לדבר על לימודים אקדמאיים דבר שלא החזיק מעמד.
האוניברסיטאות והמכללות עמדו על הפוטנציאל הטמון באוכלוסייה זו ופתחו מסלולים לחרדיים בלבד אשתו של אריה דרעי גם היא עוסקת בכך. אריה דרעי עצמו נוכח לדעת מדוע צריך ללמוד אנגלית ולקח שעורים פרטיים וזאת לאחר שלא למד בצעירות לימודי ליבה.
הרבנים הללו העוצרים את הקדמה מלהיכנס בשערי הגטאות החרדיות לא הציגו מעולם את תעודות ההסמכה שניתנו להם על-ידי אלוהים כפי שנעשה למשה רבנו ברדתו מהר סיני.
יתר על כן אלוהים כנראה מעדיף את בני ישראל חילוניים ואו מסורתיים כי על כן למעלה מ-70% הם כאלה באוכלוסייה הישראלית והם כידוע לומדים מקצעות שאין הרבנים והבבות מכירים בהם.
ומכאן נשמעת הזעקה: אל תתנו לרבנים הללו הנושאים את שם שמים לשווא להשחית כל חלקה טובה בשם הבערות; אל תתנו להם את העוצמה הזאת לשמור את בנות ישראל החרדיות בבערות מתמדת פתחו לציבור הזה את המחסומים והשערים למען ישתלבו בחברה ויהפכו לגוף יצרני שאינו חי על השנור.

תאריך:  29/06/2014   |   עודכן:  29/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבורות הנבערות ומה שביניהן
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה בסלע
י.א  |  29/06/14 12:23
2
צודק.
רונית החילונית  |  29/06/14 14:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמי בן דוד
איך קוראים לאדם שיודע את האמת ולא פועל לשנות את השיטה? - המצרים הקדמונים קראו לו "נו", אנחנו קוראים לו "נואל"    בין הרצון לחיות ובין הבושה לשרוד, עדיף לי לקחת מה שתיתן ולא לשאול יותר מידי שאלות
זאב בן-יוסף
גם היום יש המון ניסיונות של השמאל לְשַכְתֵב, להכחיש ולטשטש פרשיות גבורה ופעולות היסטוריות מכוננות חשובות של אצ"ל, לח"י ובית"ר, יחד עם התנכלויות נפשעות מזעזעות של השמאל כלפיהם, שנמחקו כליל מספרי ההיסטוריה הרִשמיים, מהסִפרות ומהמוזאונים
יורי מור
"פוטרתם? - הביטוח ישלם את המשכנתא". אזה תמימות! שלא לומר - רשעות. ממתי ביטוח משלם על משהו? זוהי הצעת חוק מסוכנת
גיא חזן
כשנפגשים עם בעל מקצוע מצפים ממנו שיהיה הכי מקצועי, הכי ישר, הכי אוביקטיבי ובאי תלות מוחלטת בהתנהלות שלו מול הלקוח ותיק ההשקעות שלו.
רפי לאופרט
אם העולם אוטיסט לאי-צדק שנעשה לישראל, צריכה ישראל להיות חרשת למחאות של העולם ועוד יותר לצביעות הפרס-טרוסקופית של קואליציית השמאל למען מחמוד עבאס בהשראת תשבחותיו של הנשיא פרס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il