X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על עם ישראל מוטלת החובה לנקום ולהרוג את המחבלים. בפרט, אין להשאיר בחיים אף אחד מפעילי ארגון הטרור חמאס, שביצע בפועל את הרצח. כך צריכים לנהוג המופקדים על ביטחון העם, וזו הדרך הנכונה להביא גם להרתעה ולזקיפת הקומה הלאומית
▪  ▪  ▪

התגובה המידית על רצח יהודים קדושים צריכה להיות נקמה, שבה טמונה גם תקומת העם, כנודע. בחותם שירת האזינו (שירת ה"דעת" של משה רבינו לפני הסתלקותו) נאמר "הרנינו גוים עמו כי דם עבדיו יקום ונקם ישיב לצריו וכפר אדמתו עמו". על כך כותב רבי אברהם אבן עזרא: "כי ישראל יעשו נקמה בגוים, והם יכפרו על ארץ ישראל בעבור הדם ששופך בה".
על עם ישראל מוטלת החובה לנקום ולהרוג את המחבלים. בפרט, אין להשאיר בחיים איש מפעילי ארגון הטרור חמאס, שביצע בפועל את הרצח. כך צריכים לנהוג המופקדים על ביטחון העם, וזו הדרך הנכונה להביא גם להרתעה ולזקיפת הקומה הלאומית. בפעולה כזו מכפרים על הארץ ומטהרים אותה (כהמשך דברי הראב"ע שם), ובכך מכינים אותה לתחיית המתים, שאזי, בקרוב, נזכה לחזות שוב בבנים שנרצחו בקיום היעוד "הקיצו ורננו שוכני עפר".
זה פשוט שאין לפגוע בערבי אחד על פשיעת ערבי שני. אך במלחמה כמו במלחמה. כלל זה מקובל גם אצל הגויים. הרי במלחמת עולם השנייה, בעלות הברית הפגיזו את ברלין והרגו שכונה אחר שכונה עד שהגיעו לבונקר של היטלר ימ"ש ואז הוא התאבד. בכיבוש של ברלין בעלות הברית הרסו את כל העיר ונהרגו בה שני מיליון אנשים ואף אחד לא אמר כלום כי הבינו שאין ברירה. זה מה שקרל פון קלוזביץ, התאורטיקן של המלחמה, קורא "המלחמה הטוטלית". כלומר, אני מעדיף לא להילחם אבל אם נאלצתי להילחם, אני חייב להילחם בצורה הכי הרסנית, שחוסכת לי נפשות וציוד. וכבר אמר שאול המלך לקיני (שמואל א טו ו): "לכו סרו רדו מתוך עמלקי פן אוספך עמו". כלומר, אעל-פי שאתה חבר שלי, אם אתה שם, אני עלול לפגוע בך. וקל וחומר כשמחבלים מתחבאים בתוך האוכלוסייה, אם אנשים חפים מפשע ייפגעו, הם אשמים ולא אנחנו. אנחנו בעד טוהר הנשק ולחסוך חיי אזרחים. אבל איזה אזרחים? האזרחים שלנו המותקפים.
על-פי התורה יש לגזור דין מות על מחבלים. א. שלא ירצחו שוב, כי יש להם דין רודף. ב. שאחרים יראו וייראו ולא יזידון עוד. אך למעשה, בעניינים אלה, הממשלה מחליטה בשם כל עם ישראל (שו"ת אגרות משה חו"מ ב סח - מ"צ). עם זאת, איסור חמור לומר מוות לערבים. כי אין זה נכון. רק לרוצחים ועוזריהם מגיעה מוות. המקור לכך הוא הציווי 'לא תרצח'.
לטרור אין כוח. הוא יכול להרוג נשמות יקרות. אבל הוא אינו יכול להשתלט על המדינה, ולכן הוא אוחז בנשק הפסיכולוגי להטריד, להפחיד, להציק, להרוס את האמון בין האזרחים לשלטון. ואם כך, הנשק נגד הטרור עם כל הצער על הנשמות האהובות - הוא להמשיך, להתחזק, לבנות, לעשות, לפעול. ואנחנו נמשיך לבנות את ארצנו ולהיבנות בה, ונפלאות השם על ארצו ונחלתו.
אנחנו צריכים לזכור שאנחנו מול אויבים. אנחנו במלחמה. במלחמה כמו במלחמה. במלחמה לא שייך לרחם על אנשים אכזרים. כל שנעשה רחמן על האכזרי לסוף נעשה אכזר על הרחמנים (תנחומא, פ' מצורע א', ילקוט שמעוני שמואל א קכא). הרחמנים זה אנחנו והם האכזרים. ובזה שאתה מרחם על אכזרים, אתה מתאכזר על אחיך.
במלחמה כמו במלחמה. זה המושג של המלחמה הטוטלית. כלומר, אנחנו לא מחפשים מלחמות. אנחנו עם אוהב שלום, דורש שלום, אוהב כל הבריות. אבל אם תוקפים אותנו צריך להשיב בכל תוקף. זה כמו דוד המלך - כאשר רק גזזו זקן וחתכו בגדים לכמה מעבדיו - הוא הוציא את כל חייליו למלחמה. במלחמה אתה צריך להרתיע. אתה לא יכול לשים שוטר כל מטר מרובע. עיין בפילוסופיה המדינית של הרמב"ם במורה נבוכים (ח"ג, פרק מא), שסוד הביטחון זה הרתעה. לכן כשיש אויב צריך להכות בו בכל תוקף. זה לא עולה על הדעת שיש מחבלים, רשעים ורוצחים ואתה נותן להם חשמל, ואתה נותן להם דלק ואתה נותן להם נשק. אתה מטורף לתת נשק לאויבים ולרוצחים. הרי כתוב בגמרא עבודה זרה (טו-טז), שאסור למכור נשק לכל מיני רוצחים - סתם רוצחים. ופה אתה נותן נשק. ולא רק בעבר גם בהווה. זה טירוף. ובסוף ברחמנות הזאת כלפי אויבים, אתה פוגע בנו. גם מדינות אחרות בעולם מבינות את הדבר הזה שאנחנו צריכים לפעול בתקיפות.
בנוה דקלים - תבנה ותכונן במהרה - מחבל התנפל על אישה. היא שכבה על עגלת התינוק. המחבל דקר בגבה חמש עשרה דקירות סכין. בנס הגיע מישהו ירה והרג אותו. אחר כך הוא רואיין ברדיו ע"י מראיין טיפש, אידיוט, לא מוסרי. שאל אותו המראיין: "תגיד, איך אתה מרגיש אחרי שהרגת בן אדם"? אז הוא ענה לו: "זה שהרגתי, לא היה בן אדם". הוא כיוון לדברי הרמב"ם במורה נבוכים" (ח"א, פרק ז), הרמב"ם מביא את הגמרא על שדים. הוא אומר ששד הוא מישהו בן אדם מבחוץ, חיה מבפנים. הוא נראה בן אדם, יש לו אף, אוזן, משקפים, תיק, אבל בפנים הוא חיה. והוא יותר גרוע מחיה כי יש לו שכל.
הצבא יודע מה לעשות כדי למגר את הטרור בן רגע. הוא אפילו אינו זקוק לזמן כדי לתכנן, יש לו כבר תוכניות מוכנות לכל מיני תרחישים. יש לו תוכניות מצוינות. יש לצה"ל תוכניות איך למגר את כל הטרור, אך עליו לקבל פקודה. על צבא לפעול בשם האומה והאומה רוצה מיגור הטרור.

תאריך:  02/07/2014   |   עודכן:  02/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מוות לטרור הערבי
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
אני מאד מקבל 90% מדבריך
ה.א  |  2/07/14 22:00
 
- אוהב אותך א.ה ויחד ננצח ל"ת
משה חסדאי  |  4/07/14 15:46
 
- החזר הרישיון להרוג, ואהיה חברך ל"ת
א.ה  |  5/07/14 12:34
 
- אוהב אותך א.ה ויחד ננצח ל"ת
משה חסדאי  |  4/07/14 15:46
2
אין שלטון בישראל - מצפים למשיח
איריס כהן  |  4/07/14 08:58
3
זה שאתה
כל כך מחפש  |  4/07/14 10:11
 
- תגובה לא ראויה לפרסום
משה חסדאי  |  4/07/14 15:53
 
- אני שמח
שהצלחתי להוציא  |  4/07/14 19:42
 
- חה חה חה חה חה
משה חסדאי  |  6/07/14 12:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרב משה גנץ
לעיתים דומה שהמוסר האלוקי, הבא לידי ביטוי בתורה ובמצוותיה, מתנגש עם מוסר אנושי פשוט וברור. ההסבר לכך נעוץ בנקודות המוצא והמבט השונות כל כך בין מוסרו של האדם לבין מוסרו של הבורא
עו"ד חיים שטנגר
יוחנן דנינו חייב לעזוב תפקידו, לא רק בגלל השקר הגס, המיוחס לדוברות המשטרה, אלא בגלל מחדלים המיוחסים למשטרה ולשב"כ, בקשר לניתוח נתוני האיכון מהטלפונים הסלולריים
מתי דוד
ראוי היה לעורכי העיתון שיעשו שלום עם הרוב המוחלט של אזרחי ישראל הציונים, השקולים, המאוזנים והפטריוטים, לפני עוד ניסיון סרק ל"וועידת שלום" של מועדון אנשי אקדמיה חריגים ומהפכנים שמאלנים
אפרים הלפרין
זהו פרק ב' של הצעתי למצע רך, אותו מצע שיכתבו במשותף גולשים באינטרנט ואותו נמכור למרבה במחיר, הפרק הזה יעסוק בשרות לאומי
שבתאי עזריאל
גרוניס וצאן מרעיתו מתנגדים לעריכת משוב. צודקים. לאחר מאמצים כה מרשימים לטייח את המציאות ולכסות את הטיח בצבעי הסוואה רב-שכבתיים, למה שיסכימו?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il