X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מכתב מנתניהו לאובמה עלה בחלומי "אנא בדוק ותראה שבעניין איסור הבנייה אנחנו הרבה יותר צדיקים מהאפיפיור", כך בחלקו של המכתב...
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו וברק אובמה [צילום ארכיון: AP]

הלילה חלמתי שאדאורד סנודן הודיע ממקום מחבואו על גילוי של מכתב חסוי נוסף ששלח ביבי נתניהו לברק אובמה, והנה הנוסח עליו חלמתי:
שלום ברק (חוסיין) אובמה
أهلاً وسهلاً (אהלן וסהלן)
נשיא ארה"ב
USA (الولايات المتحدة الأمريكية)
שלום יקירי, אני מבקש להקדים ולשאול בשמי ובשם רעייתי בשלום הגברת, הבנות והכלבלבים, רעייתי ואני יושבים כעת בגינה בקיסריה, על ריהוט הגן החדש שייבאנו הישר מדירת השרד בירושלים, אב הבית הגיש לנו זה עתה כוס קפה עם חלב (מקרטון) הפריחה ממאות האגרטלים מרהיבה, קינינו אותם מהעודף שקיבלנו על חשבון המים. מרגישים עוד באוויר את ריח הנרות מאמש, זה בדיוק הזמן לשאול בשלומכם ולהודיעכם שהחלטנו לעצור את הבנייה בישראל.
ולא סתם בניה החלטנו לעצור אלא בניה בניה.
תראה ברק, למדינת ישראל יש שטחים מ-1948 שם חלה ריבונותה, ויש לה שטחים מ-1967 אשר על רובם אין לישראל ריבונות. אתם כל הזמן מקשקשים לנו להפסיק את הבנייה בשטחים של 1967 אבל מה זה החרטא הזה? הבנייה שם זה כלום זה פינטס, כמה תושבים יש שם כבר?
אנחנו הרבה יותר מתוחכמים מכם, אנחנו עצרנו סופית את הבנייה בשטחים של 1948 כלומר לא בגבעות חארט א טנק אלא בתל אביב, בחיפה, בירושלים בכל הארץ, אנו, תוך שימוש בשיטות מאוד מתקדמות והומאניות, בלי שהציבור שם בכלל לב, אנחנו עצרנו את הבנייה בישראל.
אתה זוכר את כחלון, שהיה והלך, ואז רצינו להחזיר אותו, אוי איזה בדיחה זו היתה, איזה תרגיל, כשהוא כאילו מונה ליו"ר מנהל מקרעי ישראל, אתה זוכר מה הוא אמר, בא לי להתפוצץ מצחוק, אני עמדתי על ידו, ידעתי שזה מה שיגיד שמתי שזיף בפה על-מנת שלא להתפקע. (מצורף לינק להנאתך) וזה היה מזמן ותראה לאיפה הגענו, המחסור הולך וגדל, המחירים בשמיים, לא יכולנו לצפות להצלחה גדולה יותר. הגענו לשיא.
ואני שואל אותך ברק יקירי, מה יותר יעיל האם יותר יעיל זה לעצור בניה של כמה גגות אדומים מעבר להרי החושך, שבמילא נהרוס עוד כמה שנים כמו שהרסנו בפתחת רפיח, או לעצור בניה בניה באותם שטחים שמוכרים על-ידי כל העולם כשטחי מדינת ישראל, אני שואל אותך מה יותר יעיל?
הרי ידוע שכאשר אין איפה לגור, צעירים מחפשים אלטרנטיבה, טָמבָּלים הולכים לגור מתחת לגשרים, או ברכבת התחתית, אתה מכיר את זה די טוב אצלכם, אך אלה המוכשרים, אלה שיש להם סיכוי להיות מדענים, אנשי היי-טק בכירים, רופאים פורצי דרך, אלה עוזבים אותנו חסרי בית כשהם צעירים, אחרי שירות צבאי, או אחרי תואר ראשון, חלקם הגדול מגיע אליכם וכך אנו מפריחים לכם את הכלכלה ועוזרים לכם לצאת מהמשבר הענק אליו נקלעתם, ואת עצמנו אנו דנים לכליה, כפי שכל העולם מצפה מאתנו.
ותראה באיזה קלות אנחנו עושים את זה, לא צריך חוקים ולא צריך אום שמום, ואפילו לא מועצת הפישלון, אנחנו שולטים על השיבר, השיבר של שער החליפין ושל שערי הריבית והופס הוקוס פוקוס באלה בוקוס אין דירות, והמחיר של מה שיש מרקיע לשמים, וכל החברים הספקולנטים מוחאים כפיים. ואתה לא צריך אותי בשביל הפטנט הזה קנית את הכוכב שלי, סטנלי פישר, הוא כבר יסביר לך איך עושים את זה.
אז לפני שאתה מתנפל עלינו על זה שאנחנו לא פועלים כרצונך, אנא בדוק ותראה שבעניין איסור הבנייה אנחנו הרבה יותר צדיקים מהאפיפיור, אנחנו עוצרים את הבנייה עם נזק לדורות בלב החברה הישראלית, ולא דווקא בשולים של השולים כפי שאתם מצפים מאתנו.
בברכה ב. נ. ר"מ ישראל
ד"ש לגברת והילדים, מהגברת והילדים
כפי שהופיע בחלום של הח"מ

כחלון-נתניהו

תאריך:  06/07/2014   |   עודכן:  06/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סנודן שם ידיו על עוד מכתב חסוי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חלום רטוב........
יוד עין  |  7/07/14 08:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דוד סנדובסקי
בנימין נתניהו חותר לחוק יסוד חדש: "ישראל מדינת הלאום היהודי" כאמצעי להדרת "הישראליות" של המדינה וחיזוק "היהודיות" האורתודוקסית במהותה. השופט שמגר ממליץ על חלופת אימוץ "מגילת העצמאות" כמבוא לחוקה העתידית
יהודה דרורי
הפלשתינים מזהים אצלנו חולשות ולכן ממשיכים באותה מדיניות אלימה. עלינו לשים קץ להבלגה: הגיע הזמן שההנהגה בישראל תעשה מהפכה במחשבה העלובה שלה ביחס ל"התגוננות" כנגד המתפרעים בכל רחבי ארץ ישראל
אהרון שחר
ביבי גמר את הסוס. שיטת התרפסות היהודים בפני רוצחיהם מיצתה את עצמה. העם בשל למנהיג חזק. מי שישכיל לרכב על הגל יגרוף נצחן גדול
יעל ארצי
אין יותר סיפורים על "כיפה המאפשרת גמישות מדינית". עובדה: היכן הגמישות המדינית כאשר צה"ל מעביר כוחות לכיוון הרצועה, כפי שפורסם היום בכל אמצעי התקשורת?
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - טיפש בלי מגבלות, תם השקט, שתיקה, אפסו כוחותיהם ונסים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il