X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הגיע הזמן לעשות מעשה והכללים צריכים להיות ברורים ונהירים. בל יטעה איש- צבא הגנה לישראל צריך להילחם כדי לנצח! הניצחון חייב להיות מכריע וחד-משמעי
▪  ▪  ▪
צה"ל בעזה [צילום: פלאש 90]

בעת כתיבת שורות אלה החלה פעולה קרקעית ברצועת עזה וחיילים יהודים בצבא הגנה לישראל מחרפים נפשם במסירות על-מנת להגן על עם ישראל היושב בציון ולבצר הקוממיות בארצנו, הארץ המובטחת.
ברגעים כאלה בהם התקווה והתפילות להצלחה מהולות בדאגה עמוקה לשלום החיילים השעה היא שעה של אחדות. העם היהודי בארץ ובחו"ל מבקש רחמי שמיים על ילדינו על-מנת שתהא דרכם צלחה, על-מנת שיכו באויב למגרו, בכדי שתבוא עליהם ברכה ועל כולנו הישועה. זוהי שעת חסד בה מתאחדים הלבבות כולם באותה תפילה ממש- לכו לשלום בשם השם, הביאו ישועה לעמו ושובו לשלום בריאים ושלמים.
כאן בעורף פוגשים היהודים איש את אחיו בחדרי מדרגות, מתחת למחסה מזדמן ברחוב, במקלטים ובשולי הכבישים. ילדים רכים ועוללים בזרועות אימותיהם, נשים צעירות וצעירות פחות, עמך ישראל על כל גווניו סופג מזה כמה שבועות פגיעה של ממש בשגרת חייו אשר היו לחיים תחת אש אותה ממטירים רוצחים ערבים ניאו נאצים על יהודים באשר הם על-מנת להורגם.
בשליחות קדושה זו של שימור נצח ישראל בארצו ועל קידוש השם פושטים מהערב חיילי צה"ל על עזה.
הגיע הזמן לעשות מעשה והכללים צריכים להיות ברורים ונהירים. בל יטעה איש- צבא הגנה לישראל צריך להילחם כדי לנצח! הניצחון חייב להיות מכריע וחד-משמעי. כזה שלאחריו לא יהיו ספקות, לא תשאלנה שאלות והאויב המר, הגרועים שברוצחים והשפלים שבברואים ימצא עצמו מוכה מכה ניצחת, מכת מוות.
בקרב הזה אין מקום לרחמים ואין מקום להתחשבות. חיי האויב כולו הפקר לאש כוחותינו ואל לנו לחסוך בכוח בו נעשה שימוש. כל ערבי במרחב הוא מטרה. מי שאוחז בנשק, מי שמסתיר נשק, מי שרוצח ערבי חוסה בצילו, בית ממנו משוגרים טילים, בית חולים מתחתיו יש בונקר פיקוד, מסגד ממנו יורים - כל אלה אחד דינם - להיות מושמדים על-ידי חיילינו. ללא רחמים!
עד עתה נהגה מדינת ישראל באיפוק אותו ניתן להגדיר כאיפוק אובדני, על סף הטירוף. כל בר דעת שניחן ולו במעט הגינות יודע שאין עוד ישות מדינית בעולמנו שהייתה מוכנה לספוג את אשר ספגנו במשך שנים ארוכות. כידוע, הזמן מקהה את החושים ובהיות האדם יצור מסתגל הגענו עד הלום, ממש מיותר לפרט.
לא עוד!
לצבא הגנה לישראל יש כוח התקפי כביר. לא אנכי העני ממעש יעמיק בפרטים, במיוחד לא בשעת קרב אך כל בר ברב הבקי מעט בנעשה יודע את היכולות אותן יש להוציא כעת מן הכוח אל הפועל.
אני תקווה שיצר הקיום ידחק הצידה את המשפטנים, יבלום את פי התקשורת העוינת וישים מחסום לפיו של המיעוט הקולני המזדהה עם האויב. אבקש להזכיר למי ששכח: הזדהות עם האויב בעת מלחמה מהווה בגידה. אם אינני טועה (ואינני טועה...) בספר החוקים של מדינת ישראל העונש על בגידה הוא מוות!!
לכו בנינו האמיצים לפני המחנה, עבור אחיכם,הוריכם, ילדיכם, עבור עצמכם ועבור כולנו והכו ברוצחים על-מנת להשמיד להרוג ולאבד . בעוז בתעצומות ובעזרת השם נצחו בקרב למען שמו ולמען נצח ישראל.
ולחיילינו נאמר - ייתן ה' את אויבנו הקמים עלינו ניגפים מפניהם, ישמור הקדוש ברוך הוא ויציל את חיילינו מכל צרה וצוקה ומכל נגע ופגיעה וישלח ברכה והצלחה בכל מעשה ידיהם. ידביר שונאינו תחתיהם ויעטרם בכתר ישועה ובעטרת ניצחון ויקים בהם הכתוב " כי ה' אלוהיכם ההולך עימכם להילחם לכם עם אויביכם להושיע אתכם" ונאמר אמן.

תאריך:  20/07/2014   |   עודכן:  20/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להרוג להשמיד ולאבד
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה
שמש  |  21/07/14 00:49
2
ללא ספק! ואת ה0מול מחוץ לחוק=כ
קורןנאוה טבריה  |  21/07/14 09:10
3
לא למגש הכסף
ד"ר רון בריימן  |  21/07/14 19:26
4
אין זמן
שמ  |  21/07/14 19:33
 
- אפילו אריכא נגמל מתקיפת ביבי !
ע_הראל  |  22/07/14 13:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
יאיר דקל
קיבלתי קישור לשיחה עם יוסי לנגוצקי ב"ערב חדש" בתאריך 13.7.14. הוא דיבר על המנהרות בעזה ועל הלייזרים, שיכולים להשלים את ההגנה של כיפת ברזל. זהו איש שראוי לשמוע את דבריו
חנן וייס
כל הכבוד לרה"מ נתניהו, על ניהול המלחמה, ניהול צה"ל והנעתו לקרב, יצירת לכידות בעם ובעולם למבצע... והבאת צה"ל לרמת המקצועיות שלו של היום
איציק וולף
מזכיר המדינה האמריקני האשים את חמאס בהסתתרות מאחורי אוכלוסייה אזרחית    "שום בן אנוש אינו חש בנוח כשילדים נהרגים, אבל אנחנו לא חשים בנוח כשחיילים ישראלים נהרגים או כשיורים על אזרחים בישראל"
איציק וולף
מחליף באופן זמני את אל"מ רסאן עליאן שנפצע בהיתקלות לפנות בוקר    אל"מ זיני פיקד על גדוד 51 ועל יחידת אגוז
עמי דור-און
מעקב אחר פעילות הטרור הפלשתינית רבת השנים נגד ישראל "הכובשת" חייב לפסוק שהתשובה חד-משמעית: אין סיכוי, ולעולם לא יהיה ניתן להגיע להבנות. ההסבר להכרה מציאותית זו פשוט: המאבק הקרבי במזרח התיכון איננו בין שני עמים. זו מלחמה בין שתי אמונות המתבססות על הפרשנות השונה של "הרצון האלוהי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il