X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על-רקע המהפכות בארצות ערב, אין שום סיכויי שבשנים הבאות יקום מנהיג פלשתיני מתון שיוכל לעמוד מול כל הפליטים בסוריה, בלבנון, בירדן ובעזה ולשכנע אותם להסכים לוותר על זכות השיבה
▪  ▪  ▪
אנואר סאדאת. אין סיכוי שיקום מנהיג פלשתיני כזה

הפלשתינים תובעים צדק ולא מדינה, פשרה, וקץ הסכסוך. "צדק פלשתיני" משמעותו זכות השיבה של הפליטים לפלשתין השלמה, ללא אף יהודי בתוכה. צדק זה יושג על-פי "תורת השלבים". עד כה הם מצליחים ואנחנו נכשלים בנדון.
צריך להשלים עם העובדה שבשלב זה, לא ניתן להגיע לפתרון ולהסכם שיוביל לשלום, לביטחון ולהקמת מדינה פלשתינית.
תהליך חלום השלום, הפך בפועל ל"תעשיית השלום" שמפרנסת מאות פוליטיקאים, דיפלומטים ועיתונאים שמייצרים נאומים, מפיקים "ניירות עבודה" ומכנסים ועידות ללא תוצאות.
"תעשיית השלום" מנפיקה ללא הפסקה, שיטפון של רעיונות, הצהרות, יוזמות, נוסחאות, תוכניות והכחשות, בידיעה שאין שום סיכויי לתוצאות חיוביות, לאחר כשלונות של כל הנסיונות.
"תעשיית השלום" מקיימת מפגשים וכינוסים עקרים עם פטפטת בלתי פוסקת של נאומים, בשיתוף כל השחקנים המעורבים, שמשייטים על הגלובוס, בהילה של עושי שלום מקצועיים אמיתיים, ללא שום סיכויים.
צריך להשלים עם העובדה שלא יהיה שלום עם הפלשתינים מהסיבות הבאות, שלא ניתנות לפתרון, אפילו אם בראש הממשלה יעמדו ציפי לבני, אהוד אולמרט ואפילו יוסי ביילין.
הפלשתינים לא יתפשרו על זכות השיבה.
הפלשתינים לא יכירו בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי.
הפלשתינים לא יפנו עורף לחמאס, איתו חתמו על הסכם פיוס.
הפלשתינים לא יסכימו לפשרה טריטוריאלית, אלא חזרה לקווי 67'.
הפלשתינים לא יסכימו להתחייב לקץ הטרור, ההסתה והתביעות.
הפלשתינים לא יוכלו לעמוד מול הגל האיסלאמי הקיצוני שמתנגד לשלום עם ישראל.
הפלשתינים לא יסכימו למדינה מפורזת ושליטה ישראלית על הירדן.
כל אלה התובעים מהממשלה "יוזמה מדינית חדשה" מסתירים כוונתם האמיתית. לא מדובר ברעיונות חדשים, אלא בכניעה לתביעות הפלשתיניות של חזרה לקווי 67' וזכות השיבה.
כל אלה התובעים "יוזמה חדשה", עדיין לא הבינו שחייבים להתנתק מהאבק, השומן והחלודה של קווי החשיבה הישנה. חשיבה המבוססת על הרציונל הישראלי יהודי, ועל המנטליות הליברלית מערבית, ולא על הרציונל הכבוד והמנטליות המוסלמית ערבית שדוחה כל הצעת פשרה ורעיון ישראלי.
הלקסיקון הפלשתיני, מאז הצהרת בלפור ועד ימינו תמיד דחה כל תוכנית וכל פשרה, ובחרו במלחמה. הם אמרו "לא" לתוכנית החלוקה של האו"מ ב-1947. הם אמרו "לא" בהחלטות חארטום ב-1967. הם אמרו "לא" להצעות הפשרה המכסימליות של אולמרט וברק. הם חתמו על הסכמי אוסלו ב-1993 אבל שבו לטרור. הם הקימו מדינת טרור בירדן שפורקה. הם גורשו מלבנון.
על-רקע המהפכות בארצות ערב, אין שום סיכויי שבשנים הבאות יקום מנהיג פלשתיני מתון שיוכל לעמוד מול כל הפליטים בסוריה, בלבנון, בירדן ובעזה ולשכנע אותם להסכים לוותר על זכות השיבה. אין שום סיכויי שיקום אנואר סאדת פלשתיני. אין שום סיכויי לשלום ישראלי פלשתיני בקרוב.
ולמרות הכל, "תתעשיית השלום" תמשיך ליצר תוכניות של אופטימיות מגויסת, כדי לתחזק פתרון זמני אפשרי, אחרי כל התוכניות שנכשלו: אוסלו; אנפוליס; אופציה ירדנית; תוכנית אלון; תוכנית רוג'רס; תוכנית סעודית; תוכנית קלינטון; מפת הדרכים של בוש; אוטונומיה; פשרה טריטוריאלית; פשרה פונקציונלית.
ואנחנו בתוכנו נמשיך את כל הוויכוחים הפוליטיים כביכול בין ימין לשמאל, בין מתונים לקיצוניים. ויכוחים עקרים של יצרים בלתי נשלטים של מנהיגים שאין להם אומץ להודות שאין סיכויי לשלום בגלל הסרבנות הפלשתינית הניצחית. מנהיגים שממשיכים לטפח את העלילה שרק ישראל אשמה בחוסר הפתרון.

תאריך:  21/07/2014   |   עודכן:  21/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לעולם לא עוד כניעה לאשליה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
למה מכניסים לפה את קרי?
ספוילר  |  21/07/14 18:35
2
מרד גטו עזה
אליהו מץ מיץ  |  21/07/14 20:11
3
לא היה לכסיקון פלסטיני
בר ברע  |  21/07/14 23:30
4
"הצדק"הערבי שקורא לעצמו'פלסטינ
קורןנאוה טבריה  |  22/07/14 05:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
יצחק מזרחי
תוצאת הפגזים והאזעקות היא שרובנו חווים לחץ נפשי וחרדות    בין מגוון שיטות ההרגעה, הצצה לטיפים לדרכי התמודדות על-פי הקבלה המעשית    רוצים לצאת מהלחץ? לא בטוח שאבנים וקריסטלים יעזרו לכם, מסתבר שיש פתרונות, כמו מרשמי רופא בני אלפי שנים בספר ההיסטורי בעולם
עמי דור-און
בשורה התחתונה ישראל חייבת להגיע למסקנה הברורה, כי הידידים של אויביה הם האויבים שלה. ובמלחמה הזו, מלחמת הטילים ומנהרות התקיפה, גם קטר היא אויב שיש לטפל בו ללא רחמים
עמוס גלבוע
החמאס טרם הוכה קשות כדי שירד מתנאיו להפסקת אש (בכלל זה שחרור האסירים); הוא מתנהג בנוסח "תמות נפשי עם כל האוכלוסייה האזרחית". אבו מאזן אינו רלוונטי כלל ועיקר לעצם הלחימה. הוא רלוונטי, כשחקן צדדי, למרכיבים בהסדר אחרי הפסקת אש
איתמר לוין
קובע שאין מקום להתערב בשיקול דעתם של גורמי הביטחון ודוחה את הטענה שאי-מיגון הפזורה הבדואית מהווה אפליה    ימשיך לדון בעתירה בנוגע להקמת תשתיות מיגון בכפרים
רון בריימן
האם הפלת החמאס היא צורך ישראלי למענו מותר לסכן חיי חיילי צה"ל? עבאס הוא חלק מהבעיה ולא מהפתרון. אסור שהחיילים ישמשו "מגש הכסף" להקמת מדינה פלשתינית. אם זו התוצאה המבוקשת של מלחמה אפשרית בעזה, או של הפסקת אש, כי אז מדובר במלחמה בלתי מוסרית, ועל כן פסולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il