X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קראתי את ההבהרה של ד"ר קידר, הוא לא הציע לאנוס, הוא לא טיפש כדי לחשוב שיש לכך סיכוי. אבל יש לי בשורה משמחת: יש כלי אחר, לגיטימי, אפקטיבי ומבוסס בדיוק על אותו העיקרון
▪  ▪  ▪
פלשתינים. תרבות כנשק [צילום: AP]

ד"ר קידר, אולי המומחה מספר 1 לתרבות ערב, כנראה מבין שלבושה יש השפעה גדולה על הערבים. אני מומחה קטן מאוד בתחום, לי דווקא נראה שאונס צריך להוות בעיה קטנה מאוד בתרבות הזו. מה הבעיה, אונסים להם את האחות? הורגים אותה. אונסים את האישה? מפטרים אותה ומתחתנים עם עשר אחרות. חסר להם נשים? חסרות אחיות? אבל, הוא מבין בתחום יותר ממני.
הדבר מזכיר את ההצעה מתקופת "חדוות השלום": לקבור את המחבלים המתאבדים עטופים בעור חזיר. זוהי גם לוחמה פסיכולוגית והיא דווקא הרבה יותר לגיטימית. מדוע לא השתמשו בה? לדעתי מרוב פחד. מתרפסיהו הרי יוצא מגדרו לשחרר רוצחי יהודים באלפיהם ולהנעים לחלאות שטרם השתחררו את זמנם בעזרת תנאי בית מלון. הוא טיפוס שיתגרה בהם?
התרבות כנשק סוציולוגי בלתי קונבנציונאלי
כמומחה לתרבות מטעם עצמי אני קובע שיש כלי נשק תרבותיים מעולים, לא אחד ולא שניים, שעם כל הכבוד לד"ר קידר (שאני מאוד מעריך ואף מעריץ), הם מעשיים, לגיטימים ואפקטיבים. לא שמרתי שום דבר בסוד, שיגרתי אותם כבר לאוויר העולם כל אחד לחוד וגם כולם ביחד במאמר "ההסברה המושלמת", אבל אנצל את ההזדמנות כדי לשגר אותם שוב.
אמנם נהוג שאין הנחתום מעיד על גיסתו, אבל בהיעדר ממליצים אני נאלץ להעיד על פרי מחשבתי: הכלים שלי ללוחמה סוציולוגית בלתי קונבנציונאלית מעולים! מאוד מצער אותי שלא מקשיבים לי, אך אני עושה כמיטב יכולתי, לא יכול להכריח.
אז לפני שגנץ ממהר לתת פקודה לחיילי צה"ל להתחיל לאנוס, יש עוד כמה אפשרויות:
אמנת הדתות: העולם צריך לדרוש מכל גדולי האיסלאם להתנער מהאיסלאם הקיצוני. יחתמו? תשמט הקרקע מתחת לטרור. אין יותר "אללה הוא אכבר", אין יותר שטיפת מוח דתית להמונים פשוט משום שהקיצונים כבר לא יוכלו לדבר יותר בשם הדת. לא יחתמו? הם בעצם מחבקים ומאמצים אל לבם את הטרור. תארו לכם שרבנים גדולים לא יסכימו לגנות את טבח גולדשטיין או שריפת הנער הערבי... אם האיסלאם לא יתנער מן האיסלאם הקיצוני אנחנו בעולם אחר לגמרי מבחינת התודעה. הערבים יהיו מסכנים, במקום שהעולם כל הזמן יתקוף אותנו הוא יתקוף את הערבים.
יידישקייט אוריינטלי: צודק ד"ר קידר, לבושה יש כח. אבל לא צריך לאנוס כדי להתבייש, מספיק להציב מראה בפני תרבויות מכוערות כדי שהם יתביישו בעצמם. לתרבות הערבית יש המון במה להתבייש: תרבות פרימיטיבית ברברית, לא מסוגלת לנהל דמוקרטיה, פוגעת בזכויות אדם, מתנהלת בחלקה לפי חוקי שריעה מזעזעים, שטופת שנאה, הוציאה מתוכה המון הרג, טבח וטרור. לוקה באובססיה של סטיות מין קשות מכאן ועד להודעה חדשה. אנחנו רק צריכים את האומץ להסתכל להם בעיניים ולעזור להם להכיר עצמם.
החטא ועונשו: הסיבה לכל הסבל הכרוך בסכסוך הישראלי פלשתיני היא שלא היינו ברברים כמותם. אילו היינו נוהגים בהם כמקובל באותה תקופה, מצבנו היום היה מעולה. אך מכיוון שהיינו בני אדם, ריחמנו עליהם, נהגנו בהם באבירות, לא עשינו להם את מה שהם היו עושים לנו (אילו הם היו מנצחים), אפילו לא הנחנו להם להמשיך את הבריחה שלהם. אז הם קמו, התאוששו ותקעו לנו סכין בגב. ברגע שנאמר זאת בקול רם נשמט הבסיס המוסרי לכל מאבקם. ביי ביי ברברים.
גרסת המדע: בעשרות השנים הראשונות של המאה הקודמת (הרבה לפני שערפאת היה בשא"ש: בבטן של אימא שלו), עוד טרם תחילת התקופה האנטישמית, פלשתינה הובטחה לנו על-ידי החוק הבינלאומי. ה"פלשתינים", ששדדו מאיתנו את הזהות, הם "עם" בדיוק כמו שכל שבט ערבי אחר הוא עם. כמעט לא היו אז ערבים מוסלמים כאן, בפלשתינה. "השטחים הכבושים" לא נכבשו מאף אחד. חג' אמין אל חוסייני תכנן פתרון סופי ליהודים בתאי גזים, גם האמנה הפלשתינית דוגלת בהשמדתנו וכך גם אמנת החמאס. בקיצור: מדובר באספסוף ברברי שהיגר לכאן, נכשל בנסיונו להשמידנו, והתחיל ליילל.
צביון הוא ערך עליון: דמוקרטיה ומאבק בגזענות זה חשוב, אך יש עוד דבר פעוט שמרוב התלהבות פשוט שכחנו. לכל ישות לאומית יש זכות לנהל את חיה על-פי דרכה. כאשר כמות המיעוטים עוברת מאסה קריטית היא הופכת להיות גורם שובר צביון. השוואת הצביונות לגזענות מלבד אנטישמיות היא גם מעידה על בורות ואי הבנת חשיבותה העליונה של מסורת ולאומיות.
שימוש באזרחים כחומת מגן: החוק הבינלאומי חייב לאסור על עירוב אזרחים בלחימה. חובתה של הקהיליה הבינלאומית להטיל 100% מן האחריות לפגיעה באזרחים בזמן מלחמה על מי שעובר על חוק זה, כלומר מערב אזרחים בלחימה. אם היא אינה עושה זאת - דמם בראשה! התוצאה: התופעה פורחת.
לסיכום:
אנחנו מתביישים מהצל של עצמנו. לא נעים לנו לפגוע בהם, אז אנחנו מנומסים. כדאי שנתבגר ונתחיל להבין שאנחנו חיים כבר במאה ה... אחרונה (כמו שאומר הגשש). כלומר יש אישור, מותר כבר לומר את האמת גם אם היא מרה ומכוערת.
השימוש בתרבות ככלי לחימה הוא לא וירטואלי אלא וירטואוזי. יש לתרבות הערבית הרבה במה להתבייש בעצמה, שומה עלינו לעזור לה בכך. כמו שהם אוהבים להסתיר את הנשים שלהם תחת שקים, כך צריך להסיר את מעטה ההתחנפויות ולהתחיל לדבר אמת.

תאריך:  27/07/2014   |   עודכן:  27/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תרבות כנשק
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
קרי אוויל משריש
מומחה ליבית  |  27/07/14 12:10
2
כל אחד נהיה מומחה לערבים
שמעון הצדיק  |  27/07/14 18:20
 
- כפרים שרצו שלום לא התפנו
יסודו של דבר  |  28/07/14 15:28
 
- עוד יותר פחות
אהרון שחר  |  28/07/14 19:35
3
אוסרת ירי מתוך אזרחים
אמנת גנבה  |  27/07/14 18:33
 
- בוודאי
אהרון שחר  |  28/07/14 19:44
4
הערבים לא מבינים את עצמם
אבי כהן  |  28/07/14 15:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
יוסי ברנע
כמה מילים שיש לומר על זכות ההפגנה
הרב יובל שרלו
בימים האחרונים עלו ניתוחים שונים הנוגעים לעמדות המדברות על מוסר מלחמה. כיוון שלא מצאתי את עצמי בהצגת האפשרויות השונות, אשמח אם תקראו את עמדתי בנושא זה, שאני נוקט בה כבר עשרות שנים, וזאת גם בשל האמונה העמוקה שלי שהיא מכוונת לדרכה של תורה
אהרון שחר
המהפכה הדמוקרטית היא אשליה, העולם ממשיך להיות מנוהל על-ידי החזקים. אחת הדרכים להיאבק בהם כשהם מבצעים פשעים כנגד האנושות היא לחלט את רכושם
אורי שרגיל
השריף, נציג החוק האומלל, ניצב עתה בודד מול כנופיית פשע ורצח משולחת רסן, חבורת חמאס נוראית שבאה לחסל אותו    והוא, למרות התסריט האוהד, עדין שחוח קומה וכפוף למרות החוק האכזרי הפועל לטובת בני עוולה    החוק חזה מראש את המצבים האלה ולכן המציא את תרבות הדו-קרב האבירי
איציק וולף
ירי כבד בשעות הבוקר מרצועת עזה    ישראל שומרת על הפסקת האש ההומניטירית ולא מגיבה    השר גלעד ארדן, שתמך אמש בהארכת הפסקת האש ל-24 שעות טוען כי המשך הירי על-ידי חמאס צריך להוביל להחרפה של המתקפה הישראלית ברצועת עזה
רשימות נוספות
קצין, רב-נגד ורב סמל מתו מפצעיהם  /  איציק וולף
הקבינט אישר הפסקת אש נוספת  /  איציק וולף
נצחון החמאס במלחמת המוחות עם צה"ל  /  מחלקה ראשונה
למה בכל זאת "אל-על"  /  ראובן לייב
על סף מלחמת עולם שלישית  /  עמי דור-און
אובמה מעודד טרור בינלאומי  /  זאב בן-יוסף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il