X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הוכחת לנו שוב כי "אמריקה החדשה" תחת מנהיגותך, הפכה למדינה שהדולר, מקרן השפע הקטרית, משקף את המוסר המדיני והאנושי לפיו אתה פועל
▪  ▪  ▪
ברק אובמה, בנימין נתניהו. בגידה באמון[צילום: AP]

מכתב פתוח אליך, אובמה, בציוץ קצר
רציתי כאזרח ישראלי מהשורה לומר לך ישירות: לא רק במדינת ישראל, בת בריתך הנאמנה בגדת, בגדת בכל אחד מאיתנו, אזרחי המדינה, בגדת באינטרסים של ארה"ב כמעצמה עולמית מובילה במזרח התיכון, ובמשחק האיוולת שלך, אדוני הנשיא, הפכה אמריקה, מולדתם של שוחרי החרות, גרורה בזויה של הטרור האירני, של קטר מממנת ארגוני הטרור העולמי, של חמאס בעזה, של האחים המוסלמים במצרים, ושל טורקיה המטורפת של ארדואן.
האם אלה הם חבריה החדשים של אמריקה? של המשטר האירני המהתל בך במו"מ הגרעיני? משטר אייתולות אכזרי, הממשיך לפתח נשק גרעיני המסכן את שלום העולם?
נכון, אתה יכול ללחוץ על ראש ממשלתנו, ולהכתיב לו אולטימטום ברוטאלי "להפסקת אש ללא תנאי", אבל לא תוכל לשנות בתודעתם של שבעה מיליון ישראלים את ההכרה הכואבת - שהמוסר האישי שלך הוא מוסר של בגידה נוסח צ'מברליין בצ'כוסלובקיה, בהסכם מינכן 1938.
כן אדוני הנשיא! אתה יכול היום לקחת את כתב האולטימטום שלך, לצאת אל מדשאות הבית הלבן, ולנוכח כל תחנות השידור העולמיות, מאל-ג'זירה, CNN, BBC, ופרשני הניו-יורק טיימס, ולנופף בו כמו הבריטי ההוא ולהכריז: Peace In Our Time - שלום בזמננו!. היה בטוח, אדוני הנשיא - תשואות רבות תקצור במחווה זו לגדולי מרצחי החמאס המסתתרים מאחורי נשים וילדים בעזה, יחד עם פטרוניהם בציר הרשע המדיני החדש שיצרת בהבל פיך!.
לפני מספר שבועות, בעת ששלושה ילדים יהודיים נחטפו ונרצחו כמהלך-כוונות חמאסי למה שהוא מתכנן עבור אזרחי ישראל ברקטות ובמנהרות, דברת גבוהה, גבוהה, ביום השנה ה-70 לפלישה לנורמנדי, שם הופעת כמנהיג העולם החופשי, וניכסת לעצמך, שלא בצדק, את גדולתה האמיתית של אמריקה הישנה ההיא, של הנשיאים הדגולים רוזוולט וטרומן, שהכריעו אז את הרשע הנאצי והפשיזם היפני.
אמריקה של אז ידעה להלחם בטרור המדיני חובק העולם של היטלר והירוהיטו, ואילו אתה, אדוני הנשיא, הפכת עבד נרצע של חמינאי, ארדואן, משעל, ונסיך מימון הטרור של קטר.
הוכחת לנו שוב כי "אמריקה החדשה" תחת מנהיגותך, הפכה למדינה שהדולר, מקרן השפע הקטרית, משקף את המוסר המדיני והאנושי לפיו אתה פועל.
אמת! הכרנו את מדיניותך חסרת המוסר באמצעות מהלכיו האחרונים של מזכיר המדינה במזרח התיכון, דרך הלחץ הלא מתון שהורית לו להפעיל, בסוגיית סגירת שמיה של ישראל לטיסות בינלאומיות, שתואמה כמזימה מתוכננת עם מדינות אירופה, כמו התרגיל הבזוי בוועדה "לזכויות האדם" של האו"ם, בה שוב הפעלת את האירופים, כדי שיימנעו מההחלטה האנטישמית תומכת הטרור, שבה תואשם ישראל "בפשעי מלחמה" כביכול. כל זה, כדי "לרכך את ישראל", ולאפשר לנציגיך במועצת הביטחון של האו"מ, להופיע "כמושיעי ישראל" בווטו אמריקני, מול מדינות הטרור ותומכיהן.
מעשיך, מר אובמה גורמים לסיכון חיי חיילנו בעזה, שהפסקת האש בטרם הוכרע הטרור, מעמידים אותם בסכנת חטיפה ומוות.
אינני יודע, אדוני, אם נוכל לקבל אולטימטום נפשע זה, ואני מציב את קולי עם 90% מאזרחי המדינה הקוראים לממשלתנו, להמשיך ולהלחם בטרור כדי להכריעו בלא תנאים, ולדחות את התכתיב הבזוי הזה על הסף.

תאריך:  28/07/2014   |   עודכן:  28/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אובמה אויב ישראל
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
הצ'מברלינים רק מתחלפים ל"ת
ד"ר רון בריימן  |  28/07/14 10:52
2
למה סעודיה לא פולשת בעזרתנו
ספוילר  |  28/07/14 14:13
3
הכסף יענה את הכל? לא רק... ל"ת
צ.שירן  |  28/07/14 16:41
4
הכסף יענה את הכל? לא רק- המשך
צ.שירן  |  28/07/14 16:58
5
BARACK HUSSEIN OBAMA
ראיס-פוטין-טיל400  |  28/07/14 17:57
6
BARACK HUSSEIN OBAMA
ראיס-פוטין-טיל400  |  28/07/14 18:03
7
חוסיין אובאמה הוא אנטישמי-סלקט
קורןנאוה טבריה  |  29/07/14 07:01
8
כל מלה שלך בסלע
אייל שחר  |  30/07/14 00:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
עמוס אריכא
קשה להבין כיצד שר הביטחון בוגי יעלון, הצהיר בוודאות לפני עשרה ימים, כי תוך יומיים נסכם את פרשת המנהרות    מאז הקמתה של המדינה לא נשבה בפרצופנו רוח כה-קרה ועוינת מצד הבית הלבן
אלברט שבות
אינטרס המערב מתבטא בביטוי אחד: שקט תעשייתי; שאף אחד לא יפריע לי לחיות לפרוח ולשגשג    ובשביל שהאינטרס הזה יתקיים בפועל חייב המערב שני דברים: למנוע מלחמות וסיכסוכים שעלולים לערער את איזון העולם ולשבש את שלוותם, ואספקה סדירה של הנוזל השחור; בלעדיו המנוע הטכנולוגי של המערב יידום
ראובן לייב
בין שני הצדדים היריבים אין לפי שעה מנצח ואף לא מנוצח והם מצויים, בינתיים, בתיקו. באין הכרעה ביניהם צפוי לו, על כן, עוד סבב נוסף
עמי דור-און
הם רצו, בעת קרב, קדימה אל מול פני המערכה והמוות, כדי שמולדתם תוכל להמשיך ולהתקיים. הם ידעו שאי-שם הרחק מאחור, תוכל מדינתם, מכורת ליבם האהובה, לסמוך עליהם וכי הם, הגברים הלוחמים של עזה, לא יאכזבו
איתן קלינסקי
פנייתו של דניאל בירנבאום פורסמה במספר רב של עיתונים מובילים באירופה, באסיה ובאמריקה. בישראל רק עיתון אחד, הארץ, פרסם את האיגרת. פנייה לחמלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il