X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
עורך ה"ג'ואיש פוסט" בניו-יורק, העיתונאי גד נחשון, מדווח כי הנשיא האמריקני נמצא עכשיו על כוונת המוסלמים בארצו של הדוד סם, וקצפם יוצא על, מה שהם מכנים, "התייצבותו הגלויה במבצע "צוק איתן" לצידה של ישראל, על גבם של הפלשתינים בעזה"
▪  ▪  ▪
ברק אובמה. תמיכה בלתי מסויגת בישראל? [צילום: פלאש 90]

נשיא ארה"ב, ברק אובמה, נתון בימים אלה לביקורת קשה, הגובלת בחרם, מצד התנועה המוסלמית האמריקנית, וזאת בשל תמיכתו הגלויה בישראל במאבקה כנגד הפלשתינים בעזה.
עורך ה"ג'ואיש פוסט" בניו-יורק, העיתונאי גד נחשון, מדווח כי קצפה של התנועה יוצא נגד הנשיא האמריקני על יחסו האוהד, לדבריה, למדינת ישראל במבצע "צוק איתן", כאשר הוא דואג, בד-בבד, "לרמוס את זכויותיהם של הפלשתינים".
נחשון מטעים, כ התנועה המוסלמית בארה"ב זועמת על הנשיא אובמה, המשלים לדבריה עם התקיפות הישראליות על רצועת-עזה, והמנהל תוך כדי כך, מה שמתואר על-ידיה כ"ג'נוסייד לכל דבר שמנהלת ישראל כלפי הקורבנות הפלשתינים". קצפה של התנועה המוסלמית יוצא במיוחד על הצהרתו של אובמה, לפיה זכאית ישראל להגן על עצמה.
התעלמות
בתוך כך מציין נחשון כי התנועה המוסלמית האמריקנית מיטיבה לנצל את הנטייה הפרו-פלשתינית הקיימת בתקשורת האמריקנית להרבות בצילומיהם של "קורבנות פלשתינים ושל משפחותיהם האבלות" כתוצאה מהמתקפות הישראליות ברצועת עזה.
לדברי נחשון, מתעלמת התעמולה המוסלמית ביודעין מן העובדה שהיה זה החמאס שיזם את תקיפת ישראל, את עריה ואת אזרחיה, ללא רחמים וללא הפוגה, ובעוד שאינו נותן שום ביטוי להיות מדינת ישראל הקורבן.
מסתבר כי התנועה המוסלמית, רבת ההשפעה בארה"ב, מנצלת בתוך כך את ההזדמנות לתקוף את הנשיא אובמה על-רקע גילויי המעקב של סוכנות הביון האמריקנית הלאומית אחר הממסד המוסלמי האנטי-ישראלי בארצו של הדוד סם. בין היתר דאגה התנועה המוסלמית להסית קהילות מוסלמיות נגד אובמה ובעשותה כך - גם הצליחה, בין היתר, לחדור לקמפוסים האמריקניים.
סילוף
נחשון מגלה כי התנועה המוסלמית בארה"ב משקיעה מאמצים בלתי-נלאים בהחדרת תעמולה אנטי-ישראלית ארסית ודואגת לתאר את ישראל כמדינה הרוצחת אזרחים פלשתינים ללא כל סיבה או הצדקה שהיא. בתוך כך מתעלמת התנועה ביודעין מהתקפות החמאס על ישראל, בשעה שארגון הטרור הפלשתיני עצמו נהנה מסיוע כספי של התנועה המוסלמית הגדולה.
בהקשר לכך מזכיר גד נחשון את קופסאות הצדקה המציפות את ניו-יורק, ושבהן נאספים תרומות ומענקים המיועדים למימון הטרור הפלשתיני.
עד כדי כך הגיעה השפעתה הגדולה של התנועה המוסלמית בארה"ב, שעלה בידיה לסגור אגף משטרתי אמריקני שהוקם במיוחד למאבק בטרור מוסלמי, וזאת בתואנה שקיומו של אגף שכזה פוגע בזכויות האזרח הבסיסיות של המוסלמים בארה"ב.

תאריך:  29/07/2014   |   עודכן:  29/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חרם מוסלמי בארה"ב על אובמה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
חרם מוסלמי על מוסלמי-מוזר
ראיס-פוטין-טיל400  |  29/07/14 21:52
2
יכול להיות שבגלל זה חוסיין עשה
תפנית וקיים שיחה  |  30/07/14 07:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
אפרים הלפרין
אתה מתחכך באומנים, אתה חי בשמים, אתה מתאר עצמך כשואף שלום אך אתה בפועל מלבה את המלחמה
מתי דוד
האשמות וחקירות על מחדל המנהרות יהיה בוודאי הנושא הקרוב בשיח הציבורי והתקשורתי. עוד בטרם הסתימה המלחמה והשלכותיה, נשמעים כבר הקולות התובעים הקמת ועדת חקירה. אנחנו חוזרים למחול השדים ההרסני של מציאת האשמים
רפאל בוכניק
ברור כי מהלכי המבצע חשפו מציאות הטומנת בחובה תשומות המחייבות עידכון מטרותיו "תוך כדי תנועה" . נראה אפוא כי בנסיבות שנוצרו אין מנוס מעידכון יעדי המבצע באופן שיבטיח הישגים מהותיים לישראל, וימנע התמוססות המהלך הצבאי הקרקעי באופן שיבסס סוג של "תיקו אסטרטגי"
איתמר לוין
השופטת פרוסט-פרנקל: יש תביעות שאינני מבינה מה לשון הרע בהן    עו"ד מושקט: ההגנה על ביקורת - בגבולות השכל הישר    עו"ד וינברג: לא כל תלונה היא בתום לב
איציק וולף
חמשת ההרוגים הם חיילים, חניכי קורס מ"כים    שמות ההרוגים: סמל נדב ריימונד משדמות דבורה, סמל דניאל קדמי מצופים, סמל ברקאי ישי שור מירושלים, סמל שגיא ארז מקרית אתא וסמל דור דרעי מירושלים    נוספו לחמישה הרוגים נוספים - בפגיעת פצמ"ר ובפעילות מבצעית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il