X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: האם האוצר הוא משרד ליחסי ציבור? תשאלו את לפיד איך זה שהנוצרים בעד ישראל והשמאל נגד? התגייסות החרדים במערכה חסד ברשת ולקינוח על חוד הלשון
▪  ▪  ▪
השר יאיר לפיד. מציל את תדמיתו [צילום: פלאש 90]

השר על השיבר
מי הוא החתול השומר על השמנת במשרד האוצר? לא ניחשתם? זהו השר בכבודו ובעצמו, יאיר לפיד. כאילו לא די בהוצאות המלחמה, המוערכות במיליארדי שקלים, מצא הג'וניור את העיתוי המתאים להעביר את ה'בייבי' שלו, חוק 0% מע"מ על דיור. להזכירכם, מדובר באותו חוק שהשר התנגד לו בחריפות, כשעלה על-ידי ח"כים אחרים, בגלל עלותו הגבוהה למשק.
נכון שלפיד זקוק נואשות להעברת החוק כדי להציל את תדמיתו, שנמצאת בשפל בסקרים, בעיני בוחריו. אז מה אם החוק לדעת כל המומחים הוא בלתי כלכלי בעליל וגורם לקיפאון בשוק הנדל"ן, וגם אנו בעיצומה של מלחמה יקרה לקופה הציבורית? כמי שידו על השיבֵּר, השר כנראה התבלבל וחושב שמדובר במשרד פרטי שלו ליחסי ציבור, כשהאינטרס הכלכלי לטובת המדינה נדחק לפינה. אז מי ישמור על החתול באוצר?
עולם הפוך
בעוד ארגון הנוצרים, אוהדי ישראל, בעולם פנה לג'ון קרי לתמוך במלחמה במדינה, ארגוני השמאל היהודים בארץ מפגינים בלב העיר ללא הפסקה, איך לא, עבור החמאס. הם אף הגדילו לעשות וכינו את צה"ל, קבל עם ועולם, בשם ארגון טרור. לאן הגענו?
אלף למטה
בראיון בגלי צה"ל ביקר יו"ר זק"א, יהודה משי זהב, את החרדים שאינם משתתפים במאמץ המלחמתי.
עם כל הכבוד למשי זהב, הוא כנראה שכח את עברו הקיצוני כקמב"ץ העדה החרדית והפגנותיו הסוערות נגד המדינה ומוסדותיה. נכון שבכובעו הנוכחי כראש זקא, האיש התמתן ואף הדליק משואה לתפארת המדינה, ובניו משרתים בנח"ל החרדי. אך דומה שזאת לא סיבה למסיבה להשמיץ את אחיו החרדים.
האם היו"ר הנכבד לא שמע על המיזם החרדי המבורך, בשם 'אֶלף למַטֶּה', שעליו הורו הרבנים, מכל הזרמים החרדיים, אשר לפיו כל תלמיד ישיבה ובת סמינר בארץ ובעולם מאַמצים חייל אחד לאמירת תהילים לשלומו? והאם הוראת הרבנים לביטול חופשת 'בין הזמנים' בישיבות כדי ללמוד תורה ולהתפלל למען חיילי צה"ל לא הגיעה לאזניו של האיש? ועוד לא הזכרנו את התנדבות החרדים למען החיילים הפצועים וכדומה.
אז למה לבַקר ולא לאַחד?
חסד מקוּון
מי אמר שהרשתות החברתיות, המשמשות כר נרחב להעברת הודעות כוזבות ולהשמצות, הן רק שליליות? אז הנה במלחמה בעזה התגלו גם מעלותיהן הרבות.
מתברר שרשת הווטסאפ המקוונת והזמינה, כמו גם הפייסבוק שמאחוריה, גויסו לא רק להתנדבות ציבורית ולארגון חבילות למען החיילים בחזית (וגם פק"ל לנשמה - תפילין וציצית), אלא לא פחות לעשיית חסד של אמת עם החללים.
אלמלא אותה רשת פופולרית מופלאה איך החיילים הבודדים מארה"ב, מקס שטרנברג ושון כרמלי, היו זוכים כל אחד להלוויה המונית בת 30 אלף ( אתם קוראים נכון) איש, שכלל לא הכירו אותם? כל הכבוד!
אגב, תתפלאו לשמוע כי על-פי סקרים הווטסאפ התגלתה גם כמכשיר גמילה וכתחליף לעישון, אשר בצד צעדי הממשלה, תרמה להורדת שיעור העישון במידה ניכרת. אז בואו נשתמש בה ככלי מבורך למצוות, לגמילות חסדים ולעזרה הדדית כדי להרבות אהבה בישראל. ובא לסמארטפון גואל.
על חוד הלשון
מפַקד חטיבה מלח הארץ - מַחַ"ט הפֶּלא
לוחם מג"ב מופלא - מַגָּ"ב הפֶּלא
זיקים (עוטף עזה) תחת אש - זיקים באזיקים
חייל התרענן, קח מיצויין.

תאריך:  05/08/2014   |   עודכן:  05/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
העולם הצבוע מילל על פגיעה באזרחים, ובמקום לתת כתף בהשמדת הטרור ובמחיקתו הפיזית מעל פני האדמה, על-אף המחיר הכבד, הוא מותיר אותנו כמעט לבדנו הן בזירת הקרב והן בזירה הבין לאומית. אם ימשיך העולם בדרכו המטופשת גם הוא יקבל את המוות שהוא מבקש
רפי לאופרט
הערבים בישראל צריכים לעשות חשבון נפש אמיתי, והמבצע האחרון חידד זאת היטב. במקום שהשמאל הקיצוני ינסה לחנך את הציבור היהודי שרובו המכריע מרוסן מאוד כבר שישים שנה ויותר, יתחיל להסביר לערבים, אם הוא עדיין זוכר את היסודות הציוניים ומסוגל להסבירם, שלא זה הדרך.
אהרון שחר
המלחמה הזו מעוררת שאלות רבות, לא הפתעה גדולה במדינת חזיריאל בה תרבות השלטון נמצאת במצב של ריקבון מתקדם. זהירות מאמר בוטה
איתן קלינסקי
כחברה אסור לנו להעמיק את ניצול העובדים הזרים הנמצאים בתוכנו. תקופת המלחמה חושפת קבוצות חלשות בחברה הישראלית למצבים, שאין להם הגנה מפני גילויים פוגעניים
איתמר לוין
מבצע "צוק איתן" הציף מספר סוגיות, שלמרות שביסודן הן מדיניות וביטחוניות - יש להן היבטים משפטיים חשובים ואף מכריעים. כאשר יסתיים המבצע, יש לטפל בהן לעומקן לקראת הסיבוב הבא שבוודאי יגיע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il