X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על מדינות המערב להתעשת ולהתמודד עם האיום של האיסלאם הקיצוני המאיים על קיומן וערכיהן אל יחשבו שישראל תעשה עבורן את העבודה
▪  ▪  ▪
אחסלאם קיצוני [צילום: פלאש 90]

בדור האחרון אנו עדים למתקפה חסרת תקדים של האיסלאם הקיצוני על המערב, מתקפה שלובשת צורות רבות. היעד הנכסף של האיסלאם הוא כיבוש טריטוריות (לפעמים החזרת שטח שהיה בעבר בידי האיסלאם) וכפיית דת האיסלאם על כל האוכלוסייה. בפועל, המתקפה מכוונת לא רק נגד מדינות מערביות אלא גם נגד משטרים מוסלמים חילוניים השנואים לא פחות.
אלימות בכלל וטרור בפרט הם הכלי העיקרי של האיסלאם הקיצוני. מדובר במעשי טבח המוניים אך גם בפיגועים נקודתיים שנעשים על-ידי טרוריסטים בודדים. אפיק פעולה נוסף הוא פגיעה בכל מה שאינו מוסלמי. כך למשל, ממש לאחרונה הותקפו קהילות נוצריות עתיקות יומין במזרח-התיכון. הנוצרים מחויבים להתאסלם או לשלם מס גולגולת גבוה ולחיות כבני-חסות נחותים לפי חוקי עומר. ולא – דינם מוות. קהילות נוצריות הידלדלו, אנשיהם נמלטו והותירו את רכושם מאחור, ואחדים אף הוצאו להורג בצליבה. כנסיות הוצתו, נהרסו או הוסבו למסגדים. רבבות פליטים נעות בדרכי המזרח-התיכון.
ההסתה האיסלאמית נגד המערב, ונגד היהודים, החריפה בשנים האחרונות והיא מגיעה לשיאים חדשים כל אימת שמדינות המערב, או ישראל, יוצאות להגן על עצמן. ההסתה מתנהלת לא רק בארצות האיסלאם אלא גם בתוככי ארצות המערב, כשהקיצונים האיסלאמיים נהנים מ"חופש הביטוי", שחוגים ליברלים תמימים מגנים עליו בטיפשותם. להסתה זו מצטרפים לא פעם גורמי שמאל וימין קיצוניים מתוסכלים ושונאי יהודים.
קו החזית
העוינות של האיסלאם הקיצוני לישראל אינה נובעת רק מהשפעות הסכסוך הישראלי-פלשתיני. זוהי עוינות גזענית המבקשת להכחיד את כל היהודים בעולם ומוזנת על-ידי "פתוות" (פסקי הלכה) של חכמי דת וכתבי קודש איסלאמיים. מעבר לכך, גורמי האיסלאם הקיצוני רואים במדינת ישראל שלוחה של התרבות המערבית בלב ארצות האיסלאם וגורם המונע התקדמות של הגל האיסלאמי המבקש לשטוף את העולם המערבי. מדינת ישראל היא אפוא קו החזית במערך ההגנה של המערב בפני האויב האיסלאמי.
דרך פעולה נוספת של האיסלאם היא ההגירה ההמונית לארצות המערב. הקהילות המוסלמיות הגדולות לא רק משנות את הנוף האנושי במדינות אלה אלא גם את הכללים והערכים לפיהם מתנהלים החיים שם. השלטונות במדינות המערב-ניצבים בפני קשיים ההולכים ומחמירים והם לא תמיד יודעים כיצד להתמודד עימם. השלטונות וגורמים פוליטיים שונים נאלצים להתחשב בקהילות אלה, חוששים מהן ומאמצים מדיניות רופסת בהתמודדות מול האיומים. אין זה פלא, שבאחד האירועים שבו השתתפה מלכת הולנד קם מוסלמי הולנדי והציע לה להתאסלם ואילו על אדמת גרמניה קרא מטיף מוסלמי להשמדת כל היהודים.
המתקפה האיסלאמית הזו מסכנת את הביטחון ואת היציבות בעולם ומחייבת השקעת משאבים ניכרים בהתמודדות עם הטרור האיסלאמי, שהפך להיות אפיק טרור עיקרי בעולם. המערב מפגין מדיניות רופסת והססנית מול האיום של האיסלאם הקיצוני וחושש להירתם למה שיכול להיראות כמלחמת דת או כמלחמה נגד האיסלאם. נראה שהמערב טרם הפנים שמלחמת דת כבר קיימת הלכה למעשה והיא מתנהלת בשלב זה הרחק מהחצר הפנימית שלהם. הנוצרים בעירק, בסוריה, במצרים, בפקיסטן ובאחדות ממדינות אפריקה כבר משלמים את המחיר. כך גם מדינת ישראל שנאלצת להתמודד עם החמאס, עם הג'האד האיסלאמי, עם אירן, עם החיזבאללה ועם התנועה האיסלאמית בתוך גבולותיה.
המדינות הנכללות ב"תרבות המערבית" חייבות להתכנס ולדון באיום ההולך ומחמיר ולהחליט על אסטרטגיה משותפת לבלימת הנחשול האיסלאמי הקיצוני. זו לא מלחמת דת. זו מלחמה על הקיום ועל הערכים המערביים. אל יחשבו שהסכנה רחוקה וישראל כבר תעשה את העבודה עבורן.

תאריך:  07/08/2014   |   עודכן:  07/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המערב רופס מול האיום של האיסלאם הקיצוני
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
NATO-רצח 600 סרבים למען
ראיס-פוטין-טיל400  |  9/08/14 16:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס אריכא
לנו היושבים בפינה דחוקה בירכתי האולם לא נותר אלא לקוות כי בסוף פרק הדיונים האלה בקהיר לא ניקלע לוויכוח חדש, אם זה כל מה שהשגנו מעמדת כוח וחוזק כה-ברורה, כי אז מה עשינו?
אריאל י. לוין
חמשת השחקנים הראשיים במבצע צוק איתן היו ישראל, חמאס, ארה"ב, מצרים וקטר. מי הרוויח ומי הפסיד, מי ממשיך במדיניותו השגויה ולמי התוצאות לא משנות
הרב שלה חברון
השבת דורשת מאיתנו כל השבוע לזכור שבסוף יש שבת, ובה צריך לדאוג שכל הכפופים לך ינוחו. לכן השבת משפיעה על החסד והיחס שלנו לעובדים שלנו לאורך כל השבוע
אברהם הללי
אין דבר המקנה לאדם ליטול חיי זולתו וצריך להיזהר בחפים מפשע למרות פשעם של אלה שחסו בצלם    העולם נמצא כיום בדילמה קשה מול גל התרת דם האדם על-ידי אדם
איתמר לוין
שופט בית הדין הארצי לעבודה, אילן איטח, מביא את מגיפת איסורי הפרסום למחוזות של אבסורד ותלישות מן המציאות. לפי הנימוקים שלו, אי-אפשר יהיה לפרסם כמעט כלום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il