X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
כמו שחיסלתי את אגודת אדומי השיער ואת מנהרת התקיפה שלהם כך גם אתם תחסלו את אגודת אדומי השיער שלכם ואת מנהרות התקיפה שלהם. חרב הצדק לא תכזיב, ותיקח נקם
▪  ▪  ▪
שרלוק הולמס

את ד"ר ג'יימס ווטסון אני מוקיר בשל התקופה בה שירת כרופא צבאי בהודו ובאפגניסטן. את שרלוק הולמס אני מוקיר בזכות פרשיות הפשע אותן פתר באופן גאוני בסיוע סר ד"ר ארתור קונן דויל. חשבתי כי פרשיית החמאס בעזה היא אתגר משמעותי לאמנות בה שולט שרלוק הולמס. נפגשנו בירושלים.
"אתה צודק, משה" אמר שרלוק הולמס, מייד עם כניסתי למקום המפגש ברחוב הרב קוק. "זו אכן דרך שערורייתית ליישב מחלוקת". והמשיך שרלוק הולמס: "כאשר הבחנתי בשפתיך המהודקות, בעיניך הנוצצות ובאגרופיך הקפוצים, ידעתי בוודאות כי הנך מהרהר בעצבות, באימה ובבזבוז חסר הערך של חיי אדם במלחמה. ידך הושטה לעבר האקדח המוסתר על מותנך, וחיוך הרעיד את שפתיך והראה לי כי הפן המגוחך של שיטה זו ליישוב שאלות בינלאומיות כפה עצמו על מוחך. בנקודה זו הסכמתי איתך, כי היא אכן שערורייתית - וחרב הצדק לא תכזיב, ותיקח נקם. אלמנטרי, ווטסון ומשה יקיריי".
"ובכן שרלוק היקר! מהו אם כן הפתרון לבעיה סבוכה זו בעזה?". שאלתי את הבלש הידוע. "זה שנים אני מודע לכך שיש איזשהו כוח העומד מאחורי הרוע של החמאס בעזה, איזשהו כוח מארגן העומד בדרכו של העם היהודי ומכין לכם הפתעה אסטרטגית בדמות מנהרות חטיפה ותקיפה ומאגר טילים. דומני כי עליכם לשים אל לב כי איום נוסף מתפתח נגדכם בדמות טרור מזל"טים ומל"טים.
אני סבור כי יש לכם היהודים אויב מסוכן ברמה של הפרופסור לשעבר למתמטיקה, מוריארטי המפורסם. יש לכם נפוליאון של הטרור, והוא נמצא בקטר. הוא המארגן של הטרור הזה נגד העם היהודי. הוא גאון. יש לו מוח מעולה. הוא יושב חסר תנועה כעכביש במרכז הרשת, אך הרשת הזו מקרינה על כל סביבותיה, והוא מכיר היטב כל רטט העובר בשלוחותיה. הוא עושה אך מעט בעצמו. הוא רק מתכנן.
אבל סוכניו בעזה ובעולם אינם רבים אך מאורגנים היטב. זהו הארגון שבקיומו נתקלתם כעת. את כל מרצי הקדשתי לחשוף ולהרוס את הארגון של מוריארטי. כך גם אתם חייבים להקדיש את כל המרץ שלכם לחשוף ולהרוס את ארגון הטרור הזה. המוסד שלכם יוכתר בכתר ניצחון עם לכידתו או הכחדתו של הפושע המסוכן והמוכשר בעולם".
"המקים והמארגן של הרוע החמאסי נמצא בקטר. הוא הנפוליון של הרשע נגדכם. הוא התלמיד המחונן של ציר הרשע המתחיל מקוריאה הצפונית, שממנה למד את תורת מלחמת המנהרות. הוא התלמיד המחונן של איום הטילים שאת שיטותיו למד מהחיזבאללה. הוא התלמיד המחונן של הנאצים מהם למד את שיטות התעמולה. הוא התלמיד המחונן של מדיניות הטרור המדיני אותה למד מרוסיה. הוא ההוגה של האיום השלישי נגדכם בדמות חיל אוויר של מזל"טים ומל"טים של טרור עליהם למד מאירן. אם ברצונכם להערים על גאון הרשע הזה, עליכם להפתיעו בסיכול ממוקד ולהרוס את ארגון החמאס כליל".
שרלוק הולמס הובס ארבע פעמים - שלוש בידי גברים ופעם בידי אישה. לעם היהודי אין אפשרות לתבוסה אפילו פעם אחת. שאלתי את הולמס מה מעכב את מנהיגינו בביצוע חיסולו השיטתי של החמאס וכל ראשי הנחש שלו.
הולמס ענה כך: "ובכן, יש לכם היהודים אגודה מחרידה שנוסדה לצורך קיום מלחמת אזרחים בין היהודים במדינת ישראל. אותה אגודה דומה למדיי לקו קלוקס קלן. שם שמקורו בצליל שמשמיעה דריכת הרובה. אצלכם זו קרן חדשה שהיא למעשה הזרוע המבצעית של ארגון טרור פוליטי שמאלני בינלאומי במסווה של ארגון שלום.
ארגון הטרור השמאלני שם לו למטרה להשיג מטרות פוליטיות, בעיקר - מלחמה במתנחלים ופגיעה בפטריוטים יהודיים ובעיקר בכיפות הסרוגות. הקרן תוקפת ומחלישה את הצבא היהודי ואת זרועות הביטחון באמצעות ארגון 'בצלם', מחתרת פמיניסטית וארגוני זכויות אדם.
בדומה לקו קלוקס קלן, אותו ארגון שפועל נגדכם, מונהג על-ידי מיעוט אקדמי לבן אירופי גזעני, כופר באלוהים, ויש לו עיתון ורדיו וערוץ טלוויזיה ומטרה מוצהרת: השתלטות על מדינת ישראל תוך ביצוע הפיכה אזרחית חילונית רדיקלית, יחד עם הרש"פ ובני המיעוטים הערביים, לשם חיסולה של מדינת ישראל כמדינה יהודית.
אותו ארגון טרור שמאלני חפץ בקיומו וניצחונו של החמאס משום שהחמאס מכה למעשה בצבא ובחברה הישראלית הנמצאים בתהליך הדתה ושיבה למקורות היהדות תוך התעצמות הבית היהודי. עליכם לחשוף ולנטרל את האויב הפנימי הזה. אתם כבר עושים זאת. אני צופה את ניצחונכם על האויב הפנימי והחיצוני. כמו שחיסלתי את אגודת אדומי השיער ואת מנהרת התקיפה שלהם כך גם אתם תחסלו את אגודת אדומי השיער שלכם ואת מנהרות התקיפה שלהם. חרב הצדק לא תכזיב, ותיקח נקם".

תאריך:  11/08/2014   |   עודכן:  11/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שרלוק הולמס בישראל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
דמיון? מאד אמיתי ומציאותי ל"ת
וינטר הניה  |  13/08/14 18:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
חגי הוברמן
כל מי שמעט בינה במוחו מבין שאם הפלשתינים ישלטו על רכסי השומרון בתום 'התהליך המדיני', מה שקרה החודש בכפר-עזה יקרה בעתיד בכפר-סבא    מספר התושבים יהיה זהה בשני היישובים
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - אלימות מילולית, אי-אמון כָבוש, עוכרי ישראל, כישלון, עיוות ומן המקורות
אורי סויסה
שני האירועים דומים: מבצע צבאי שמביא לירידה של ראשי ארגוני הטרור לבונקר תת-קרקעי, אך לא מתוך חשש לחייהם, אלא מפני ששם הם יוכלו לחשוב בשקט; לתכנן את המערכה הבאה
עמי דור-און
ישראל איבדה את כוח ההרתעה שלה וכנופיות הטרור איבדו את הפחד מפניה ולמדו שיטות חדשות להילחם בה. מן הסיבה הזו, קובעות ההערכות במערכת הביטחון הישראלית, כי המדינות העוינות לנו, יחד עם ארגוני הטרור למיניהם, כולל חיזבאללה, ימשיכו להתחמש בשנים הבאות ויגדילו באופן משמעותי את ארסנל הרקטות והטילים
זאב בן-יוסף
רק אם ישררו האהבה והשלום עלינו ועל כל ישראל - רק אז נהיה בשלים ונכונים לכרות שלום גם עם עמים אחרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il