X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רק הכרעה שלא מוטלת בספק של ערביי עזה תבהיר לערביי יהודה ושומרון כי התחמשות מאירן לא תועיל להם ותעביר מסר ברור לשאר הערבים סביב כי היהודים לא יובלו שוב כצאן לטבח
▪  ▪  ▪
צה"ל בגבול עזה. נדרשת הכרעה ברורה[צילום: פלאש 90]

נראה כי מטחי הטילים שיורים עלינו ערביי עזה השכיח מרובינו כי גם היום הסכנה האמיתית והמוחשית ביותר לקיומנו היא עדיין אירן. בראיון שנתן אחד סלאמי המתהדר בתואר "סגן מפקד משמרות המהפיכה" באירן אמר מבלי הנד עפעף " אין שום סיבה להמשך קיומה של ישראל. כיום ישנן ראיות טובות יותר למחיקתה של המדינה הזו מעל המפה העולמית." רובינו חיים בהכחשה עצמית ומעדיפים להתייחס לדברים בביטול ואף בגיחוך. אני מציע להקשיב להפנים להאמין ובמיוחד לקחת בשיא הרצינות את האיום על קיומנו הפיסי.
סלאמי האנטישמי לא הסתפק באמירה כללית אלא הסביר שארצו תגביר את האמצעים הפרקטיים למחיקתה של ישראל מהמפה. הואיל וחימוש ערביי עזה התגלה כמהלך מקדם מטרה ראוי לשמו החליט האנטישמי כי ארצו תחמש גם את ערביי יהודה ושומרון. אף שלא ציין זאת היה ברור כי מקננת בו תקוה כי בנוסף לערביי עזה וערביי יהודה ושומרון יצטרפו ערבים אחרים לסייע לאחיהם כמו ערביי ישראל וערביי סוריה לבנון ושאר ערבים ב"אומה" הערבית הגדולה שהמכנה המשותף היחיד בה הוא שנאה והשתוקקות לחסל את ההתנחלות "ישראל" שהתנחלה בלב האומה הערבית.
עלינו להביט במציאות כפי שהיא ולא כפי שראו ולצערי עדיין רואים חוזים והוזים למיניהם המאמינים שאם רק נסכים להתפשר יקבלו העולם הערבי והעולם המוסלמי את זכותנו למדינה במזרח התיכון. חלומות לחוד ומציאות לחוד. שירי השלום המושמעים אצלינו חדשים לבקרים אינם מרשימים את הערבים ואצלם לא תשמע שיר אחד שנושאו שלום.דבקים ב"קדושת האדמה" שכביכול נגזלה מהם אין השלום מעניין אותם וגם כל פשרה שתוצע תתקבל אצלם בברכה רק אם היא עוד צעד למטרה עליה הכריז שוב סלאמי האנטישמי.
ידידתנו הגדולה ארצות הברית ומדינות רבות נוספות מנהלת "מגעים" עם אירן ולא עולה בדעתו של אחד מידידי ישראל בעולם כולו להציב תנאי ברור ובלתי מתפשר של אם לא הכרה בקיומה של ישראל אזי לפחות הפסקת ההצהרות על השמדתם הפיסית של שישה מיליון יהודים החיים כאן היום. העולם עדיין מסרב להכיר בעובדה הפשוטה כי אחרי אלפיים שנות גלות ליהודים יש צבא ולא ניתן יהייה שוב להובילם כצאן לטבח.
שאיפתנו הטבעית לשלום אסור לה לגרור אותנו למחוזות של אמונה אווילית כי נוכל לחיות כאן ללא עצמה צבאית. גורלו של העם היהודי לפחות בדורות הקרובים הוא לחיות על חרבו או ליטול עלה זית ולמות. כל המתבונן סביבו חייב להודות כי אין ולא יכולה להיות אפשרות שלישית.
מכאן עולה חשיבותה של הכרעת ערביי עזה שקמו עלינו בסיועו המצהר של האנטישמי סלאמי. רק הכרעה שלא מוטלת בספק של ערביי עזה תבהיר לערביי יהודה ושומרון כי התחמשות מאירן לא תועיל להם ותעביר מסר ברור לשאר הערבים סביב כי היהודים לא יובלו שוב כצאן לטבח וכמו שניסיונם הראשון ( שלוש שנים בלבד לאחר השואה ! ) להשלים את מלאכתו של היטלר לא צלחה כך גם היום לא יצלח. כל משא-ומתן עם ערביי עזה מאותת לערביי העולם על חולשתנו ומפיח תקווה מחודשת בחלומם למחוק את התנחלות "ישראל" ממפת העולם הערבי.
כך ורק כך נוכל לעמוד מול אירן שללא כל בושה מבטיחה לעולם הערבי במוצהר במילים ובמעשים כי היא מחויבת להשלמת "הפתרון הסופי של הבעיה היהודית".

תאריך:  26/08/2014   |   עודכן:  26/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסכנה האמיתית היא עדיין אירן
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
הפצצה הפלשתינאית מסוכנת יותר
ד"ר רון בריימן  |  26/08/14 17:07
 
- "פלשתינאית" ? מה זה.
יעקב עמר  |  26/08/14 22:38
 
- אין עם פלשתינאי, יש ערביי א"י
ד"ר רון בריימן  |  27/08/14 08:34
2
הסכנה לישראל זה החמאס וחיזבאלל
bz  |  26/08/14 21:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
עידן יוסף
טוענת כי טיל קרקע אוויר הצליח להפיל את כלי הטיס הישראלי בטרם הגיע למתקן הגרעיני בנתנז    אירן משיקה טילים ומל"טים חדשים
בנימין נתניהו
דברי ראש הממשלה בכיניס המכון למחקרי ביטחון לאומי INSS [א' בתמוז תשע"ד, 29.06.2014]
רפי לאופרט
בפעילותה לשתק יוזמות התקפיות ישראליות נסמכת ארה"ב בין היתר על חוגים בישראל, שלהם זיקה, קשרים, ואינטרסים בארה"ב ומפעילה אותם באמצעי התקשורת ובערוצים כלכליים ופוליטיים לשיבוש מדיניות הממשלה הנבחרת
עופר וולפסון
לאחר עוד סבב שיחות של 5 ימים, טרם הושגה פריצת דרך במו"מ בין הצדדים על תוכנית הגרעין כשה"דד-ליין" לחתימה מתקרב - ה-20 ביולי
אריאל י. לוין
הארגון הקיצוני ISIL הולך ומשתלט על ליבת תעשיית הנפט העירקית ובכך מאיים על עצם קיומו של המשטר    אירן מרחיבה את איומיה על ארה"ב, ולצד זאת נחשפה קלטת המצביעה על חששות המשטר מפני הפלתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il