X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא הפסדנו במלחמת צוק איתן אלא ניצחנו ניצחון מוחץ והתמונה הכי טובה להמחשת הניצחון היא התמונה של "לוחמי" החמאס ישובים ערומים ויחפים על הארץ, נכנעים ומושפלים, ומה חבל שתמונה זו המדברת כאלף מילים אינה מקודמת באמצעי התקשורת השונים
▪  ▪  ▪
הרס וחורבן בעזה. להציג את התמונות בפרהסיה [צילום: פלאש 90]

האמור לעיל היא תפישה מערבית, ובאותה נשימה אפשר להציג את הבניינים ההרוסים בעזה או את אלפי משאיות החמלה המועברים לרצועה באדיבות מדינת ישראל, ומה חבל שטרם לחימה לא מפסיקים את המשלוחים הפסקה תמידית ולא לעת המלחמה, הפסקה ולא דחייה. למשלם המיסים הישראלי יש מעמד לומר את דברו בנושא זה, והוא אומר זאת בקול ענות חלושה.
ניצחנו, ואף על-פי כן - כנופיות הטרור ניצחו. כל עוד כנופיות הטרור לא ייפגעו לפי אמות המידה שלהן, ולפי הקריטריונים שלהן - הן יוכלו לטעון, בצדק ובהיגיון מבחינתן, לניצחון על מדינת ישראל.
מה שדרוש כדי לגרום לניצחון לפי אמות המידה שלנו וגם לניצחון על-פי אמות המידה של כנופיות הטרור, זה להבין את שפתם, ולגרום לכך שעל-פי מה שהם חושבים, הם יפסידו. דבר זה טרם נעשה וחשיבה זו טרם ננקטה.
עד שלא נשכיל להבין זאת, ננצח - אך גם כנופיות הטרור ינצחו, וימנפו ניצחונן הצבאי בהישגים פוליטיים על חשבון מדינת ישראל הננגסת כל הזמן מכל הבחינות. לא לילד הזה התפללנו במלחמת צוק איתן.
ההשפלה הגברית של פחדני הטרור, המסתייעים בילדים כדי לעבור את הכביש - ויורים מתוך ריכוזי אוכלוסייה מפוחדת ומבוהלת - טרם נעשתה. הכיוון הנדרש להשלמת ההשפלה הוא הפצת התמונה הבודדה של הטרוריסטים הערומים והיחפים, הישובים במרוכז על האדמה נכנעים לצה"ל, והפצת תמונות דומות נוספות שימחישו את מורך הלב, הבריחה מהמערכה, הפחדנות הגברית והכניעה של כנופיות הטרור.
כל מה שכואב לטרוריסטים צריך לעשות בפרהסיה, לעיני כל, מול המצלמות ותוך הפצה מתאימה. אבחון מה שכואב צריך להיות עניינם של מומחים ולא של פוליטיקאים שסבורים בטעות כי הרג אנשים - ואפילו לוחמים - או הפצצת בניינים (שישוקמו על חשבון מי שהפציץ) - כואב שם.
בנוסף, כל דיבור על שלום משדר חולשה וכניעה, וכל איפוק מתפרש כהתקפלות ומעניק ניצחון לטרור. כל משא-ומתן ישיר או עקיף מתפרש כהכרה בטרור וכהצדקת דרכו, אף כעידודו.
יש להקשיב למה ששומעים ולהיות ערניים אל מול התמונות סביבנו. יש להאזין בריכוז ולהביט נכוחה אל המראות של רצח עם הנעשה סביבנו, תוך שתיקת העולם ועידודו באמצעות תשלומי עתק לכנופיות הטרור, כולל תשלומים של משלם המיסים הישראלי המסייע לשיקום הטרור בעזה, להסיק מסקנות ולהפיק לקחים, כאילו זה באמת המצב.
זה לא מסובך מדי.
עושים את זה כמה ממנהיגי הימין, שעדיין לא קובעים את סדר היום המדיני.

תאריך:  27/08/2014   |   עודכן:  27/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אי הבנת השפה - היא בעוכרנו
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
תמונה נפלאה
אהרון שחר  |  27/08/14 14:11
2
ואיפוא התמונה שאתה מהלל?? ל"ת
אלמנטרי,ווטסון...  |  29/08/14 15:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס אריכא
הקדמה לשרטוט המציאות כפי שכולנו חווינו במרוצת חמישים הימים האלה של מלחמת "צוק איתן"
מנחם רהט
השמאל הקיצוני מריץ לעליון שופטת שדבק בה רבב: היא "לא ידעה" שעמותה שלעתירתה נענתה, קשורה לקרן להכחדת ישראל, שבעלה חבר בהנהלתה    תארו לעצמכם את מחול החרבות שהיה מתחולל כאן אילו החליטה שופטת לחסום הזרמת החשמל והמים לעזה, מבלי שגילתה שבעלה תרם 350 אלף שקל ל'קרן להפרדת ישראל מעזה' ואף יושב בהנהלתה
אפרים הלפרין
עם נזק כל כך גדול לטריטוריה הטרוריסטית מדרום, עם חיסול של מנהיגים בכירים מקרבו, עם הפסקת אש שאיננה מוגבלת בזמן וללא תנאים, מה מפריע לנו? מדוע אנו חשים גם תחושת החמצה?
אברהם פכטר
המבצע בשלב זה לא השיג את יעדו. כמלחמה לא מאוחר. לאחר 50 ימי לחימה, בחלקה קרקעית מאסיבית ובחלקה אווירית + חיסולים אפשר לקרוא להתנגשות הצבאית בשם מלחמה. כשצה"ל על יכולותיו נלחם בחמאס ללא הכרעה ברורה ויכולת לשכנעו להפסיק הירי ההישג הראשוני מתפורר    הפתרון לפצמ"רים: כיבוש ושליטה על השטח ממנו יורים
רון בריימן
נניח שתמורת שלום אמת ידרוש האויב נתחים מהנגב, למשל "חוטף עזה". האם יעלה על הדעת לשאול מתיישבי קיבוץ כלשהו ב"חוטף" (היושב על שרידי כפר ערבי כלשהו) אם יהיו מוכנים להתפנות תמורת שלום? או: מדוע אדמת ה"חוטף" "קדושה" יותר מקרקעות יו"ש, ולמען שמירתה בידינו יש להילחם?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il