X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כאשר קיבל אורי שני את מינויו כ"יועץ לקבינט הדיור וליו"ר קבינט הדיור", העלה המינוי הזה תמיהות, ותמיהות אלה מקבלות משנה תוקף כאשר הצמד לפיד-שני משחרר את חרצובות לשונו בתקיפה רבתי ודו חזיתית במקביל נגד נגידת בנק ישראל
▪  ▪  ▪
שני. תמיהות [צילום: סיון פרג']

ידידנו השר לפיד, "עטור הניסיון העסקי", אותו צבר לאורך השנים של שירות בעיתון במחנה, בעיתונים מעריב וידיעות ובערוץ 2 מוציא מפיו אמרה המטילה ספק בכישוריה של הנגידה אשר הוא בעצמו המליץ על מינויה, לדעתו אין לה די ניסיון עסקי. ודאי שאין לה ניסיון עסקי יחסית אליו. לפיד הוא גם יו"ר קבינט הדיור.
ואז אנו שומעים את היועץ לקבינט הדיור ויו"ר קבינט הדיור מר אורי שני אומר לעיתונאי "פלוג היא סוג של פקידה ולא נבחר ציבור". מתקפה משולבת של לפיד ויועצו נגד נגידת בנק ישראל. כנראה היא עלתה להם יותר מידי על העצבים, היא פשוט מביעה דעה עצמאית על צרכי המשק בימים אלה, והשניים האלה חושבים כנראה אחרת, והם רגילים כנראה שאין איש שחושב אחרת מהם, ועדיין יכול להשפיע לא חשוב כלל מה תפקידו, אורי שני למד את התורה הזו מאריק שרון, ולפיד הרי נולד עם כפית זהב בפה.
כאשר מונה שני כיועץ לקבינט הדיור וליו"ר קבינט הדיור העלה המינוי הזה ספק גדול מאוד כי הרי יש ניגוד עניינים מובהק בין תפקיד היועץ לקבינט לבין תפקיד היועץ ליו"ר הקבינט, הקבינט הוא גוף ממלכתי טהור, יו"ר הקבינט הוא אדם פוליטי הנושא תפקיד ממלכתי, ומכאן שכאשר היועץ מדברר את לפיד הפוליטי הוא נשמע כאילו מדבר בשם הקבינט הממלכתי והפוך, ולגמרי לא ברור לי כיצד היועץ המשפטי לממשלה ונציב שירות המדינה אישרו את המינוי הכפול הזה, בייחוד כאשר מדובר באורי שני אשר יש לו היסטוריה של אי-הקפדה על גבולות.
ולא חלף זמן רב מידי ואנו שומעים מפי שני "פלוג היא סוג של פקידה ולא נבחר ציבור".
נפלט לי
וכאשר מישהו הבין שלפיד ובסביבתו עברו את הגבול כתב שני "בסוף השבוע הזה מעדתי בלשוני ופגעתי בנגידת בנק ישראל ד"ר קרנית פלוג המעשה לא היה מכוון. התקשר אלי עיתונאיְ ומכיוון שאני כבר לא בשרות הציבורי ולא נושא תפקיד שכחתי להגדיר את השיחה כרקע עמוק בלבד והרשתי לעצמי להביע את דעותיי בחופשיות. כתוצאה מכך נגרם נזק, ועל כך אני מצר....."
בואו נבחן לרגע את דברי שני, וזכרו שלפיד ושני מייצגים פוליטיקה חדשה אלק פוליטיקה חפה אלק משטיקים וטריקים:
"המעשה לא היה מכוון... הרשיתי לעצמי להביע דיעותי בחופשיות" כלומר זו הייתה דעתי, וזו נשארה דעתי ולצערי נפלט לי, שגגה, אז זו התנצלות זו?
"שכחתי להגדיר את השיחה כרקע עמוק בלבד" אומר מר שני, ואיזה עומק יש בהטלת דופי ובהעלבה של הגורם מספר אחד בכלכלה בישראל? וככל שהעומק של הרקע עמוק יותר הרי שעוצמת הפגיעה גדולה יותר אז איפה ההתנצלות? ואם הוא אומר שזו דעתו והוא רק מצר על ציטוטה בעיתון היכן ההתנצלות?
"ומכיוון שאני כבר לא בשרות ציבורי ולא נושא תפקיד..." כנראה ששכח מר שני בנובמבר 2013 הוא מונה על-ידי הממשלה, ובאישור היועץ המשפטי לממשלה ונציב שרות המדינה לתפקיד יועץ ליו"ר קבינט הדיור ויו"ר קבינט הדיור ובנושא זה כבר דשנו בסמוך לאחר אותו מינוי פסול מיסודו כן זוהי הפוליטיקה החדשה, פוליטיקה בה יועצים של שרים בתנועת מלקחיים עם השרים, תוך כוונה שכשלה להסתיר את פעולת היועצים, משתלחים מתחת לחגורה בבכירי השרות הציבורי, פוליטיקה בה ההתנצלות שופכת עוד ועוד שמן למדורת הפגיעה, פוליטיקה בה מינוי פסול מיסודו מראשיתו מניב כצפוי פירות באושים, ולאיש כנראה אין כל כוונה לפתור את הבעיה מן השורש.

תאריך:  01/09/2014   |   עודכן:  01/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
על פוליטיקה חדשה, חופשיות ועומק
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
אפשר לחשוב ששני הוא נבחר ציבור
אהוד פרלסמן  |  1/09/14 11:31
 
- פלוג/גנץ כפופיםלשרי אוצר/בטחון
ע_הראל  |  3/09/14 11:31
2
יועץ /רועץ גם של פורום החווה
ישע   |  1/09/14 16:06
 
- ראה דבריי ע_הראל=בתגובה1 לעיל! ל"ת
ע_הראל  |  3/09/14 15:05
3
שני
בורק  |  1/09/14 21:54
 
- דוברי דיבה רעה על שרון>לג'הנם!
ע_הראל  |  3/09/14 15:02
4
יש לגרש
אוונגארד  |  3/09/14 00:27
 
- שאלה=פצמ"רים פוגעים גםבחקלאים?
ע_הראל  |  3/09/14 15:16
5
שני איש בינוני . יודע קצת לבשל
מ.ל  |  3/09/14 07:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חגי הוברמן
ידמיין כל אחד לעצמו מה היה מצבנו אילו אנשי דעא"ש היו משתלטים השבוע לא רק על מעבר קוניטרה, אלא גם על תל אביטל, מצפה בנטל, הר חרמונית ועוד ועוד
ראובן לייב
הטבעונית טל גלבוע לא הייתה ראויה לזכות בפרס הגדול של תוכנית הריאליטי, שעליה גאוותו של ערוץ 2, ולו בשל התנהגותה הכוחנית כלפי עמיתיה
אברהם בן-עזרא
רכשת מוצר פגום; נראה לך כי למוכר יש זכויות לטול ממך את המוצר, ולתקנו במגבלות אפשרויותיו? האמנם אספקת המוצר הפגום מקנות זכויות כלשהן למוכר?
הייתכן כי בעקבות רשלנות בייצור או באספקה, יגרוף המוכר יתרונות כלשהן במו"מ שבינך לבינו בעניין הפגם שבמוצר?
עו"ד ארתור בלאייר, עו"ד יצחק פרנדלס
בית המשפט לענייני משפחה דחה טענה להסכם יורשים בעל-פה בין שני אחים - גם משום שמדובר בדירה בה הסכמות חייבות להיות בכתב, וגם משום שהיא לא הוכחה לגופה
עמי דור-און
ממשלת ישראל מנסה למכור לציבור סחורה לא משכנעת על תוצאות המלחמה. אבל בינתיים לא נראה שאזרחי ישראל קונים את ההסברים האלה שיש בהם נימה אפולוגטית מסוימת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il