X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
טלפונים שאינם עונים אתר שאיננו נותן מידע תור גדול כי אין פקידות מחיר לא נכון דיווח מאוחר על דואר רשום שבעה או שמונה מחדלים באירוע פשוט של שליחת דואר רשום נגע השירות הקלוקל - מן ההנהלה עד הפקידות
▪  ▪  ▪
שירות קלוקל

ביום רביעי שעבר (3.9.14) ביקשתי לשלוח מכתב רשום מסניף זמנהוף תל אביב של רשות הדואר. לכאורה, ענין פשוט ופעוט. אבל לא בחברת רשות הדואר של ממשלת ישראל. ראו מה קרה.
ביקשתי לברר מהן שעות הפתיחה של הסניף. התקשרתי למוקד רשות הדואר. הועברתי מתקליט לתקליט, עד לתקליט הראשון וחוזר חלילה. דוברת הרשות, מיה אבישי:"בדקנו. כנראה, עקב עומס שיחות זמני, המערכת לא פעלה באופן מיטיבי. נבדוק (למה צריך לבדוק שוב?- א.ל.)". התלוננתי ביום רביעי אחר-הצהריים. הבטיחו תשובה עד יום ראשון (6.9.14). התשובה הגיעה היום (ב, 8.9.14) ב-10.30 בבוקר.
נסיתי לברר את שעות הפחיתה דרך אתר רשות הדואר. ואכן, יש שם רשימה ארוכה של סניפים, עם כתובות ושעות פתיחה - עד האות ק'. שם נעצרת הרשימה. תל אביב, מה לעשות, היא באותה ת', אז אין מידע.
התקשרתי למודיעין בזק וקיבלתי את מספר הטלפון הישיר של הסניף. התקשרתי. איש אינו עונה. השיחה עוברת למעגל התקליטים.
הפקידה איננה, כי המנהלת צורחת עליה
כך עבר הזמן, ונאלצתי לדחות את שליחת המכתב למחרת, יום חמישי. הגעתי לסניף ב-11.15 בבוקר. הנה התמונה באחד הסניפים הגדולים של רשות הדואר, ליד כיכר דיזנגוף בתל אביב: חמישה אשנבים, רק שנים מאוישים, תור ארוך של 20 איש, מרוגזים ומתלוננים. שמענו צעקות מחדרה המרוחק של מנהלת הסניף. הלכתי לראות. מנהלת הסניף צורחת בקולי קולות על אחת הפקידות (לכן אשנב אחד היה ריק).
עוד אנשים התלוננו. מנהלת הסניף נאלצה "להיכנע לדעת הקהל" ושלחה את הפקידה השלישית, מוכת הצעקות, לאייש אשנב שלישי. הרמקול קרא במספרים, אך מסתבר שרבים שלקחו מספר, התיאשו ועזבו. מזל, חיכיתי בתור רק 35 דקות. אתה רוצה לשלוח דואר רשום? הפקידה נותנת לך טופס, למלא את הפרטים. מדוע אין על הדלפק ערימת טפסים, לקיצור התור? ככה.
כתוב שהמחיר כולל אישור? אז כתוב
כמה עולה מכתב רשום? "13.70 שקל" - קבעה הפקידה. הראיתי לה מודעת ענק של הרשות, תלויה על הקיר, ממולה, שבה כתוב התעריף: 10 שקלים. "המחיר של 13.70 הוא כדי לקבל אישור באי-מייל שהמכתב הגיע. אמרתי לה שלא ביקשתי אישור כזה. ואז אמרה שהמחיר הוא רק 10.70. למה עוד 70 אגורות? כדי לקבל מיסרון לטלפון הנייד שבמכתב נמסר. אמנם, המודעה קובעת שהמחיר של 10 שקלים כולל אישור מסירה, אבל מודעה לחוד ופקידה לחוד. התיאשתי, שילמתי ויצאתי.
המכתב נמסר לתעודתו אתמול (7.9.14) ב-10 בבוקר. את האישור קיבלתי ב-7 בערב. למה צריך לחכות 9 שעות, יום עבודה שלם, כדי לקבל אישור? לא יודע.
בעבר, שלחה רשות הדואר אישור לאי-מייל של השולח, מיד עם מסירת המכתב, וללא דרישת תשלום נוסף. היום יש כנראה "שיפורים". אוי לשיפורים האלה.
האירוע מוכיח, שנגע השירות הקלוקל פשה בשורת דרגים של רשות הדואר. בהנהלה, במוקד הטלפוני, באתר האינטרנט, בגבית תעריפים כוזבים, בשירות גרוע לקהל. צריך לסגור את רשות הדואר, ולפתוח במקומה חברה אחרת.

תאריך:  08/09/2014   |   עודכן:  08/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למה צריך לסגור את רשות הדואר
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
כמו כל חברה ממשלתית
עובד דואר  |  8/09/14 14:14
2
תגובה לאלעזר לוין למה צריך לסג
עובד דואר  |  8/09/14 15:21
 
- רשות הדואר
מנדלה משינקין  |  9/09/14 17:31
3
אין בארץ רשות דואר יש חברה
אבי עובד  |  8/09/14 20:20
4
טכנולוגיה
סתם אחד  |  9/09/14 07:48
5
רשות הוקמה לתגמל את מנהליה!
בבר   |  10/09/14 21:39
6
צריך לסגור אותךך במוסד הסגור
אזרח זועם  |  12/09/14 22:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד חיים שטנגר
כל עוד לא תהיה הפרדת דת ממדינה - דבר שאינו נראה קרוב - הרי מן הראוי שהמדינה תקיים חובותיה החוקיות, למתן שירותי דת חלופיים אזרחיים ומצומצמים ולא תעשה זאת, כמי שכפאה שד ורק לאחר שניתן פסק-דין של בית משפט נגדה
מתי דוד
הערכה שקולה ריאלית קובעת כי אם ישראל תפנה שטחים ביהודה ובשומרון כדי "לחזק" את אבו מאזן למען חלום השלום, החמאס ישתלט על השטח ועל רמאללה
משה גרנות
בספרה החדש של יעל נאמן, כתובת אש, יש תשעה סיפורים קצרים, כשהאחרון שבהם ("האופציה") הוא כמעט באורך של נובלה    ברוב הסיפורים הדוברת היא ילידת יחיעם, ורבים מן האירועים בהם קשורים במקום ההוא
ציפי לידר
בשולי הכותרות: רצח אביטל קורח: איפה הייתה המשטרה?    מה המשותף בין אולמרט, הירשזון קצב ואשכנזי? כולם אישים ממלכתיים בפלילים    דרך הכיס: שכחת פעוט ברכב? - תשלם    תאונות פגע וברח - שושן ברבי כמשל    רועי פלד עמותה של איש אחד    ולקינוח על חוד הלשון
אהרון שחר
הפעם לא מפשלים אפילו בדבר אחד, אנחנו רוצים פעולה מושלמת. תעשה את זה בשקט, תן לאנשים לברבר, כל הביקורת עליך תיעלם. הצלת את המדינה, הצלת את העולם, קנית את מקומך. ביבי, עם ישראל מחזיק לך אצבעות, תציל אותנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il