X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התהודה הרחבה שעורר מכתב הסרבנות לא נולדה מאליה. ברור לחלוטין כי יד מקצועית בחשה בקלחת. ולכן כל כך חשוב שהציבור שוחר האמת יקבל את התשובות האמתיות לתהיות לגבי נסיבות הולדת המכתב
▪  ▪  ▪
הגיע הזמן לדעת מי יזם את המכתב [צילום: פלאש 90]

הפעם לא מדובר בסרבנות שמאלנית לבצע מטלות צבאיות. הפעם מדובר באקט פוליטי שעל-פי תוכנו נראה שחובר בידי תועמלני השמאל הקיצוני של "בצלם", במטרה להוביל את אזרחי ישראל להתנגדות פעילה למדיניותה של הממשלה הנבחרת. לא צריך להיות מומחה בתורת הנסתר כדי להבין את מקור השנאה העצמית הזו של השמאל.
הדברים כתובים במכתב הסרבנות, בפירוש ובמדויק, כך: "מיליוני פלשתינים חיים תחת השלטון הצבאי הישראלי כבר יותר מ-47 שנה. שלטון זה שולל מהם זכויות בסיסיות ומפקיע מהם קרקעות נרחבות כדי ליישב בהן יהודים שכפופים למערכת שונה ונפרדת של חוקים, שיפוט ואכיפה. המציאות הזו איננה תופעה בלתי נמנעת של מאמצי המדינה להגן על עצמה אלא תוצאה של בחירה.
"להרחבת התנחלויות אין דבר עם הגנה עצמית וכך גם להגבלות בנייה ופיתוח, לניצול הכלכלי של שטחי הגדה, לענישה הקולקטיבית של תושבי רצועת עזה ולתוואי גדר ההפרדה... איננו מסוגלים מצפונית להמשיך ולשרת את המערכת הזו ולפגוע בזכויותיהם של מיליוני בני אדם".
על-פי הדברים האלה מסתבר כי במסגרת תרבות השקר של השמאל הישראלי כנראה מותר לסלף בזדון את המציאות, להתחפש לסרבני מלחמה פטריוטים-כאילו, ולעשות כול מעשה נפשע כדי להשחיר את פני המדינה ולהתוות לה תדמית שטנית.
סרבנות היא סוג מסוים של פשע וככזה היא עבירה שצריך להישפט בגינה. סרבן הוא אדם המסרב, בכוונה, לציית לפקודה או לצו חוקי. הסרבנות יכולה להתקיים בהקשר של מאבק פוליטי המגיע עד כדי מרי אזרחי. לעתים הסרבנות משמשת ככוח פוליטי כאשר הסרבנים מנסים לפרסם את סיפורם בתקשורת, לעורר דעת-קהל חיובית לדעותיהם, ולהביא להתחזקות הזרם הפוליטי המייצג את דעתם. כיוון שברור לחלוטין באיזה זרם פוליטי המדובר הפעם יש הכרח לפרסם מספר שאלות שיוזמי מכתב הסרבנים מנסים להעלים מידיעת הציבור כדי שלא תיחשף האמת שהמדובר באקט פוליטי ולא במהלך מוסרי.
בראיונות מתוזמנים לתקשורת סיפרו מובילי המהלך הפוליטי הזה כי "הרעיון למכתב התבשל במוחם במשך שנה. זה התחיל בשיחת סלון שגרתית של חברים מהיחידה שנשארו בקשר אחרי השירות הצבאי. הכול התנהל בצורה מאוד זהירה. דיברנו על המחשבות שלנו ועל סימני השאלה וחשבנו על דרכי פעולה שאנחנו יכולים לבחור בהן. היה חשוב לנו שהמכתב יהיה חד וממוקד, כדי שתהיה לו הסכמה רחבה ככול האפשר. חשוב היה לנו לחדד שאנחנו מסרבים רק בגלל שאנחנו לא יכולים, מבחינה מצפונית, להמשיך ולהיות כלי להעמקת השלטון הצבאי בשטחים". לאחר שניסחו את המכתב החלו לשתף אנשים אחרים ביחידה, בשיטת חבר מביא חבר. ההתנהלות הייתה דיסקרטית, "כדי שזה לא יגיע למי שלא צריך לדעת מזה".
התהודה הרחבה שעורר מכתב הסרבנות לא נולדה מאליה. ברור לחלוטין כי יד מקצועית בחשה בקלחת. ולכן כל כך חשוב שהציבור שוחר האמת יקבל את התשובות האמתיות לתהיות לגבי נסיבות הולדת המכתב והן: מי יזם את המכתב ומי ניסח את הדברים הכתובים בו, מי היה איש הקשר לתקשורת שניפחה את המעשה, מי מימן את העלויות, מי החליט לשגר את המכתב לראש הממשלה ולא אל שר הביטחון למשל, איזו מפלגה הייתה מעורבת בהולדת הסרבנות. שאלות לא חסרות.
פרסום תשובות האמת על השאלות האלה יוכיח בעליל דבר אחד. המדובר באקט פוליטי שסיבת הולדתו, לקראת בחירות אפשריות בזמן הקרוב, להסית ולהבעיר אש כנגד מדיניות ההתנחלות של הממשלה.
התגובות כנגד מכתב הסרבנות והסרבנים עצמם היו חריפות ביותר והן נעו כמטוטלת דקת להב בין טיעונים הגיוניים לבין טיעונים אמוציונליים.
למשל: "את ה-43 הללו צריך לשפוט, להכניס לכלא ולזרוק מהיחידה; סירוב פקודה הוא גידול ממאיר, שיש לכרות אותו בעודו באבו; הגיע הזמן שכל המפגינים בע"פ בכתב וברגליים, שעוברים על החוק, ייענשו בכל חומרת הדין, ואלה שנוהגים בנורמות פסולות ובמוסר סלקטיבי, יוקאו מהחברה הישראלית, וילכו לעזה; כפי שנערכים אל מול אויבים מבחוץ, צריך לנהוג מול אויבים מבית; אין שום הבדל בין מי שפוגע בישראל בנשק, למי שפוגע בה במעשים שגורמים נזק לציבור רחב ולאינטרסים לאומיים חיוניים; החותמים האלה צריכים להיכנס לרשימה השחורה של חשודים בחוסר נאמנות למדינה; יש למנוע מהם שירות בצבא ולשחררם בקלון; חייבים לשים סוף אמתי ומוחלט לאנרכיה לפיה כל אחד מנסה להחליט אילו חוקים ותקנות הוא מקיים ואילו "אינם בשבילו".
דבר אחד חייב להיות ברור וחד-משמעי: אסור שהמדינה תשב באפס מעשה ולא תפעל מידית כדי למגר את התופעה הפסולה הפוגעת ביסודות הקיום הדמוקרטי, אולי מחשש שהתקשורת השמאלנית תשלוף את ציפורניה כנגד השלטון ובעד המתמרדים בו.

תאריך:  15/09/2014   |   עודכן:  15/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא סרבנות אלא מרד נגד השלטון
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
בטח הומואים ששוכבים עם ערבים ל"ת
לחשוף אותם מייד  |  15/09/14 11:03
2
לא מרד. אנרכיה של שמאל הזוי
רפי לאופרט  |  15/09/14 14:46
3
חשיפה
צדקנית  |  15/09/14 17:43
4
הבוגדים הם אלה המכנים את
ספוילר  |  16/09/14 13:37
5
זאת אומרת,
אבנר צפוני  |  16/09/14 16:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ישראל רוזנבלט
פרופ' שאבאס היה מדייק הרבה יתר אילו טען כי גם אילו ניצב מולו ספיידרמן חמוש בכל שלל כוחותיו הפלאיים, הוא היה יוצא מובס, בוועדה שגזר דינה ידוע מראש
עו"ד טל רבינוביץ'
בית המשפט חייב מומחה מטעמו להשיב על שאלות שנגעו לליקויי בנייה שלטעמו לא התקיימו - כדי שהשופט לבדו יוכל להכריע האם הם קיימים או לא
יוסף שטח
הסרבנים הגדישו את הסאה ואם עברו על החוק יש להעמידם לדין; הלכנו רחוק מדי בסובלנות כלפי מי שפועלו משרת את אינטרס האויב החמאסי, שיזם מלחמה נגדנו. יש ליזום שיח בינלאומי לבדיקת דיני המלחמה הכובלות ידי המדינות והמנוצלות לרעה ע"י הטרוריסטים
יוסי צרויה
43 יוצאי 8200 שכתבו את המכתב המכפיש הם צבועים וחסרי הבנה בנוגע לאויב הפלשתיני ולעבודת המודיעין שקיבלו עידוד מפעילי שמאל קיצוני שהשתמשו בהם כדי להפיץ את רעיונותיהם    זהו כישלון מע' החינוך האזרחית והצבאית בהסברת מצבה הביטחוני של ישראל. הם עבריינים וראוי שייחקרו ויועמדו לדין משמעתי
איתן קלינסקי
כולנו אחראים, שנתנו להון להכתיב איך יתנהלו חיינו החברתיים והכלכליים בידיעה, שהוא בנוי על כרעי סתירות מבניות של שיטה, המעדיפה הון על פניו של הון אנושי עובד וחי מיגיע כפיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il