X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני מבקש להתוודות על חטאי, שפעלתי כך, שהמדינה היהודית תהיה קליפה ריקה בלי תרבות יהודית המושרשת במורשת היהודית
▪  ▪  ▪
מדינת ישראל. ללא מורשת

לקראת ראש השנה ועשרת ימי תשובה, אני מבקש להתוודות, כי מעולם לא התכוונתי להיות באמת יהודי ולחדש מלכות ישראל, כמו בימי עזרא ונחמיה. מעולם לא התכוונתי, שמדינת ישראל תקים את הבית השלישי, ותפתח את מערכות החינוך והמשפט כמערכות יהודיות.
כחילוני ליברלי, חשבתי שהפתרון הנכון של בעיית היהודים מכתיב שהיהודים יהיו "ככל הגויים" (שמואל א' ח, כ), שהעם היהודי יתבולל בעמי העולם או שהוא יקים מדינה מודרנית, ליברלית, חילונית. היו לי סיבות לא לרצות שמדינת ישראל תהיה מדינה יהודית, וכתוצאה מכך אומנם החלטתי שאין לה צורך בזהות היהודית.
ללא שום קושי הייתי מסוגל למצוא נימוקים משביעי רצון להחלטה זו. עבורי, כשם שללא ספק עבור רוב בני דורי, הפילוסופיה של דמוקרטיה ליברלית חילונית הינה מכשיר לשחרור ממערכת המוסר התורנית. התנגדנו למוסריות התורנית מפני שהפריעה לחופש שלנו להתעשר ולעשות ככל העולה על רוחנו ועל תאוותינו.
אני מבקש להתוודות על חטאי, שפעלתי כך, שהמדינה היהודית תהיה קליפה ריקה בלי תרבות יהודית המושרשת במורשת היהודית. הקמתי יחד עם שכמותי מדינה, שבה לא רק ערבית היא שפת המדינה, אלא שבה חברי כנסת ערבים יכולים לחתור תחת המדינה ולכפות עליה בנושאים מהותיים וקיומיים לעם היהודי - כמו גם בשנת 1988 - בנושא הגיור הקרוי "מיהו יהודי!".
אני מודה כי הייתי שותף לעילית חילונית, שהקימה את מדינת ישראל, וראתה את עצמה מחויבת לייסד חברה חילונית ללא אלוהים. אנחנו החילונים, אנחנו האלוהים של המוסדות הפוליטיים והכלכליים של ישראל, וגם של מוסדותיה החינוכיים והתרבותיים ושל כלי התקשורת ההמוניים. ולכן כחילונים, פסלנו ומחקנו מהתודעה הלאומית את אלוהים ואת התורה בתור המקור הבסיסי של השלטון היהודי.
אני מודה כי היהדות מהווה איום ברור לכוח הפוליטי החילוני הליברלי. ולכן, מכיוון שהרוב הגדול של יהודי אסיה ואפריקה היה דתי, ולמרות שאנו זקוקים להם כדי לאזן את האוכלוסייה הערבית ולספק למדינת ישראל לגיטימציה של ארץ יהודית בעלת רוב גדול, עשינו הכל כדי להפוך את כל היהודים הספרדיים והמזרחיים לחילונים. עשינו זאת בקנה מידה גדול ובאופן לא מוסרי.
הורים עולים ששלחו את ילדיהם לבתי ספר דתיים לא קיבלו עבודה עד שהעבירו את הילדים לבתי ספר חילוניים. אלפי ילדים מזרחיים ותימנים שהגיעו ארצה דרך עליית הנוער (ההורים הגיעו רק לאחר מכן) הוכנסו לקיבוצים ולמוסדות אנטי-דתיים ונחטפו מהוריהם.
מערכות החינוך והתקשורת הישראליות עוסקות ללא הרף בתעמולה פוליטית ואנטי דתית כדי להרחיק את הצעירים בצה"ל ובאזרחות מהיהדות התורנית. באופן כזה, על-ידי כפיה, הפרדה ואינדוקטרינציה, אנו החילונים הורסים את הנאמנות החזקה של משפחות יהודיות ליהדותן.
אני מבקש להתוודות על חטאי הגדול, בהכריזי מלחמה כנגד היהדות, ובעיקר כנגד היהדות החלוצית בארץ התנ"ך ביהודה ושומרון ובגוש-קטיף. כתוצאה מכך, הבאתי לגירוש יהודים וגרמתי סבל עצום לאזרחי מדינת ישראל הנאמנים ביותר לעם היהודי. יותר מכך, המלחמה שהכרזתי כנגד הזהות היהודית התורנית, המריצה ירידה של יהודים רבים, שרובם חילונים. צעירים רבים, שלא קיבלו כל מורשת רוחנית מהעילית החילונית שלי, בראותם את המדינה מסתבכת במלחמות נגד טרור ערבי ומוסלמי תוך רדיפה אחרי תעתועי "השלום" - שלעולם האיסלאם לא יעניק לשום ממשלה חילונית בישראל ובעולם - לא רואים סיבה רצינית להישאר בארץ אבותיהם, ויורדים לארצות הברית ולגרמניה שהתגלתה בספר 'אני ישן בחדרו של היטלר'.
אני מבקש מחילה וסליחה על כך, שהתכחשתי בגלוי למורשתנו היהודית ובבורותי אף לעגתי לה. אני מצטער שהפכתי את השבת ליום חול ועשיתי הכל כדי להיפטר מהיהדות. אני מתחרט שהתגאיתי בהכרזתו של מי שהיה סגן שר החוץ ד"ר יוסי ביילין, שלא תהיה לו התנגדות לנישואי ילדיו ללא יהודים. פירוש הדבר הוא שהביילינים הישראלים, עליהם השתייכתי, לא יתנגדו אם ילדיהם יתחתנו עם ערבים או יתאסלמו, כי היהדות היא האויב של הביילינים.
זהו הנימוק האמתי להיכנע ללחץ - מכל מקור שהוא - ולמסור לשלטון ערבי לא רק את גוש-קטיף, אלא את יהודה ושומרון, ואפילו את ירושלים. זאת למרות, טבעו האמתי ומטרתו של הטרור הערבי, שמתגלה לנו ולעולם כולו במציאות וגם בספר 'תפוס ת'יהודי'.
אני שמח שהתפכחתי, ובשעה שהעילית החילונית (השולטת בממשלת ישראל) נעשית פחות ופחות יעילה ויותר ויותר רפה, הצטרפתי לתנועה הפורחת של השיבה ליהדות התורנית. במפגש עם תורת ישראל מתחוללת תחיה לאומית אמתית, המגלה את אופייה הרציונלי, המוסרי והנאור. מדענים ואמנים רבים מתחילים לגלות בתורה עניין הולך וגובר. כך בזמן שהעילית החילונית הדמוקרטית שוקעת, התורה צוברת כח. קרוב הוא היום של התגלות משיח והמלכתו על ממלכת כהנים ועם קדוש. אנחנו בדרך הנכונה. שנה טובה ומתוקה.

הכותב הוא רס"ן במיל'
תאריך:  21/09/2014   |   עודכן:  21/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
וידויו של כופר מקצועי
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
כל זמן שהנר דולק
אופירה  |  21/09/14 21:01
2
מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו
אלף-בית  |  22/09/14 06:20
 
- ניתוח מעניין ל"ת
!!  |  22/09/14 13:22
3
חן חן והמבין יבין
משה חסדאי  |  22/09/14 15:16
4
הבעיה המרכזית של העם היהודי
ספוילר  |  22/09/14 17:29
5
עיניים לו ולא יראה - סומא רשע
עובר אורח  |  24/09/14 14:19
 
- אלימות מילולית היא רעה חולה ל"ת
משה חסדאי  |  2/10/14 12:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בלפור חקק
דברים לראש השנה    יום ראש השנה מכוּנֶה במקורות היהודיים "יום הזיכָּרון", ובעקבות זאת קראתי לשיר שלי "נְציב זיכָּרון"
עו"ד חיים שטנגר
נשיא בית משפט העליון, רואה לנכון, להדגיש ולציין, בפסק-הדין בפרשת אילנה דיין - בהתייחסו להגדרת המונח "עיתונאי", כי הכללים למתן תעודות מטעם לשכת העיתונות הממשלתית, לאזרחים ותושבים ישראלים, העוסקים במקצועות התקשורת, באמצעי תקשורת ישראלי, הינם בגדר של הנחיות פנימיות בלבד, כי מעמדה של תעודה שניתנה לפיהם, אינה כמעמדו של רישיון וכי גם בלעדיה, יכול אדם לעסוק במקצוע העיתונות
אלי אלון
ראשי מוסדות התברות יצאו בקמפיין הגדלת תקציב התרבות אך לא מספרים שהכסף יגיע בסופו של דבר לקופן מוסדות ועמותות שימשיכו לשלם משכורות שמנות למנהלים וטלנטים למיניהם ולא לטובת הציבור
אליהו קאופמן
את הנקודה העיקרית של מעללי לפיד תפסה דווקא ח"כ זהבה גלאון ממרצ, שיצאה אף היא במתקפה נגד לפיד    הויכוח על ה"מדינה היהודית" ו"ערכי העם היהודי" משרתים רק את לפיד ולא את חשיפת הציניות שלו
חניאל פרבר
סימי ראש השנה נאמר הפיוט "היום הרת עולם" ששם מחברו אינו ידוע. דימוי לכך שבריאת העולם נעשתה כמו לידה ועל-כן במהלכו של הפיוט מזכירים בני האדם בתפילותיהם כי הקב"ה יכול לשפוט את יצוריו מכל זווית ראיה, כבנים, כעבדים או כבני אדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il