X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
והצעירים שפעם האמינו שצריך להניף שלטי מחאה כדי לשנות את המצב, כבר הבינו מזמן שכל ההצגה הזו נועדה אך ורק כדי להכניס את הבודדים הבולטים בצעקותיהם לתוך הכנסת והכל כדי להתבסם שם עם יתר המושחתים הוותיקים
▪  ▪  ▪
ברלין, גרמניה. אבסורד לעם היהודי [צילום: פלאש 90]

ישראלה (מדינת ישראל) לא יכולה הייתה לקבל נוק אאוט חזק יותר מאשר נהירת בניה להתיישב בברלין. זה לא המקום היחיד בעולם בו יותר ויותר ישראלים מקימים בו את ביתם, אבל לנוכח ההיסטוריה האפלה בלשון המעטה שברלין מייצגת אותה נאמנה – אין אבסורד צורב מזה לעם היהודי.
כשכתבתי והתרעתי לאורך שנים שהכל רקוב פה (באותו מקום שכולם מהללים כנס הקמת המדינה המפוארת...) ואת הנותר מרקיבים הרקובים והמושחתים בהנהגת המדינה – היו רבים שלא הבינו, אחרים הניפו ידם בביטול, והרוב הדומם שתק כהרגלו לנוכח כל דבר שזז או מת סביבו.
הליניאריות היחידה שיכולה לקבל מקום של כבוד בשיאי גיניס היא העובדה שככל שמהללים את המוחות הישראלים הבונים מדינה לתפארת, בדיוק באותו גרף נגדי ויורד ניתן לראות את הבבואה האמיתית במראת הירידה מהארץ המסמנת כאוס בלתי הפיך. כן, בלתי הפיך. לפני הרבה שנים עדיין ניתן היה להתחיל לתקן ולבנות בכיוון הנכון. היום כבר אין חומרים לבנייה... אין מח שפוי לתכנון... ואין ביצועיסטים שיחליפו את התייאלנדים, הפיליפינים, הסינים, ואפילו הסודנים שכבשו את השממה שהתחלנו לפתח בארץ הכביכול זבת חלב ודבש.
אנחנו "מצויינים" בהקמת מערכי הגנה כמו כיפת ברזל, ומתנהגים כמו בת-יענה להבנה שחכם היה נמנע מלהכנס למקום שפיקח מלכתחילחה היה מנווט את המדינה למקום מתוכנן ובטוח יותר. הפלשתינים אשמים? הם שיורים עלינו? נניח לרגע שזה המצב הנתון (או כמה שלא...) אז מה עשינו בתגובה? הנפנו ידיים מעל הראש בניסיון להגן?!... פסיכים עם קבלות.
ישראלה המתגאה כל -כך בהיותה מדינת רווחה שעשיריה דואגים לענייה, יכולה להביט דומעת לכך שאזלו הקונים להזרקות הרעל הללו למוחם. תשובה המולטי מיליארדר ששורד ואפילו ממריא בלי להחזיר חובות למשקיעיו (אפילו עם גושפנקת תספורות שהמדינה מעניקה לו), מצליח למרות כל המחאות "לתרום" ל... חתניו, ילדיו, וביתו במיליונים רבים כאילו "אני ואפסי עוד"...
והצעירים שפעם האמינו שצריך להניף שלטי מחאה כדי לשנות את המצב, כבר הבינו מזמן שכל ההצגה הזו נועדה אך ורק כדי להכניס את הבודדים הבולטים בצעקותיהם לתוך הכנסת והכל כדי להתבסם שם עם יתר המושחתים הוותיקים. במקום כל הריטואל ההזוי הזה הם פשוט קמים ומתמקמים בברלין. זהו, לא מדברים יותר מידיי, פשוט קמים ומבצעים.
אז מה אם כבר כתבתי בעבר... התרעתי... זעמתי... על הכל? זהו? אסור להזכיר לדבילים שהחיצים כולם הראו את הכיוון – ברלין?! לוס אנג'לס?! אוסטרליה?! לונדון?! פריס?!
יש אחד שחופר (הלפרין) – אבל עם מטרה ברורה: כסף. יש אחר שחופר (עבדכם הנאמן) שרצה לחסוך לכם כסף (כי זה הדבר העיקרי המעניין אתכם) – ודווקא לי לא הקשבתם. ביבי נשמע סמכותי יותר. לפיד מבטיח יותר. בנט קיצוני יותר. מה לעשות שאני... הצלחתי להיות בהכל... פחות?!
רגע. נראה לכם שאני בוכה על החלב שנשפך, או חו"ח על מר גורלי?!
אז נראה לכם, בדיוק כמו "שראיתם" הכל עד רגע זה... וכל המוסיף גורע.

תאריך:  11/10/2014   |   עודכן:  11/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראלה הובסה מגול עצמי צורב
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
נסים עסק בליקוק למפא"י-והתעורר
ע_הראל  |  12/10/14 03:15
2
ברשותך תיקון קטן
מסעודה משדרות  |  18/10/14 08:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חגי הוברמן
ביום שני הקרוב, על-פי התאריך העברי, ימלאו 40 שנה לפטירתו של שניאור זלמן שז"ר, הנשיא השלישי של מדינת ישראל. זכרו של שז"ר נדחק לשולי ההיסטוריה, שלא בצדק
אהוד פרלסמן
נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מוכיחים כי בשנים האחרונות הגיעה הירידה מהארץ לשפל חסר תקדים, אבל עורכי ויקיפדיה מפנים אותנו למקור "אנטי-ציוני" המציג לפנינו הערכות מוגזמות פי שמונה(!) של מספר היורדים
רוני אלפרן
מה קורה כשעיתון הארץ כותב עדות אופי לארגון שחולק עמו את אותה השקפת עולם, והאם ניתן לסמוך על המציאות המשוקפת מבעד למאמרים של גדעון לוי?
עמי דור-און
כניעה למצב המייאש הקיים איננה יכולה להיות אופציה. ומי יודע אולי יתמזל מזלם של אזרחי ישראל הזקוקים לדיור, ולקראת הבחירות המוקדמות העומדות בשער, יקום יזם עצמאי, או אפילו פוליטי, יניף את דגל מרד מצוקת הדיור ואת פתרונה האפשרי, ויזכה בכול הקופה
אורי גנני
הנשיא אייזנהאור הזהיר, לפני פרישתו, שהאיום הגדול ביותר על הצבא הוא הקשר האמיץ בין ראשי מערכת הביטחון לבין תעשיות הנשק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il