X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני טוען כי אכן יש יצורים העונים להגדרה 'חוצנים'. אני מתכוון לחייזרים שמוצאם מבני אנוש, אשר איבדו את תבונתם, הם נטולי בחירה חופשית, והמאפיין אותם: שנאת יהודים
▪  ▪  ▪
חייזרים - קיימים?

תאמינו או לא, אך ב–22 בינואר 1997, הגיש ח"כ אבי יחזקאל ממפלגת העבודה, שאילתה למשרד המדע, בשאלת הימצאותם של חייזרים ועב"מים בישראל. מנכ"ל משרד המדע, צבי ינאי ז"ל, השיב ברצינות לשאילתה והסביר שאין לאף גוף בעולם מידע מוסמך על ביקורים של יצורים מהחלל החיצון בכדור הארץ בכלל או בישראל בפרט.
צבי ינאי לא נמנע מלנקוט עמדה בעניין: מפליא הדבר, שבחמישים שנות מפגשים אינטנסיביים כביכול, שמקיימים החייזרים עם פקידים, פועלים, איכרים, עקרות בית ופנסיונרים, לא התקיימה ולו פגישה אחת – עם פיסיקאי, ביולוג, כימאי, או אסטרונום לקבלת תמונה מדעית מדויקת על השונה והשווה בין עולמם לעולמנו, בין הטכנולוגיות הנהוגות אצלם לאלו הנהוגות אצלנו. ממשלת ארה"ב הקימה מספר ועדות חקירה לבדיקת השמועות על עצמים בלתי מזוהים. ועדות אלו הזימו את העדויות על הופעות עב"מים, אך מסקנותיהם לא החלישו את האמונה המופרכת בקיומם של עב"מים וחייזרים.
אחד המאפיינים של פסבדו מדע, הוא שהזמן לא מגדיל את הבנת התופעה, ואכן אחרי 50 שנות מפגשים כביכול עם עב"מים וחייזרים איננו יודעים עליהם היום יותר מכפי שידענו עליהם לפני 50 שנה. כך הדבר עם הדינוזאור השוכן כביכול באגם לוך נס, עם האסטרולוגיה, עם הפארא פסיכולוגיה, עם הקריאה בכף היד, וכיוצא באלו אמונות שונות ומשונות. עד כאן דבריו.
פרופ' ירמיהו ברנובר שאל את הרבי של חב"ד זצ"ל בעניין זה. בהתאם לתשובת הרבי, על-פי התורה, ההגדרה של יצורי-אנוש נבונים שייכת רק לאלה שהינם בעלי בחירה חופשית (רמב״ם הלכות תשובה פ״ה). קיומה של הבחירה החופשית אפשרי רק הודות לתורה. מכאן, שאם מניחים שישנם במקום כלשהו בתבל יצורים אנושיים, חייבים לומר שיש להם תורה - וזה אי-אפשר. לא ייתכן שהתורה של אותם יצורים היא תורה אחרת, שונה משלנו, כי התורה היא תורת אמת, ואמת יכולה להיות רק אחת.
מאידך-גיסא, גם אי-אפשר להניח שליצורים אלה ישנה אותה תורה שניתנה לנו, שהרי אירוע מתן תורה לעם ישראל על כדור הארץ מתואר בתורה עצמה לפרטי פרטים, כשתשומת לב רבה מוקדשת בה לפרטים אלו, באשר הם משמעותיים ביותר לגבי עצם הבנת התורה. נמצא, שבהתאם להשקפת העולם היהודית, לא ייתכן קיום תרבויות של יצורים-אנושיים מחוץ לכדור הארץ.
יש חייזרים בישראל
אני טוען כי אכן יש יצורים העונים להגדרה 'חוצנים'. אני מתכוון לחייזרים שמוצאם מבני אנוש, אשר איבדו את תבונתם, הם נטולי בחירה חופשית, והמאפיין אותם: שנאת יהודים. יש חוצנים על פני כדור הארץ והם אנטישמיים. יש חוצנים יהודים והם אנטישמיים יהודיים.
הפרופ׳ שלמה שרן - מומחה וחלוץ בתחום הפסיכולוגיה והלמידה, מרצה בבית הספר לחינוך באוניברסיטת ת"א, ואוניברסיטת אריאל ובחו"ל, התייחס לתופעת האנטישמיות היהודית בישראל ('נתיב' 5/1995). הוא הביא מספרי ומאמרי הפרופסור לפילוסופיה ולמקרא יחזקאל קויפמן ז"ל, אשר ניתח את תופעת האנטישמיות היהודית. על-פי הפרופסור קויפמן האנטישמיות היהודית מתאפיינת כך:
1. השקר – היא מאשימה את היהודים בחטאים שאין בהם כלל. 2. ההכללה – היא מגלגלת על הכלל את אשמות היחיד. 3. הייהוד – היא מייחדת ליהודים חטאים שאינם מיוחדים להם ומבליטה אותם כחטאים "יהודיים". 4. ההחמרה – היא חושבת להם לחטא את מה שאינו נחשב לחטא אצל אחרים.
על-פי הפרופסור שרן צמחה תופעה שאותה הוא מכנה האנטישמיות היהודית החדשה. המאפיין את האנטישמיות היהודית החדשה היא בדיוק אותה שנאה עיוורת שהופנתה כנגד היהודים אך כעת היא מופנית כנגד: א. מדינת ישראל כמדינה יהודית, ב. היהדות הדתית, ג. המתנחלים.
על חקר תופעת יהודים שונאי יהודים, נתן דעתו הפרופסור יעקב ניוזנר, פרופסור לאנגלית ומרצה לתיאולוגיה באוניברסיטת דרום פלורידה ('נתיב' 9/1996). הוא מחברם של ספרים רבים. הוא גם כתב את הערך 'שנאה עצמית יהודית' בכרך מילואים של אנציקלופדיה 'יודאיקה' (הוצאת כתר, ירושלים 1982). הפרופסור מעיד גם על הראשון שטבע את המושג 'שנאה עצמית יהודית', בשנת 1930, והוא הפרופסור תיאודור לסינג, מי שנעשה ציוני לפני שנרצח על-ידי הנאצים, ואף הגדיר את הפתולוגיה שלה בספר מצוין שכתב על הנושא.
עוד אישיות ידועה שחקר את הנושא בשנות ה- 40 הוא הפסיכולוג קורט לוין. בשנת 1986 פורסם ספרו החשוב של הפרופסור סנדר גילמן ושמו 'שנאה עצמית יהודית'. כתב על כך, אדוארד אלכסנדר, במאמרו 'אנטישמיות בסגנון ישראלי'.
ההגדרה של יהודי שונא עצמו על-פי פרופסור יעקב ניוזנר, היא בפשטות יהודי התובע שיהודים יהיו טובים יותר מאשר כל אחד אחר. את זהותם של יהודים שונאי עצמם, חשפו פרופסור תיאודור בלבריסקי ('האומה', 142); הד"ר יורם חזוני בספרו 'המדינה היהודית – המאבק על נשמת ישראל'; טוביה טננבום בספרו 'תפוס ת'יהודי' ובן דרור ימיני בספרו 'תעשיית השקרים'.

כותב המאמר הוא רס"ן במיל'
תאריך:  14/10/2014   |   עודכן:  14/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם יש חוצנים חייזרים ועב"מים?
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
לכל אידיוט יש טוב משלו וגם רע ל"ת
סמך  |  14/10/14 12:03
2
ללא ספק, והם כבשו את כה"א
אהרון שחר  |  14/10/14 16:33
 
- שכחת לכתוב שאת קרתגו יש להשמיד ל"ת
בני בנקר  |  14/10/14 18:41
3
לפי התובנות שלך הדתיים חוצנים
האשם  |  17/10/14 09:28
4
שוקן מקבל אלה המצטינים בשנאה ע
לשעבר מ. ע. האר  |  17/10/14 11:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צ'לו רוזנברג
מעל ראשה של ישראל, מדינות העולם מחליטות לנהל, דה-פקטו, מו"מ עקיף עם חמאס באמצעות אבו מאזן, ומבחינתה של ישראל אין שום בעיה בכך
אליהו קאופמן
זו גרמניה שהביאה את השואה המרה לכל אירופה, ואף לצפון אפריקה, וזו גם גרמניה שב"עת החדשה" - לאחר הלחמה הנוראה, אין יהודייה חיים ברווחה רוחנית נורמאלית
איתמר לוין
לכשלונותיו של יוחנן דנינו מצטרפת כעת חוצפה תהומית, בדמות התערבות במינוי מחליפו והתעלמות מעליבה מהערתו של השר הממונה. על זה לבד, צריך יצחק אהרונוביץ' לפטר אותו
עו"ד אבי סלע
האם התקנות החדשות לאופניים חשמליים יביאו פתרון אמיתי למצוקת הולכי הרגל? והאם אזרחי המדינה יכבדו את החוק? ומה על הסוגיות שנותרו פתוחות?
הרב אליהו קאופמן
האיש שנפטר לא מכבר שלמה (צי'ץ) להט לא היה רק אחראי לדברים הטובים בפיתוח ת"א (בעיקר בחלקה הצפוני) אלא היה גם אחראי להחלטה הבלתי כתובה, שמאחר שבכל כרך בעולם צריכה להתקיים תופעת ה"דאון טאון" - עיר תחתית לכל ענייני המרעין בישין, הרי שכדי שהמרעין בישין הללו לא יעלו צפונה, ואף יעברו את הירקון ויציפו את העשירונים העשירים, הרי שדרום ת"א יועדה לכך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il