X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
החלטתי להמשיך לכתוב, כדי לעשות שינוי, והפעם: כל עוד לא תהיה תחרות אמיתית בין חברות הכבלים ותשתיות האינטרנט, נמשיך לשלם יותר ולקבל שירות פחות טוב
▪  ▪  ▪
עד שלא תהיה תחרות השירות לא יהיה יעיל

מזה חודשים ארוכים נמנעתי מלכתוב בבלוג שלי. בכל פעם שסיימתי כתיבה בנושא כזה או אחר, נושא שלטעמי מחייב שינוי, שאלת את עצמי האם הערותי או הארותי יש בהן בכדי להשפיע. האם יכול לבוא שינוי בעקבות כתיבת מאמר זה או אחר, על-ידי או על-ידי מישהו אחר ולצערי, נראה כי אין השפעה.
כתבתי על התנהלות אנשי ציבור; על התבטאות חלקים מעם ישראל; על התייחסות חברות מונופוליסטיות לצרכן; על התנהגות רשויות אלו או אחרות ועוד. ומה השתנה בעקבות מאמרים אלו - כלום !!!
המסקנה, מבוססת על תסכול הנובע מאי יכולת להשפיע, להפסיק לכתוב ולתת ביטוי לדעותיי בנושאי היום יום. האם זו מסקנה נכונה? מה יקרה אם כולם יחשבו ויעשו אותו דבר? מה יקרה אם יעלו את מחיר המים והארנונה ואיש לא יומר מילה? מה יקרה אם חברת הכבלים תמשיך במתן שירות גרוע ואיש לא יפצה פה? מה יקרה עם איש ציבור זה או אחר יפעל ברכוש ציבורי ככל העולה על רוחו כאילו הרכוש הוא שלו? - לא חסרות דוגמאות לצורך לזעוק ולמחות.
אז במחשבה שנייה, אחזור להביע דעותיי וגם אם יהיו לדברי השפעול שוליות בלבד, אין דבר. כל אחד ישעה משהו ואלי ההצטברות תסייע בלשנות דברים שמן הראוי לשנותם.
אז הפעם - כמה מילים על חברת הענק - HOT. עד לאחרונה, נמניתי על לקוחות החברה בתחום הכבלים ואילו את צורכי הטלפוניה והאינטרנט השלמתי במקומות אחרים. לפני מספר חודשים החלטתי לרכז את מרבית פעילות התקשורת שלי ב-HOT. כאן התחילו הצרות.
תחילה, התכחשו בחברה על סיכום שהיה לי עמם וכל בקשותי שיאזינו להקלטות השיחות עם איש המכירות שלהם נענו בשלילה. ייתכן שהכל מוקלט אך אין לי ספק שיש שם בעיית איתור.
השלב הבא היה חיובים בגין חשבון היסטורי מלפני שנים רבות, חשבון שמשום מה התעורר כאשר בוצע השינוי במנוי שלי. כמובן שלא צרכתי פעמיים במקביל שירותי אינטרנט - לא רק שזה לא נכון, זה גם חסר הגיון מינמלי. חשבתי שאין לי אלא להבהיר את הטעון הבהרות אך להשיג את HOT בטלפון זו משימה בלתי אפשרית וכל פעם מחדש, לאחר המתנה של חצי שעה, וויתרתי.
ואז גיליתי שניתן לשלוח מייל לשירות שלהם. העליתי על הכתב את טיעוניי באופן פשוט, ברור וקריא וכל שנותר לצד השני זה לקרוא, שורה אחר שורה, את התכתוב ולפעול בהתאם. בפועל, מסתבר כי או שנציגי השירות קוראים רק את השורה הראשונה ומניחים כי הבינו מה הלקוח רוצה או שהם קוראים הכול אך אינם מסוגלים להבין ואיני יודע מה גרוע יותר. לאחר קבלת תשובה לא עניינית, חזרתי והבהרתי שוב את הטעון הבהרות אך ב-HOT מגיע מייל התשובה כל פעם לנציג אחר ולא לאותו נציג שהתחיל את הטיפול. וכך חוזר חלילה, מיילים על מיילים, חודשים על חודשים ואין פתרון.
לשמחתי, עלה בדעתי והצלחתי להשיג את מספר הפקס של מנכ"ל החברה. פניתי אליו וקיבלתי תשובה טלפונית כעבור ימים ספורים כי הצדק עימי והכל יוסדר כפי שביקשתי (עדיין צריך לראות כי אכן יבוצע).
ולמה הסיפור - כל עוד לא תהיה תחרות אמיתית בין חברות הכבלים ותשתיות האינטרנט, נמשיך לשלם יותר ולקבל שירות פחות טוב. לא מקובל טיפול כה רשלני ואי יכולת להשיג טלפונית בפרק זמן סביר (כנראה שגם קנסות משרד התקשורת לא עוזרות).
אני רק צריך להשתכנע שהמתחרים, לפחות לכאורה, גם אם לא יוזילו את העלויות, לפחות יתנו שירות טוב יותר. בינתיים- אני בהמתנה מחשש למשאבי הזמן שיהיה עלי, קרוב לוודאי, להשקיע הן בניתוק מהקיים והן בהתקשרות החדשה שללא ספק תלווה בקשיים אדמיניסטרטיביים לא מעטים.

תאריך:  22/10/2014   |   עודכן:  22/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם אני משפיע?
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
התשובה של הוט מגיעה
סמך  |  22/10/14 14:41
2
לא. אתה לא ל"ת
נון  |  23/10/14 16:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
ניצב בדימוס שחר איילון הוא המועמד הראוי ביותר לכהונת מפכ"ל המשטרה החדש, שבה הוא צמח מלמטה ושבמסגרתה הוא צבר את ניסיונו העשיר. לזכותו גם ייאמר שמעולם לא דבק בו רבב כלשהו
רפי לאופרט
אין הגיון מדיני, אסטרטגי או היסטורי לעשיית ויתורים ישראלים משמעותיים שעיקרם טריטוריאלי, ללא השלמה מהותית עם ה"עולם הערבי" כולו, סיום הסכסוך, הסכם שלום מלא ויחסים דו-צדדיים מלאים
ציפי לידר
בשולי הכותרות: נעדר שיעור המשתתפים בבחינות הבגרות    הגברת הראשונה מודל לחולים    קוריאה - שיעור ביהדות    נא להכיר: הכלב הנאמן    ולקינוח הליצן העצוב
עו"ד אלי דורון
רוב הישראלים אינם מנצלים את האפשרות לקבל מהמדינה החזר על תרומותיהם למוסדות מוכרים. החודשים האחרונים של השנה הם הזדמנות מצוינת לשלב תרומה למטרות חברתיות חשובות עם זיכוי במס
יעקב עמר
את העומס על בתי המשפט ניתן לצמצם בצורה חדה בשני אמצעים פשוטים: לשלוח לכלא את מי שמשקר בהליך אזרחי, ולקבוע שכל העניינים שבין אותם צדדים יידונו בפני שופט אחד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il