X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מי אמור לפצות את האזרח על הזמן המושקע בטיפול במחדלי חברות התקשורת? מי ישלם על נזקים הנגרמים לבתי עסק? כל עוד אין תחרות המצב לא ישתפר
▪  ▪  ▪
מי מטפל בתור הארוך בשירות לקוחות?[צילום: מי]

ביום שלישי השבוע, קצת לפני השעה 12:00 בצהריים, חדל האינטרנט מלפעול וכך גם הטלפון הקווי והטלוויזיה בכבלים.
אז מה עושים?
בתחילה ממתינים כרבע שעה - אולי הכל יסתדר. לאחר כרבע שעה, ניגשים למחשב, מנתקים את הנתב/מודם מהחשמל, מחברים חזרה ומקווים שיהיה אינטרנט.
זה לא עוזר אז נגשים לתוכנת הדואר האלקטרוני (OUTLOOK), סוגרים ופותחים מחדש. אולי זה יעזור. זה לא עוזר אז מכבים את המחשב ומפעילים מחדש. אולי זה יעזור.
גם זה לא עוזר אז מחייגים ל-HOT לטלפון כוכבית 6900, הם ספקי תשתית האינטרנט והכבלים. אולי זה יעזור. אז מחייגים אך איש לא עונה. מספרים לי שזמן ההמתנה ארוך מ-8 דקות אך לא מספרים לי מה זמן ההמתנה הצפוי - גם שעה מתאים להגדרה "מעל ל-8 דקות". עוד מספרים לי שאני מספר 80 ומשהו בתור?! מה זה אומר? כמה אנשים מטפלים בתור הזה? הנתון היחידי שמעניין הוא מתי יענו לי וזה פשוט לא נאמר.
אז יש שירות חדש - יתקשרו אלי בחזרה בתוך 3 שעות. למה אני צריך להמתין לקבלת שירות 3 שעות - איש לא מספר.
בעת כתיבת שורות אלו, עברו קרוב ל-4 שעות ואיש לא התקשר. ואז צץ רעיון חדש בראשי - הרי אני לקוח עסקי ואולי יש מוקד עבורי שיפנים את העובדה שלעסק בשנת 2014, בהיעדר תשתית אינטרנט, עלול להיגרם נזק. אכן יש מוקד כזה.
אז חייגתי הפעם כוכבית 6939 עם שמחה בלב. במוקד העסקי עברתי בדיוק את אותו תהליך - קיבלתי מידע לא רלוונטי על כך שזמן ההמתנה ארוך מ-8 דקות ושאני מספר 80 ומשהו בתור. מתי יגיע תורי - לא נאמר. אז גם כאן השארתי הודעה שיחזרו אלי אך גם כאן, 3 השעות (המוגזמות) המובטחות לא עמדו במבחן המציאות.
עברו מעל ל-5 שעות של אי-מתן שירות וניסיתי שוב להתקשר, הפעם מתוך מגמה להמתין עד שינו לי. לאחר 20 דקות, נשברתי וניתקתי. ניסיתי שוב והפעם, לאחר חצי שעה של המתנה נישמע קולו הנפלא של נציג שירות: ..."כן. יש תקלה אזורית ברעננה ובכפר סבא ואין לי צפי מדויק לגבי מועד סיום הטיפול בתקלה"... עכשיו אני רגוע - יש עוד רבים שסובלים ביחד עימי.
איך מסכים משרד התקשורת האחראי על פעילות חברות התקשורת שמצב כנ"ל יתקיים? מי אמור לפצות את האזרח על הזמן המושקע בטיפול במחדלי חברות התקשורת? מי ישלם על נזקים הנגרמים לבתי עסק? ברור למדי שכל עוד לא תהיה תחרות, סיפורים כנ"ל, באופן זה או אחר, יחזרו שוב ושוב - למה להתאמץ עם ממילא ללקוח כמעט ואין ברירה.
אז השבוע הייתה הפסקת חשמל בת כ-8 (!) שעות; עכשיו זה האינטרנט והכבלים ומי יודע מה מחקה לי בהמשך השבוע. לא עזבתי לא את חברת החשמל ולא את HOT רק בגלל שאין לי חלופות טובות יותר.

תאריך:  22/10/2014   |   עודכן:  22/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
HOT - עד מתי?
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
המלצה
סתם אחד  |  22/10/14 13:15
2
בכך לא תמו מחדלי הוט.הם הבטיחו
קורצ'אק  |  22/10/14 22:06
3
לעמוס
לקוח מנוסה  |  23/10/14 04:57
4
החברה שהיא פרצופה של המדינה
הוט  |  23/10/14 06:46
5
ברשות הממסד הוט מבצעה פשעים
ישע  |  23/10/14 08:09
6
שירות "ביוב"זוועה שעות בהמתנה ל"ת
לשלול להם הרישיון  |  23/10/14 08:19
7
מענה טלפוני
ג׳רי  |  7/11/14 06:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי דוד
חתרנות של קבוצות פוליטיות מבית, המשרתות אינטרסים זרים, בסיוע כספים זרים ועוינים, בזכות חופש הביטוי בדמוקרטיה, חייבת להיחקר, להיחשף ולהיפסק למען קיומו של שלטון החוק בדמוקרטיה הנתונה במלחמה
עמי דור-און
מי שרוצה לנצח בבחירות ולהרכיב את הממשלה הבאה, חייב לגבש תוכנית פעולה שתתמקד בבעיות הממררות את חייהם של אזרחי ישראל, להציג אותן במלוא חומרתן, להציע את הפתרונות הטובים ביותר - ולתקוף לכול רוחב החזית
עמוס עמירן
החלטתי להמשיך לכתוב, כדי לעשות שינוי, והפעם: כל עוד לא תהיה תחרות אמיתית בין חברות הכבלים ותשתיות האינטרנט, נמשיך לשלם יותר ולקבל שירות פחות טוב
ראובן לייב
ניצב בדימוס שחר איילון הוא המועמד הראוי ביותר לכהונת מפכ"ל המשטרה החדש, שבה הוא צמח מלמטה ושבמסגרתה הוא צבר את ניסיונו העשיר. לזכותו גם ייאמר שמעולם לא דבק בו רבב כלשהו
רפי לאופרט
אין הגיון מדיני, אסטרטגי או היסטורי לעשיית ויתורים ישראלים משמעותיים שעיקרם טריטוריאלי, ללא השלמה מהותית עם ה"עולם הערבי" כולו, סיום הסכסוך, הסכם שלום מלא ויחסים דו-צדדיים מלאים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il