X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
החלת ריבונות ישראלית, מוות למחבלים, התאמת המערכת המשפטית לדיני התורה, הריסת בתי מחבלים ופתיחת בתי ספר לנבואה
▪  ▪  ▪
להרוס בתי מחבלים [צילום: דובר צה"ל]

הרחבת הברית עם מנהיגות אמריקנית ואירופית הנלחמת בטרור העולמי. הרחבת הברית לאסיה ואפריקה תוך הקמת ברית עולמית למלחמה בטרור. מעולם לא הייתה ולא תהיה מדינת פלשתין. הסכמי אוסלו בטלים. הרש"פ והחמאס הם אויב. ארגוני טרור אלה ואחרים יוכרעו צבאית.
ירושלים עיר הקודש, מאז ומעולם ולעולם עיר הבירה ליהודים ולמדינה היהודית. כל המקומות הקדושים ליהדות תחת ריבונות ישראלית מלאה וינוהלו על-ידה. סילוק הוואקף. הקמת הרשות הישראלית לניהול המקומות הקדושים בה ישתתפו נציגים לא יהודים חסידי אומות העולם. סגירת מוסדות הפועלים בירושלים מטעם הרש"פ או כל ארגון טרור אחר.
גירוש פעילי התנועה האיסלאמית ובראשם שיח' ראא'ד צלאח וסגנו שיח' כמאל ח'טיב. הכרזתם כיעד חיסול אם ימשיכו בטרור. חיסול מנהיגי החמאס ומנהיגי טרור. הוצאה להורג של טרוריסטים רוצחים. גופות הטרוריסטים, שביצעו פעולות טרור, ייעטפו בעורות של חיה טמאה ויושלכו לים, למקום לא נודע. סגירת מוסדות חינוך לטרור. ביטול מערכת חינוך לטרור והקמת חדשה.
סגירת ערוצי הרדיו והטלוויזיה של הרש"פ וחמאס ואל ג'זירה. ביטול ערוצי טלוויזיה פרטיים והכרזה על ערוץ 20 כערוץ הממלכתי ותקצובו בהתאם. סגירת ערוצי רדיו והכרזה על רשת ב' כרדיו ממלכתי ותקצובו בהתאם. החלת דיני לשון הרע תורניים על התקשורת. העצמה תקשורתית של הטוב והישר.
חידוש התיישבות יהודית בגוש-קטיף. בנייה בירושלים וביהודה ושומרון תוך הנצחת קרבנות טרור. בנייה יהודית רחבת היקף בכל רחבי מדינת ישראל הכוללת את יהודה ושומרון. ייהוד הגליל והנגב. הכשרת והקמת יישובים לא יהודים מותנית בשירות לאומי ובצה"ל ונאמנות למדינה היהודית.
מלחמה כלכלית ומשפטית כנגד ארגונים בארץ ובעולם הפועלים נגד המדינה היהודית. הוצאה אל מחוץ לחוק של ארגונים ואישים הפוגעים בבטחון המדינה היהודית. סגירת וסילוק אונרר"א.
התאמת המערכת המשפטית לדיני התורה ולמצב של מדינה המתגוננת מפני טרור מדיני וצבאי. סגירת עיתון 'הארץ'. הגברת הפיקוח על עיתונות ישראלית וזרה. סילוק פקחי או"ם. מאסר וגירוש בוגדים.
הרס בתי מחבלים וגירושם מתחומי ישראל של בני משפחותיהם: הורים, סבים וסבתות, אחים ואחיות, בנים ובנות. איטום מוחלט של בתי פעילי טרור, באמצעות מילוי בטון יצוק בכל חללי הבית.
שלילת אזרחותם של כל בני המשפחה הסובבת את הרוצחים. שלילת רישיונות העבודה בישראל ממשפחות רוצחים, מהחמולה, מהשכונה, מהכפר. גירוש מסיתים, בראש ובראשונה חברי כנסת מסיתים, וכן אנשי הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית. גירוש מסתננים ומיסיונרים.
מדינת הרווחה תורחב ותועצם ותמוקד לבוגרי צבא ושירות לאומי. שלילת תקציבים מרשויות מקומיות עוינות. מחסומים ביציאות מכפרים עוינים בישראל וביו"ש תוך ביצוע בידוק מחמיר; שלילת רישיונות נהיגה וזכות בעלות על רכב מפעילי טרור; הטלת קנסות כבדים על בתי עסק המפרנסים שב"חים; חיפושים יסודיים על גופם של חשודים, באופן אקראי, בכל חלקי ארץ ישראל; שינוי הוראות פתיחה באש לירי ברעולי פנים ובכל מצב של סיכון חיים. מוות למחבלים.
החלת ריבונות ישראלית מלאה על כל שטחי ארץ ישראל השלימה. אוטונומיה מנהלית לשמונה מחוזות ערביים: עזה, שכם, ג'נין, טולכרם, קלקיליה, רמאללה, יריחו וחברון הערבית. תושבי אזורים אלה יהיו במעמד תושב, ויזכו בו רק הנאמנים לעם היהודי ולמדינה היהודית.
מעמד הקהל ממלכתי וחידוש הברית עם תורת ישראל והקדוש ברוך הוא. הקמת מערכת חינוך תורנית ממלכתית ליהודים ומערכת חינוך שבע מצוות בני נוח ללא יהודים. סמלים לאומיים יישאו את שם השם וינציחו גיבורי אומה קדושים. בהר-הבית יוקם בית הכנסת הגדול בעולם. בו יוכלו להתפלל גם בני נח וחסידי אומות העולם. תתחדש שירת וניגון הלויים. יוקמו בתי ספר לנבואה.

הכותב הוא רס"ן במיל'
תאריך:  23/11/2014   |   עודכן:  23/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה לעשות?
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
ברכת אללה על ראש מוסא חסדאי.
אבו בכר אלבגדדי  |  23/11/14 11:46
2
יאללה - התחרפנת לגמרי.....
אריה רפפורט  |  23/11/14 12:06
3
יאללה
אהרון שחר  |  23/11/14 12:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
מרדכי קידר
על השרים וחברי הכנסת להתעלות מעל לפנקסנות המפלגתית הצרה ולהתחיל להנהיג עם ישראל במאבקו על ארצו, מדינתו וחירותו
יובל ברנדשטטר
במקום להתנצל על הכיבוש, יש להתגאות בו, ולומר בפה מלא כי הכיבוש היהודי הוא שחרור הארץ מן הפלישה וההחזקה המוסלמית הזרה המבוססת על שימוש בלתי חוקי בכוח
צ'לו רוזנברג
הממשלה הנוכחית לא עשתה דבר כדי לגלות את ערוותו של אבו-מאזן כסרבן שלום, ובכל זאת המילים עפות באוויר על מו"מ עם הפלשתינים
קובי קמין
בין אם הצהרתו של ראש השב"כ נאמרה מתוך חוסר ידע, אופורטוניזם פוליטי, התחנפות לתקשורת (שהתעלפה כמעט מאושר למשמע הצהרתו), או כשל חמור בהבנה של המציאות - לי, כאזרח ישראל, רק נותר להתפלל שמישהו שם למעלה יבין שמשהו רע מאוד קורה בראש המערכת של השירות
עמי דור-און
עדיף לכולנו להתקיים במדינה החיה על אמונתה בדרך של שלום, הבנה ואפילו "ויתורים כואבים", על פני מדינה היודעת רק לחיות על חרבה בדרך אל חורבותיה
רשימות נוספות
שני בני ישיבה הותקפו בירושלים  /  עופר וולפסון
התכנון: RPG לעבר רכב השר ליברמן  /  איציק וולף
מניעת עבודת ערבים - אסורה משפטית  /  איציק וולף
חששות פלשתיניים  /  יוני בן-מנחם
אילו תל אביב הייתה בירת ישראל  /  צבי גיל
בעד דאעש ונגד ישראל   /  אריאל י. לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il