X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ללא קשר לעניין הפלשתיני, ישראל מהווה מכשול עקרי למגלומניה האיסלאמית, המצמצם את מרחב התמרון של הטרור, משדרג את ביטחון הפנים של משטרים ערביים פרו-אמריקנים ומעניק לארה"ב מוצב קדמי ייחודי באזור קריטי לאינטרסים כלכליים וביטחוניים של וושינגטון
▪  ▪  ▪
אובמה ונתניהו. ישראל היא המוצב הקדמי של ארה"ב במזה"ת [צילום: פלאש 90]

האיום המחריף של הטרור האיסלאמי על ארה"ב, אירופה, הודו, אסיה, אפריקה ואוסטרליה מדגיש את מעמד ישראל כמוצב קדמי אמריקני במזרח התיכון.
חיוניות ישראל בולטת על-רקע נסיגת ארה"ב מעירק ואפגניסטן, הקיצוץ הדרקוני בתקציב הביטחון האמריקני, הכרסום בתדמית ההרתעה האמריקנית, קריסת כוח העמידה האירופאי, הצונאמי הערבי הגועש והקצנת העוינות הערבית כלפי ארה"ב.
ב-2014 ישראל נלחמת בחמאס שהוא שלוחה של "האחים המוסלמים" המפעילים טרור נגד משטרים פרו-אמריקנים בסעודיה, איחוד האמירויות, בחריין, כווית, עומאן, ירדן ומצרים בהשראת הסיסמה: "אללה הוא היעד; הקוראן הוא החוקה; הנביא הוא המנהיג; הג'יהאד הוא הדרך; המוות למען אללה הוא משאלתנו."
משטרים אלו מבינים שהעניין הפלשתיני אינו שורש זעזועי האזור, שישראל נלחמת בעזה גם את מלחמתם, ולכן גינו את חמאס ותמכו בישראל. לפי ה-CNN, "באופן חסר תקדים, רוב מנהיגי ערב תומכים בישראל נגד הפלשתינים.... זאת מלחמתם של מצרים, ירדן וסעודיה - יחד עם ישראל - נגד הפלשתינים המיוצגים על-ידי חמאס, שכנראה תשים קץ לתמיכתם בהקמת מדינה פלשתינית.... הם רואים בהרס חמאס תרומה לביטחון פנים וליציבות אזורית.... התקשורת המצרית והסעודית מגדירה את 'האחים המוסלמים' וחמאס כטרוריסטים". היומון הסעודי, "אל ערבייה" מדווח שמיוני 2014 נהרגו בסיני מאות אנשי ביטחון מצריים על-ידי ארגון הטרור "אנסר בית אל מקדש", הקשור לדאעש, חמאס ו"האחים המוסלמים".
ב-2014 ישראל נלחמת בחמאס שהוא אחד מעשרות ארגוני טרור שצמחו, במישרין ובעקיפין, בחממת "האחים המוסלמים, ופועלים להקמת אימפריה איסלאמית במזרח התיכון, להכנעת ארה"ב והמערב והשתלטות על העולם.
ללא קשר לעניין הפלשתיני, ישראל מהווה מכשול עקרי למגלומניה האיסלאמית, המצמצם את מרחב התמרון של הטרור, משדרג את ביטחון הפנים של משטרים ערביים פרו-אמריקנים ומעניק לארה"ב מוצב קדמי ייחודי באזור קריטי לאינטרסים כלכליים וביטחוניים של וושינגטון.
ב-2014 פועל הצבא האמריקני לפי תורות לחימה ישראליות, וחיילים אמריקנים מתאמנים בישראל בדרכם לאפגניסטן ועירק. ב-2007 השמידה ישראל כור גרעיני סורי-אירני-צפון קוריאני. ב-1982 חיסלה ישראל 20 סוללות טילי נ.מ. סובייטיות שנחשבו לבלתי-חדירות, העבירה את אופן החיסול לחיל-האוויר האמריקני, ושדרגה את יתרונה של ארה"ב על פני ברה"מ. ב-1981 השמידה ישראל את הכור הגרעיני בעירק וחסכה מארה"ב עימות גרעיני עם עירק במלחמת המפרץ של 1991. ב-1976 הביא "מבצע יהונתן" למפנה מהפכני בלוחמת ארה"ב בטרור הבינלאומי.
ב-1973 העבירה ישראל לארה"ב את לקחי מלחמת יום הכיפורים יחד עם מערכות נשק סובייטיות שתרמו לשדרוג התעשיה הביטחונית האמריקנית. ב-1970 הסיגה ישראל את פלישת סוריה לירדן, שנועדה לשמש מקפצה לפלישה לסעודיה, לקידום אינטרסים סובייטים ומכה אנושה לארה"ב. ב-1967 ריסקה ישראל את צבאות סוריה ומצרים הפרו-סובייטיות וקטעה את ניסיון ההשתלטות של נאצר על סעודיה והעולם הערבי. ב-1952 המליץ הרמטכ"ל האמריקני, עומאר בראדלי שהתרשם מביצועי צה"ל במלחמת העצמאות להפוך את ישראל לבעלת-ברית מרכזית במזרח התיכון. מחלקת המדינה התנגדה ושללה מארה"ב מוצב קדמי משופר.
ב-2014 עומדת ארה"ב בפני מתקפה חסרת-תקדים של טרור איסלאמי, המאיים על עריה הגדולות, אינו שוקל דו-קיום בשלום ואינו מונחה על-ידי העניין הפלשתיני, אלא על-ידי 1,400 שנות אידיאולוגיה קנאית. על ארה"ב להימנע משגיאות העבר ולשדרג - ולא לצמצם את שיתוף הפעולה הפורה עם בעלת ברית יציבה, אמינה, אפקטיבית, מנוסה, דמוקרטית וללא-תנאי - ישראל.

תאריך:  24/11/2014   |   עודכן:  24/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראל נלחמת גם עבור ארה"ב
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
זאת הסיבה שאובמה תוקף את ישראל
מקס פאואר  |  25/11/14 09:17
 
- מה יש להוסיף?
אהרון שחר  |  25/11/14 13:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד חיים שטנגר
בנימין נתניהו, בתפקידו כרה"מ, יכול להחליט להביא לפיזור הכנסת, להתפטרות הממשלה ולהביא לעריכת בחירות חדשות. כל זאת, בעקבות הצבעות שרים וחברי-כנסת מן הקואליציה נגד נוסח חוק הלאום, המובא לאישור הכנסת בידי הממשלה
ראובן לייב
אין שום הצדקה לסילוק עובדים, הנמנים עם המיעוט הערבי, מאתרים יהודיים, באשר הדרה שכזו לא רק תגביר את פעולות האיבה - היא גם תמנע את איושם של מקומות העבודה המתפנים
יעקב אסתרליס
לא צריכים להכליל, כל ערבי שרוצה לעבוד, שיביא ממשרד לביטחון פנים (או משרותי הביטחון) אישור שהוא אזרח נאמן למדינת ישראל ולא מחבל מיועד
ד"ר יאיר ויסמן
בבחירה בין שאול לדוד, היה ברור שדוד הוא הבחירה הראויה. בבחירה בין נתניהו לפייגלין, ברור מאותה סיבה שפייגלין הוא הבחירה הראויה
דרור אידר
"אתם הורסים את המדינה", טענה לבני נגד מגישי החוק, "אם זה כדי להתנקם בי - ניצחתם"    מאז לואי ה-14 לא חזרו על האמירה "המדינה זה אני"    לידיעתה, החוק מבקש לחזק את קיר הברזל הרעיוני של קיומנו בארץ אבותינו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il