X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על-מנת שלא נטעה ונבין היטב בתמציתיות את מצעה חילקה המפלגה את הדף בדיוק לשניים בצבעים של שחור לבן. דע הבוחר מהי האמת ומהו השקר. דע מה לבן ומה שחור. אם חושב אתה כמונו בבואך לקלפי שים את פתק האמת למענך ולמען מדינתך האהובה
▪  ▪  ▪
מודעת בחירות מ-1984

ריח הבחירות מוקדמות הנישא באוויר שלח אותי לדפים מוצהבים ולהבטחות המפלגות השונות שהצהיבו אף הן. יוני 1984. ג'ורג' אורוול מתהפך בקיברו. שלושים שנה חלפו מאז הפציצה אותנו מפלגת השקר הקרויה באירוניה "אמת" בדפים שלימים בעיתונות הכתובה. על-מנת שלא נטעה ונבין היטב בתמציתיות את מצעה חילקה המפלגה את הדף בדיוק לשניים בצבעים של שחור לבן. דע הבוחר מהי האמת ומהו השקר. דע מה לבן ומה שחור. אם חושב אתה כמונו בבואך לקלפי שים את פתק האמת למענך ולמען מדינתך האהובה.
מודאג אתה שמא השלטון שיבחר יחזור לגבולות אוושויץ הלא הם גבולות 67? תן לנו את קולך כי אצלינו כפי שאתה רואה בברור מובטח לך ובשחור על גבי עיתון כי לעולם לא נחזור לגבולות אלה. אלו המכנים אותם "שטחים כבושים" וסבורים שלמען השלום יש להחזירם יכולים לא להצביע עבורנו אבל אתה שמעט בינה נותרה בקודקודך הקשב למסר האמת שלנו. הכיבוש משחית או אינו משחית אין זה מענייננו - מגבולות 67 הערבים והעולם כולו יכולים לשכוח. אין אמת צודקת מזו.
שמא מוטרד אתה בוחר יקר כי יקום משטר שחלילה יעלה בדעתו לעקור יישובים? אל תעקור נטוע זהו המוטו שלנו וכמי שאותיות האמת ניתנו לו היישר מהגבורה נשבעים אנו בפניך - לעולם לא נעקור גם לא יישוב אחד. יכול אתה להיות רגוע ולתת לנו את קולך ובכך להבטיח כי יהודי אחד לא ייעקר מביתו. אמת ויציב וקיים !
מסתובבים בקרבינו תימהונים הקוראים לנהל משא-ומתן עם ארגון המרצחים אש"פ. וכי אינם יודעים הם כי ארגון טרור זה חרט על דיגלו את שיחרור "פלשתין" שהיא היא ארץ ישראל האהובה שלנו? האם מבינים הם את הנזק בעצם הישיבה לשולחן עם רב מרצחים כמו עראפאת ? מי ששפך דם יהודי לא יהייה שותף שלנו למשא-ומתן ובכך יכול אתה להיות סמוך ובטוח. תן את קולך לאמת והייה רגוע.
ומה עוד מטריד אותך בוחר יקר ? אולי הסיוט שתקום מדינה ערבית נוספת לצידנו שתהייה מדינת טרור שתסכן אותך ואת ילדיך ? הייה שקט! מפלגת האמת מתחייבת: לא יקום ולא יהייה! אלו הקוראים לעצמם "פלשתינים" יכולים לחלום על מדינה עצמאית משלהם. שילכו לירדן שם ממילא יש להם רב מוצק. כבר התחייבנו שלא נדבר איתם אז על אחת כמה וכמה שלא נסכים לתת להם מדינה.
התשמע קולי בוחרי שלי? התשמע קולי באשר הינך? קול האמת קורא אליך הצבע אמת ומנע את הסכנות הניצבות בפתח. כאשר אנו כמפלגת אמת מתחייבים אנו גם מקיימים . אז הנה שוב בשפה ברורה: לא לגבולות 67 - לא לעקירת יישובים - לא למו"מ עם אש"פ - לא למדינה פלשתינית!.
אינך צריך לתת לנו את קולך רק משום שאנו אומרים לא .דע כי למרות הלאווים הנ"ל נוכל להבטיח לך כי כן תקבל מאיתנו ישראל יהודית ודמוקרטית בדיוק כפי שמנוסח במגילת העצמאות . נבטיח לך בוחר יקר גבולות בני הגנה שיבטיחו כי אויבינו לא יוכלו להגיע אליך או למשפחתך חלילה. מה עוד תדרוש בוחר יקר כדי לתת לנו את קולך? ציונות אחראית? קיבלת! שלום וביטחון ? שלך! המפלגות האחרות ינסו ליטוע בך תקוות שווא אך הזהר מלהאמין להם. אנו התקווה היחידה כי כל מילה שלנו היא מילת אמת!

תאריך:  30/11/2014   |   עודכן:  30/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נוסטלגיית בחירות (חלק א')
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
עמת ויציב
אהרון שחר  |  4/12/14 10:22
 
- לדעתי דווקא עצוב
יעקב עמר  |  4/12/14 14:47
 
- התכרסמה כמובן... אלוהים ישמור. ל"ת
יעקב עמר  |  4/12/14 17:05
 
- אני לא דורש
אהרון שחר  |  7/12/14 10:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי דוד
ריח הבחירות עולה מכל חצרות הטבחים של הפוליטיקאים, העיתונאים והפרשנים. קטלוג הסימנים המבשרים על הבחירות הולך ומתמלא. יוזמות חקיקה, למען "להיטיב עם העם". מצעד של שמות חדשים וידוענים מכריזים על כוונתם להצטרף למפלגות הקיימות
אפרים הלפרין
במהלך השבוע ראיתי את שלומי לחיאני בטלוויזיה. הוא דיבר על הקלון והשלכותיו, ייתכן שהא ארטיסט מעולה אך ייתכן שאף אם הוא כשל ואף אם לא, הוא איש שפיו וליבו שווים, ולא הוא דיבר אלא דם ליבו. ואני מעדיף דווקא את החלופה השנייה, היינו אדם שפיו ולבו שווים
יעקב שטרכר
יש לנו מדינה שהגיעה להישגים בלתי רגילים בתקופה קצרה אך נדרשות פעולות נוספות על-מנת לשפר את התקציב: להקטין עלויות ולייעל את ההליכים
אליהו קאופמן
ליברמן איננו הראשון שמבין בכירי הפוליטיקאים זנח את הרעיון של מדינה אחת בין הים לירדן, וכנראה שהוא לא יהיה גם האחרון בנושא זה
דרור אידר
חוק הלאום לא סותר את חוק יסוד: חופש האדם וחירותו, אלא משלים אותו    ישראל היא הבית הלאומי של העם היהודי, ולא "גם" של עם אחר    ולמי ששואל "למה עכשיו" - אם לא עכשיו, אימתי?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il