X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כמו בשנים 1936-39, עת הגירה מאסיבית של יהודים לארץ ישראל עוררה את הערבים לעשות את מה שכונה "המרד הערבי", שכלל מעשי טבח מזוויעים בכל רחבי הארץ; כך כעת, כאשר כולם כבר הבינו שכוונת הרשות הפלשתינית אינה מכוונת להגיע לשלום, או אפילו להסדר מדיני בינינו - החלה להתחולל ברחבי ישראל התעוררות הערבים ע"מ לסלקנו מפה, כמו אז: התשה תוך מעשי רצח בלתי פוסקים מדי יום ביומו
▪  ▪  ▪
פיגוע הדקירה במישור אדומים

פיגוע הדקירה של שני יהודים בסופרמרקט במישור אדומים, אליו נכנסים חופשי וכנראה גם ללא בדיקה מעמיקה, ערבים חמושים בסכינים מתושבי הסביבה - אירוע זה ממחיש את המגמה ההולכת ומתחזקת בקרב הערבים שבתוכינו.
מכיוון שאין מולנו צבא שנלחם, אלא פרטיים זועמים, המותססים ע"י האימאמים במסגדים והמורים בבתי הספר עם ספרי הלימוד המוכיחים זאת בעליל, לא פשוט יהיה למגר את הבעיה.
אבל למה להאשים רק אותם? כשהמדינה שלנו הולכת ומתפרקת מנכסיה הדמוקרטיים; כשמיעוט שמאלני רוצה בשם הדמוקרטיה להשליט את רצונו על רוב העם, הימני; כשחברי ממשלה השאננים לכל מה שקורה סביב, שופכים קיתונות של השמצות והכרזות מלאות ארס על שותפיהם לקואליציה -בעוד בעם אין בכלל הזדהות עם "השלטון" הקיים. כי כשאין שלטון, אין דין ואין דיין - מה לנו כי נלין על רצונם של הערביים לחופש ולמדינה משלהם, (בהסתיגות מרצונם לחסל כליל את מדינת היהודים?)
מה שהכי מרגיז: בעוד העיירה בוערת - הפוליטיקאים תאבי השלטון עד לשגעון דנים רק כיצד יגיעו לשלטון מחדש תוך סילוק הגורם היחיד שהעם רוצה בו כראש ממשלה. ולשם כך, הנחיתו של מקיאוולי לנגד עיניהם: המטרה- מקדשת את האמצעים.
תהליך ההרס העצמי המתקיים בימים אלה במחוזותינו, מזכיר ימים נשכחים אך דומים להפליא בשנאת האחים התהומית, שגררה את העם אז, לפני 3300 שנה למלחמות בין השבטים, לרציחות ומיגור אחיהם, כמו השמדת שבט שלם, שבט בנימין בין היתר. מתוך חוסר האחדות והשנאה, היו אז בני ישראל לטרף קל בידי העמונים ואחרים, שחיו רק על ביזת האיכרים העמלים ויבוליהם ומיקניהם. עד שקמו גיבורים כמו גדעון, שהפך לשופט, אך גם זה לא הביא את האיחוד הסופי בין כל שבטי ישראל. רק המלכתו של שאול יצקה את הממלכתיות, שהמשיכה עם דוד, אך שוב התפוררה וחילקה את העם בימי רחבעם לשתי ממלכות: ישראל ויהודה.
מנין השנאה המחרידה המתגלה בימים אלה מצד החלק הקרוי "השמאל" אל הצד הלאומי של העם, המכונה "הימין"? כל עוונם של "הימנים" הוא בתחושת הלאום היהודי החזקה המפעמת בתוכם, והרצון להמשיך את מורשת אבותינו תוך קיום בארץ שאלוהים הבטיח ויעד לנו. אולי אם נגרד בעורם של השמאלנים הפונדמנטליסטים, שגורל עמם אינו נוגע לקצה הזרת שלהם, והיו מסתפקים ב"מדינת ת"א" - ואם נתעמק ברקע הפסיכולוגי לתופעה, נמצא שהוא מצביע על הערצת הבולשביזם והשימוש בשיטותיו נוסח סטאלין, כמנוע המזין את דרכם ופעולותיהם. כי אחרת, איך ניתן להסביר את ההלשנות המתמשכות של אלה, המוזנים מכספים שמקורם בארגונים ממדינות ערב או האוהדות להן; אלה, מטיסים דרך קבע מסוקים, כדי שיגלו כל חלקת אדמה שאינה מסומנת כשטח c, אותה מעבדים חקלאים יהודים. כתוצאה מהלשנות אלה לגורמים האירופאים שכה כלים לכלותינו, הם גורמים לחרמות על תוצרת ישראל וייבוש מפעלים בשומרון בהם מתפרנסים גם ערביי הרשות, ובכך סותמים את מקור הפרנסה ליהודים וערבים כאחד.
אין להם שום דבר קדוש לפונדמנטליסטים השמאלנים. אך לא אלמן ישראל, לאט-לאט, מתוספים עוד ועוד אנשי רוח וכאלה שהשכל לא אבד להם, ומתחילים לשנות את הניגון שלהם. הם מודים, כמו נחמן שי היום בתקשורת, שאין סיכוי שיקרה שלום בין ישראל לרשות הפלשתינית בדורנו, אך הוא מקווה שיום יבוא ויהיה מעין הסדר. נו, אשרי המאמין שזה יקרה בימינו.
כדאי וראוי למי שנפשו יקרה לו, וגורל עמו אינו זר ומיותר עבורו - שיפקחו את עיניהם, יקראו את האמנה הפלשתינית, את הצהרות המנהיגים ברשות וגם במדינת עזה, ואולי יבינו את המציאות נכוחה. וככל שירבו את דברי הבלע וההשמצות על אחיהם - כך ימריצו ויעודדו יותר את מעשי הרצח והפיגועים שאינם פוסקים ולו ליום אחד. ושאמצעי התקשורת יחדלו לבחוש בעיסת הפוליטיה הכה מזוהמת ברגע זה, ויניחו לעם להחליט בשקט ובעצמו, בלי ההטפות המכתיבות של כל "המבינים" בטלוויזיה, שכל כוונתם לקבוע את עתיד העם תוך כדי עבודה בעיניים על העם, וכתישתו באימרות החוכמה הנשגבות שלהם, וה"ניתוחים" המפולפלים והכמו-מבוססים עלאק.
כי אם לא יתעשתו החוכמולוגים-בשם עצמם, וככל שהרפש ימשיך לזרום מפיהם, כך יתעצם כוח רצונם של הערבים המתמרדים כנגד מדינת ישראל, בתוכה הם חיים, ועלול להפוך כהרף עין למלחמה של ממש, בבית, בתוכינו. בלי עורף. די לשאננות ולאגואיזם .

תאריך:  04/12/2014   |   עודכן:  04/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
וכעת: התעצמות המרד הערבי
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
המחבל הוכיח את דבקותו
קלאודיה קול  |  4/12/14 10:26
2
לחזור לתאוריית הסכין בגב האומה
זה הזמן הנכון  |  4/12/14 12:05
3
כך
רק  |  4/12/14 20:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עופר וולפסון
נכנס למרכול של רמי לוי ביישוב שם דקר שניים באורח בינוני וקשה    מאבטח במשרד ראש הממשלה ירה ופצע אותו אנושות    אחד מעובדי הסניף נלקח לחקירה
יפעת גדות
ההחלטה התקבלה ברוב של 339 קולות מול 151    צעד סמלי לפלשתינים    בקרוב יצביעו על הכרה במדינה פלשתינית גם הפרלמנטים של בלגיה, פורטוגל ולוקסמבורג
עידן יוסף
שלושה קליעים פגעו באוטובוס עליו נסעו באותה עת אזרחים וחיילים    צה"ל מבצע סריקות אחר המחבל היורה
יוני בן-מנחם
הרשות הפלשתינית מקדמת בסיוע הליגה הערבית הגשת הצעת החלטה למועצת הביטחון לקביעת לו"ז לסיום הכיבוש הישראלי בשטחים תוך הפרחת איומים בדבר הפסקת התיאום הביטחוני ופירוק הרשות הפלשתינית. הקדמת הבחירות בישראל עשויה לשבש את המהלך הפלשתיני אשר בלאו הכי אינו זוכה לתמיכה אמריקנית ואירופית מלאה
יהודה דרורי
ירדן תגיש הצעותיה לפתרון הסכסוך הישראלי-פלשתיני לאו"ם, ככל הנראה ללא חידושים    ההצעה היחידה ההגיונית קשורה להשתלטות ירדנית על שטחי יו"ש, בהסכמת ישראל והקמת "ממלכה האשמית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il