X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני מבטיח לעשות כל מאמץ ללמוד להתיישר לפי כללי המשחק הנהוגים בכנסת. ראש וראשון שבכללים: תבטיח ואל תקיים...
▪  ▪  ▪
בחרו בי [צילום: פלאש 90]

אני פונה אליכם, יהודים טובים ורחמנים, בקריאה נרגשת לסייע בידי להינצל ממצבי הנוכחי. כל אשר אני מבקש הוא לשבצני במקום ריאלי באחת הרשימות של המפלגות המתמודדות בבחירות הקרובות. מה אכפת לכם להושיט יד ליהודי מן היישוב? אני מבטיח לייצג אתכם נאמנה, בכנסת ומחוצה לה. מילתי ודברתי נתונות לכם שאם תסייעו, ובעזרתכם ועזרת היושב במרומים, אשב לי על כורסה מעור צבי, כל בקשותיכם תתמלאנה.
אין לי כל עכבות מוסריות, אין לי ענין לשמור על ניקיון כפיים. אני מתחייב להתיישר לפי ה"עקומים", היינו אלה שאינם עושים עניין ממעילה קטנה פה ומעילה גדולה שם. אל תשימו לב לחצופים ולמקנטרים ולכל יפי הנפש הדורשים לנהוג כהלכה. את ההלכה אנחנו נכתוב, ולעזאזל כל המושחתים הללו המבקשים להשליט עלינו את שלטון החוק.
כל חוק שתרצו לקדם, אני אהיה בחזית ובלבד שהפרוטה המובטחת תימצא בכיסי בסוף. אגב, אין חשיבות באיזו מפלגה תוכלו לשבצני. אין לי אידיאולוגיה, אין לי העדפות ובלבד שזרם המצלצלים יישמע כקונצרט נוגה בחשבון הבנק שלי. אין לי כל בעיה לכופף את אמירותיי והצהרותיי לכל דכפין, ימין ושמאל. רק להתרווח על כורסת עור הצבי. יש לי משיכה בלתי מוסברת לכורסאות הנוחות, במיוחד כאשר הן עשויות, איך לא, מעור של צבי. אוי כמה נעים לשבת שם, לצעוק כאילו זה אמתי, ולהיות אמתי בכאילו! ממש אורגזמה אינטלקטואלית!
כל טייקון שיבקש את ליטרת הבשר שלו, ודאי אצביע עבורו, ובתנאי שחשבון הבנק יתמלא מצלצלים. כי, חברי המכובדים, לרוע המזל נולדתי רוזנברג ולא רוטשילד. אוי כמה הייתי קרוב! אך, בעזרתכם הנדיבה, ניתן להתגבר על הכשל המשפחתי כי קופת המדינה מלאה במצלצלים, ואין עליה לא שומרים ולא נוטרים. אפשר לטחוב את שתי הידיים אל תוכה, אפשר לעשות קומבינות סיבוביות, וכל זאת רק עבור הרמת יד או לחיצה קלה על הכפתור הנכון בלוח האלקטרוני.
ממש גן עדן. הם ירוויחו וגם אני. אז אנא עזרתך, טייקון מצוי.
אוי, והלוביסטים. כמה נעים לראות אותם מתחננים בפניך שתצביע עבורם. כמה טיפשי הוא לא להיענות להבטחותיהם כי ממה נפשך? תקבל תקבולים, ותגמולים ומנעמים היישר אל חשבון הבנק שלך. בינינו, מה רע? אז, כאמור, עזרתכם הנדיבה. הצילו נפש אחת בישראל.
אני מבטיח לעשות כל מאמץ ללמוד להתיישר לפי כללי המשחק הנהוגים בכנסת. ראש וראשון שבכללים: תבטיח ואל תקיים. אומר מעל כל במה, בפני כל מצלמה, שכל אשר לא הצלחתי בקדנציה הזו, אעשה בקדנציה הבאה. וכך חוזר חלילה. אפשר למשוך בשיטה הזו 20 שנה, לפחות. אז אתה יוצא מכנסת ישראל מסודר, עם פנסיה טובה לכל החיים, קשרים ענפים עם כל אלה שעזרת להם לרוקן את הקופה הציבורית ולמלא את קופתם הפרטית, והופ אתה מקבל תפקיד. יו"ר ארגון זה, דירקטור שם, יועץ בלתי נחוץ אי-שם. בינינו, מה זה משנה. הכסף ממשיך לזרום והחיים ממש מתוקים. עובדים קשה אך יש תמורה.
יהודים טובים אך עניים מרודים, גם עבורכם אלחם כאריה. לא יעבור יום ולא אזכיר את מצוקתכם, את יוקר המחיה, את חלום הדירה הקטנה שהפך מזמן לחלום באספמיה, על זה שאתם עובדים קשה ולא מסיימים את החודש. כל מה שאתם רוצים, אומר. כי מה אכפת לי לדבר ולברבר. תוצאות לא תהיינה, אך אני אשב לי על כורסת הצבי בזכות הבטחות, קמעות, ומיני נדרים שאין להם כל משמעות.
אם תעזרו לי, יהודים רחמנים, לא אצטרף יותר לתת דין וחשבון למנהל הבנק שלי על המינוס כי לא יהיה מינוס. חברי הטובים יסדרו לי ג'יוב ואני אפרח. אפשר יהיה לנסוע לחו"ל על חשבון המדינה, ללון במלונות פאר, לדרוש התקנת מיטת מים נעימה במטוס, דיילת צמודה המוזגת יין משובח ומגישה קוויאר, ואני אשב עם הרגליים על הדום, אחלום עליכם ואבכה את מר גורלכם. ותודו שגם בכך יש משהו.
אז יהודים רחמנים, אנא עזרו לי להתברג למקום ריאלי באיזו רשימה, גם אם יש בה מעשני סמים, פושעים לשעבר או סתם גנבים קטנים. אנא ממכם, אל תשכחו אותי.

תאריך:  31/12/2014   |   עודכן:  31/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רחמים, רחמים יהודים טובים!
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
צלינקה, הנה מה שאתה אומר:
ברוריה מקרית מוצק  |  31/12/14 16:48
 
- מה
הקשר?  |  31/12/14 20:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
איציק וולף
96,651 מתפקדי הליכוד יוכלו להצביע באחת מ-600 הקלפיות ברחבי הארץ על הרכב רשימת המפלגה לכנסת, על זהות יו"ר המפלגה ועל אפשרות שריון המועמדים שתינתן ליו"ר
ראובן לייב
הגיעה סוף-סוף העת להתפכח. לראש הממשלה, בנימין נתניהו, אין כרגע תחליף ראוי בשוק. אם נגזר עלינו שלטון הימין גם להבא - קואליציה מתונה, בהנהגתו של ביבי, תהיה בבחינת הרע במיעוטו. יהיה בה כדי למנוע קבלת החלטות פזיזות ובלתי-שקולות של ימין קיצוני מתלהם. במציאות הקודרת, הקיימת כרגע, זה בהחלט משהו שאסור לזלזל בו
איציק וולף
יו"ר מפלגת כולנו טען כי אם למנהיג יש מצפן ברור והוא יודע מי שלח אותו הוא גם יהיה מוכן לשלם מחירים    "רפורמה זה לא רק לכתוב בפייסבוק שאתה מתכנן לעשות שינוי"
איציק וולף
יו"ר ישראל ביתנו פתח את קמפיין הבחירות בכינוס באריאל בהשתתפות סגנית השר החשודה פאינה קירשנבאום    תקף את הליכוד ואת נתניהו: לא ישראל ביתנו מסרה את חברון אלא מישהו אחר. מי שפינה את גוש-קטיף לא הייתה ישראל ביתנו אלא הליכוד
עידן יוסף
רוב הציבור אינו מאמין לכנות הודעת ההתפטרות של אריה דרעי    סקר: ש"ס יורדת ל-5 מנדטים    אריאל אטיאס: לא חוזר לש"ס
רשימות נוספות
חיים כץ משתמש בעובדי תע"א לצרכיו  /  איציק וולף
הרצוג: נתניהו מדבר כמו תקליט שבור  /  אלעזר לוין
"תחזיקו אותי": דרעי מציע להתפטר  /  עידן יוסף
אבא, מה עשו לך?   /  בעז שפירא
גניבת דעת פוליטית  /  אליקים העצני
המשיחיות הספרדית החדשה  /  עו"ד חיים שטנגר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il