X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דיור, כלכלה, עוני מתפשט... מה עם כל אלה? יש לעבור במהירות הלאה ולדלג מעל המכשול שאותו מערימים, מרמים ומרימים לפנינו מספר נפשות אובדות בשמאל שלנו
▪  ▪  ▪
בוז'י הרצוג - אה עוד בסביבה? [צילום: פלאש 90]

הם יוצאים נגד האיש כי הוא מבקש לשנות את שיטת הבחירות, כי הוא רוצה ממשלה מושלת. מה הריקנות הזאת? זועקים בצוותא עורכי עיתונים, פרשנים ראשיים וכתבים שהתגייסו ונעשו צבאיים. איפה כאן הדיבורים (הם מתכוונים לסיסמאות השמאל הנבובות) על שאלות חברה נוקבות, דיור, כלכלה, עוני מתפשט כמו אגזמה, פיתוח וכדומה? הרי, הם מוסיפים, נתניהו מתעלם מכל זה.
ישרא-בלוף. כן, גם החבר הנכבד נחום ברנע והלוחם השרוף אמנון אברמוביץ' נשקלים בקטגוריה הציבורית הזאת. הם המאתרגים הבלופרים של כל תהליך חברתי-לאומי-מדיני וגם של כל פוליטיקאי פסול ונפסד אך ורק אם הוא מוכן להתיישר לפי הכללים שלהם ולתת את התחת אחרי שלקח את הכסף.
נתניהו מדבר מעל ראשיהם של הבלופרים האלה אל העם ואומר, תבדקו את המעשים שלי מאז הייתי שר אוצר. נלחמתי למען רפורמות והיה קשה מאוד להעביר אותם. קשה, מייסר, מתייזע ומתסכל. נלחמתי במושחתים רבים אבל הם ממשיכים לצמוח בחסות מפלגות, טייקונים וצל אידיאולוגי ממוסר ומתמסר עד משגשג...
נתניהו והליליפוטיים של ישרא-בלוף
אם לא אכפת לכם, זה מה שאומרים גם ראשי מפלגות אחרות כשהם מצטבעים בצבעי המלחמה של השבט ויוצאים טפוחי נוצות למלחמת בחירות. גם לפיד נושא בתרמילו שרביט של נר-תאורה כזה מעת לעט.
כדי להיות הרבה יותר ספציפי בנושא ולתאר, בין השאר, פיגורות מעשנות כמו אולמרט, דרעי, הירשזון, פואד ושרון, אני מציע לכם לקרוא את ספרו של מר ירון זליכה (הגווארדיה השחורה) שהיה החשב הכללי של המדינה, כפי שהוא חשב לפי תומנו. זה בהחלט יעזור להבין למה נתניהו לא מתעסק בנבובות או בובות ואומר שיש לתקן את הממשל כדי להביא רפורמות ולהרוס את השחיתות. כל עיסוק בסיסמאות מהסוג שמפריחים בלוני השמאל הציוני יביא רק שחיתות קואליציונית.
להיפטר מהכסף
אני לא יודע מה חושב נתניהו על החיים ועל המוות אבל הפעולה שלו מראה באופן עקבי ולא מלאכותי שהוא מנסה לעזור לממשלה להיפטר מכל כסף מיותר שלא אמור לעבור דרכה. כי כסף שעובר דרך משרדי ממשלה הוא כסף שרד משחית. הוא מנסה, לדעתי, לנער את התרנגולת הממשלתית כמו שמטיב לעשות זאת השוחט אם הוא בעד שחיטה כשרה. שחיטה נאמנה בקריה עושים בחלף המחליף בין דם לדמים, בין שחיטות לשחיתות.
לדעתי השיטה די פשוטה. תוציאו את הידיים של הממשלה מהכיסים שלנו (הורדת מיסים מאסיבית) ותעבירו לציבור את הטיפול בבעיות שלו. עם ישראל ידע בעיות רבות והוא טיפל בהן לאורכה של ההיסטוריה ברמת הקהילה וללא ממשלה. ראוי לציין פה כי אותם יחידי סגולה שהקימו לבסוף מדינה - היו פליטים בולשביקים, קומוניסטים וכמה מנשביקים שברחו מפני הצאר כי רצו לחולל מהפכה עולמית כדי להפוך לאזרחי העולם. אבל זו כבר סוגיה אחרת...
הנביאים היו אלה שזעקו בוקר וערב 'גר יתום ואלמנה' ונאבקו על מוסרה של החברה הישראלית. הם לא היו בעלי שררה ממשלתית, כידוע והמטרה של מנהיגי העם ומלכיו הייתה להקפיא אותם בחצר המטרה. הנביאים נעלמו וידוע שהנבואה ניתנה עתה לשוטים ולילדים. השוטים יורדים עלינו בצליפות מחרידות והילדים תמימים לחשוב שקוקה-קולה הוא טעם החיים. עד שלא יחזרו אלינו הנביאים - הארץ תקיא אותנו מתוך הקוקה-קולה שצברה...
מדינת פליטים?
הלו ציפי, בוזי, הרצוג, שטרית, בורג ופרס – אתם באמת רוצים להקים פה מול לוד ורמלה מדינת פליטים לנצח ישראל לא ישקר? הנה, מתקרבות בחירות וזו ההזדמנות שלכם, אישית ולוחצת, להיחלץ מהישרא-בלוף העולמי הזה. אתם באמת מתכוונים למדינת פליטים שתחרבן לנו על-הבוקר על הראש? מדינה שהנצח שלה הוא פליטות בריבוע?
תראו מה קורה בעזה. כל פעם שיש להם סכסוך עם מצרים על ויזה לפקיסטן או בכל פעם שאיזה נסיך קטטארי לא שילם להם דמי לא יחרץ – צץ לו טיל בכיוון אשדוד. בכל עקבותיו נמצאת מדינת אמריקה הגדולה המבקשת איזון כלים בשם האיחוד המשותף וגם להתחיל את הפרטיטורה מחדש.
הייתם מאמינים שאצל מדינת פליטים מובהקת שתשתרע עד הירדן זה יהיה אחרת? כי ממה הפליטים האלה יתפרנסו בעוד חמש או עשר שנים? מי יתקע לנו כף שישלם להם יד ביד? מה, יש להם קרנות מזבח? מה, כולנו דפוקים?
יש לנו סימפטיה עצומה למדינה של פליטים. אנחנו כולנו היינו פליטים שהגיחו מקצווי עולם מזוויע כדי להקים פה מדינה. אבל המדינה שאנחנו מקימים אינה מדינת פליטים. היא מדינה אדירה, מתקדמת, אופטימית, צעירה ואופטימית. המפתח היחיד התלוי לנו על הצוואר אינו מפתח גוליברי של בית דמיוני בחיפה או יפו אלא מפתח אל ההצלחה הנרשמת כבר עכשיו בעתיד הקרוב הנמצא בדרכו לכאן.
מדינת פליטים ערבית שקועה בעבר וטווה בחוטים גסים של חנק והרס את כליוננו איננה אופציה עבורנו. יש לעבור במהירות הלאה ולדלג מעל המכשול שאותו מערימים, מרמים ומרימים לפנינו מספר נפשות אובדות בשמאל שלנו.
הלו ציפי, בוז'י, הרצוג, שטרית, בורג ופרס – אתם עוד בסביבה?

תאריך:  07/01/2015   |   עודכן:  07/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
איציק וולף
ח"כ לשעבר חיים אמסלם עלה לקברו של הרב עובדיה יוסף    "ביקשתי סליחה על שעלה בדעתי שהוא אולי מודע לעוול שנעשה לי בשמו, היום - אחרי פרשת הקלטת - אני יודע שהוא לא ידע"
אלון פילץ
שיח השקיפות והגברת התחרותיות והשוויון, שהחל במחאה החברתית של 2011, צריך להישאר בלב הדיון הציבורי כל הזמן. אפשר, וצריך, להפריד את ההון והשלטון
עופר וולפסון
השופט ג'ובראן קובע כי ההעברות התקציביות שאישרה ועדת הכספים הנוגעות לפרויקטים ביו"ש, עברו כולן דרך שולחנו של היועמ"ש כנדרש בחוק בתקופת בחירות
עידן יוסף
דודו רותם פורש מהכנסת    רחל עזריה מצטרפת לכחלון    מצנע: ציפי לבני דיקטטורית
רון קסלר
עיתונאי ערוץ 10 העלה בטוויטר תהיות בדבר חלקו של השר ויו"ר הבית היהודי באחת הפרשות שהסעירו את המדינה - ובנט לא נשאר חייב    71 יום לפני הבחירות, זהו עוד סימן לכוח ולמקום של הרשתות החברתיות במערכת הבחירות
רשימות נוספות
סקר מבט: יציבות בליכוד ובעבודה  /  עידן יוסף
עלה ירוק: היו"ר הקודם נטל כספים  /  יצחק דנון
הקלפי הנעלמת מראמה הכריעה: דיכטר  /  איציק וולף
למי קראת אנטישמי?  /  דרור אידר
יהדות של חרמות וקמעות - 2015   /  עו"ד חיים שטנגר
ליברמן, אני חוטא בשמחה לאיד  /  איתן קלינסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il