X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קבוצת ידיעות אחרונות סימנה את הבית היהודי, כדי להחליש את גוש הימין ולפגוע בסיכוייו של נתניהו להקים את הממשלה הבאה. זהו גם חלק ממסע כמעט-אנטישמי נגד התחזקותה של הציונות הדתית
▪  ▪  ▪
מפחיד את המוזסים והשוקנים [צילום: פלאש 90]
איפה נתוני התיירות?
הלשכה המרכזית לססטיסטיקה פרסמה (יום א', 11.1.15) את נתוני התעבורה בנתב"ג לשנת 2014, מהם עולה שהייתה זו שנת שיא ביציאות של ישראלים לחו"ל – 5.2 מיליון, עלייה של 9% לעומת 2013. נכון לשעת כתיבת הדברים, ב-ynet לא סיקרו את הדוח. האם זה משום שהוא סותר את הקו שמובילה קבוצת ידיעות מזה חודש: עד כמה בישראל רע? אם כן, הנה דוגמה קטנה לנכונות של המוזסים להסתיר עובדות כדי לשרת את הקו העסקי-פוליטי של המו"ל.

לקבוצת ידיעות אחרונות יש יעד חדש: הבית היהודי. נוני מוזס ואנשיו כנראה הבינו, שלא מספיק לתקוף ללא הרף את בנימין נתניהו, כי לפי כל הסקרים - הוא היחיד שיוכל להרכיב ממשלה. לכן, כך עובד ההיגיון שלהם, חייבים ללכת על הראש של השותף הבכיר ביותר של נתניהו - נפתלי בנט ומפלגתו - כדי לנסות ולהוריד כמה שיותר מנדטים מגוש הימין. וכרגיל בחבורת מוזס, כל האמצעים כשרים - כולל בלופים.
זה התחיל לפני כמה שבועות עם ידיעה שמשום מה זכתה לכותרת הראשית של ynet, ולפיה משרד הכלכלה בראשותו של בנט לא עמד בהתחייבויותיו לגבי מעונות לילדים. העובדה שלמשרד היו רק שנתיים מתוך ארבע לממש את התוכניות, לא ממש הפריעה לכותבים ולעורכים. אגב: לא ראינו ידיעה דומה על כך שיאיר לפיד לא עמד בהתחייבויותיו למעמד הביניים.
זה נמשך ביום שישי שעבר (9.1.15) עם כותרת בעמוד הראשון של ידיעות אחרונות: "הבית היהודי יוצא מהארון. התנועה שהציגה עצמה כליברלית ומתקדמת חושפת בקמפיין את סלידתה מהומואים". הכותרת הזאת הפנתה לידיעה גדולה בעמוד 8, שם הוקדשה רוב הכותרת למתקפה על הבית היהודי. העובדה שמדובר בתפיסת עולם יהודית-דתית-הלכתית - כיאה למפלגה דתית - הוצנעה בחצי משפט שלצידו הסתייגות: "הדברים שהושמעו בסרטון מייצגים את קשת הדעות המקובלת בעולם הדתי - אך בבית היהודי היו מעדיפים להימנע מעיסוק בסוגיה".
השיא, נכון לעכשיו, הגיע הבוקר (יום ב', 12.1.15) עם כותרת בולטת ב-ynet: "נעצר ע"י שב"כ לפני ההינתקות: מקום 9 ברשימת בנט". ואילו כותרת המשנה סיפרה: "בפריימריז של רשימת תקומה נבחר עו"ד בצלאל סמוטריץ' (34) למקום השני, שמבטיח לו מקום בעשירייה הראשונה בבית היהודי. הוא נעצר ב-2005 בחשד שהחזיק 700 ליטר דלק כדי לפגוע בתשתיות ולמנוע את הפינוי מעזה". בגוף הידיעה מובאים החשדות החמורים של חוקרי השב"כ בעניינו של סמוטריץ' בדיון על הארכת מעצרו, והחומרה בה ראה את הדברים השופט סלים ג'ובראן כאשר דחה את ערעורו של סמוטריץ'.
בהחלט - עבריין מסוכן, שעוד עלול לפוצץ את הכנסת. אלא מאי? משפט קטן ומוצנע למדי מספר: "סמוטריץ', שהיה במעקב של שב"כ, שוחרר כעבור כמה שבועות". הוא לא זוכה מחמת הספק; הוא לא זוכה מחוסר ראיות; הוא לא זוכה בשל אי-ביצוע העבירה. הוא בכלל לא הועמד לדין! אבל העובדה הקטנה הזאת לא מפריעה ל-ynet ליצור דמוניזציה של מי שנבחר כחוק בפריימריז (ולא נתעייף מלהזכיר, שאצל יקירי מוזס - יאיר לפיד וציפי לבני - אין בחירות פנימיות אלא דיקטטורה של אדם אחד).
שמא תאמרו: נו, בכל זאת, הרי בחורינו המצוינים מהשב"כ חשדו בו ובית המשפט אישר לעצור אותו, אז אין עשן בלי אש. על כך נענה בשלוש תשובות. האחת: אין נתונים על מעצרי השב"כ, אבל מתוך מעצרי המשטרה - 86% מסתיימים בלא כתב אישום, אז הנה לנו שיש הרבה-הרבה יותר עשן מאשר אש. השנייה: סמוטריץ' הספיק מאז לקבל רשיון עריכת דין, מה שהיה נמנע ממנו אילו היה שמץ של הוכחה נגדו (ראו נסיונו הבלתי-פוסק של השב"כ למנוע מאיתמר בן-גביר את הרישיון). השלישית: ערב ההינתקות נעצרו עשרות ואולי מאות בני אדם, בצורה המונית ותוך פגיעה קשה בזכויותיהם, עד כדי כך שהכנסת העבירה ברוב גדול חוק מיוחד שהעניק מחיקה של הרישום הפלילי לאותם עצורים. כך שאיך שלא תסתכלו על זה - הסיפור על סמוטריץ' הוא הוצאת דברים מהקשרם במקרה הטוב ובלוף מכוון במקרה הרע.
אפשר לראות את ההתנפלות הזאת של ידיעות אחרונות על הבית היהודי לא רק בהקשר של הבחירות. ידיעות לא מפגר בהרבה אחרי הארץ בקמפיין ההפחדה הכמעט-אנטישמי נגד כוחה העולה של הציונות הדתית בכלל ובצה"ל בפרט. דומה שברחוב מוזס מפחדים שהמדינה "שלהם" בורחת להם - המדינה השמאלנית-חילונית, שהופכת אל מול עיניהם הכלות לימנית-מסורתית.
נפתלי בנט הוא אולי האב-טיפוס של כל מה שמפחיד את המוזסים והשוקנים: אדם מודרני, קצין קרבי, יזם היי-טק מצליח ופוליטיקאי פופולרי. וכאשר הוא מצרף למפלגות חילוניים כמו איילת שקד, אנשי תקשורת כמו אורי אורבך, עובדי מדינה כמו הרב אלי בן-דהן ושורה ארוכה של מועמדים בעלי עבר מוכח של עשייה ואידיאולוגיה - רבים רואים בבית היהודי תנועה שיכולה יום אחד להיות לא רק שותף בכיר בהנהגת המדינה, אלא גם השותף המוביל. את התופעה הזאת, רוצים המוזסים והשוקנים לחסל - ובכלל לא משנה מה יגיד הציבור בקלפי.

תאריך:  12/01/2015   |   עודכן:  12/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המטרה החדשה של מוזס
תגובות  [ 20 ] מוצגות  [ 20 ]  כתוב תגובה 
1
הבעיה היא איתך איתמר,כתבה
איתמר צדק תרדוף.  |  12/01/15 11:48
 
- מסכימה עם כל מילה נפתול תעלול  ל"ת
ירדנה   |  12/01/15 12:51
 
- כמה מוזס משלם לך על התגובה ?
xsc  |  13/01/15 21:24
2
ולמרותהכל נצביע בנט ל"ת
כוכי  |  12/01/15 11:59
3
הבית היהודי
גיגי  |  12/01/15 12:08
 
- נעבאך לקחת כדורים לא נכונים . ל"ת
למיון מהר  |  12/01/15 14:46
 
- אני אעשה הכל כדי שתגיע לשלטון
שוחר-שלום  |  12/01/15 15:17
4
מעורבותו של נוני מוזס
קרל ברנשטיין  |  12/01/15 12:09
 
- כמעט כל מלה במאמר פוליטי  ל"ת
מבוקרת ע"י מוזס  |  14/01/15 08:23
5
אתה אדם טיפש ומסוכן אנטישמי
קוזה   |  12/01/15 12:54
6
סמולנים התלבשו על התגובות  ל"ת
8.5  |  12/01/15 13:20
7
תחזית המנדטים
השליח  |  12/01/15 13:36
 
- אם אתה כל כך משוכנע
דוד צימרמן  |  12/01/15 15:07
8
האוליגך מוזס ושליטתו בתקשורת
החופש לשקר  |  12/01/15 14:28
9
בנט כבר מזמן במיטה עם נוני
יוסי365  |  12/01/15 14:35
10
לכל המגיבים אולי אתם יודעים
היכן בוז'י השתקן  |  12/01/15 15:30
11
מפלגה מושחתת
אביבית  |  12/01/15 16:18
12
והכל על פי פקודה של אדם אחד
יעקב יעקב   |  12/01/15 21:57
13
נוני מתנשם ומתנשף
באום  |  12/01/15 23:40
14
הפוך, לוין, הפוך
הפוכפוך  |  15/01/15 01:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
יעקב אסתרליס
אפשר להשוות את מכוני הסקרים לבסטה של מכירת אבטיחים – העונה שלהם קצרה מאוד (רק כמה חודשים) וכדי לשרוד הם קובעים את אחוז הרווח בתקופת הבחירות כך שיוכלו להחזיק מעמד גם אחרי סוף העונה
עידן יוסף
אורי אריאל יישאר היושב-ראש וח"כ אורית סטרוק הגיעה למקום השלישי
עידן יוסף
צגה מלקו, מהבולטים ביוצאי העדה בישראל, היא פעילה חברתית וממובילות מאבק מנות הדם    שימשה כמנהלת רשת א' והגישה מהדורת חדשות באמהרית
עו"ד חיים שטנגר
אם חפצת חיים מפלגת הבית היהודי ואם מעוניינת היא להפוך למפלגת רוב, כפי שמצהירה היא - לאחרונה - בשער בת רבים, הרי חייבת היא לזנוח את תפיסותיה הסקטוריאליות הדתיות ולהצהיר עליהן כעקרונות יסוד, אולם כעקרונות בלתי מחייבים, הפתוחים לשינוי, בליבון בתוך המסגרות והמוסדות המחייבים של מפלגה זו
יהודה דרורי
הנהנתנות של אהוד ברק באה אך ורק מכסף שהוא הרוויח באופן חוקי ואין זה משנה ממי. נתניהו לעומת זאת מרפד את הנהנתנות שלו מכספי המדינה - וזו כבר שחיתות!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il