X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם החבורה השמאלנית החרוצה, בעלת המרץ הבלתי נדלה, שטורחת לדווח במיידיות ע"י העברת צילומים וידיעות לאויבינו ונציגיהם באירופה, היכן כל דקה נבנה בית חדש בשומרון - וכל זאת כדי להרוס כל חלקה טובה במפעל הציוני - האם חבורה זו ראויה להתכנות "המחנה הציוני"?
▪  ▪  ▪
גוש השמאל המתון? [צילום: פלאש 90]

על-פי דיווחי הכתבים, הפרשנים והשדרנים - כולם אנשי שלומנו, הרי את גוש השמאל המתון והקיצוני, הם מגדירים כ"המחנה הציוני". בעזרת חבירת כל המפלגות ורסיסי המפלגות הללו עם המפלגות הערביות לגוש אחד עמו יגשו לנשיא להציע לו ראש ממשלה, הם מאמינים שיוכלו לשוב ולכבוש את מוסרות השלטון.
ממתי הערבים הישראלים המכריזים השכם והערב שהם "פלשתינים" עלאק, ושמסרבים לקבל את המנון "התקווה" כהמנון מדינת ישראל, ראויים להיקרא ציונים? אה, כן, הכמיהה שלהם לציון אינה כדין הכמיהה של העם היהודי למולדתו. עבורם - ציון-ישראל היא רק המטרה היחידה המוגדרת כה ברור על ידם: לכבוש את כל הארץ הזו, לנקות אותה מיהודים. זוהי הציונות שלהם.
כדי להחדיר זאת לתוך מוחות וורידי כל הצאצאים שלהם, המפות בספרי הלימוד בכל בתי הספר במדינת עזה וברשות בשומרון - בכולן אין זכר למדינת ישראל. רק למדינה אחת מהירדן ועד הים: פלשתין.
ועם אלה רוצים "הציונים" הנודעים, אדריכלי אוסלו והבריחה מכל שטחי ארץ ישראל לביתם שבמדינת תל אביב, עימם הם חולמים "לעשות שלום".חא חא חא. עם הערבים הישראלים הם חפצים להתחבר, ובעזרתם הם ששים לצאת למלחמה נוספת על כס השלטון ומנעמיו בבחירות הקרובות. כרגיל - הערבים כבר יעשו עבורם את המלאכה, כמו כל הפועלים הערבים שעובדים בישראל בכל מלאכות הכפים.
אלה שמוכנים לוותר על ירושלים כולה - מלבד השטח שהיה בידינו עד 1967, כולל העיר העתיקה, והר-הבית, המקום הקדוש ביותר לנו, בו נכרתה הברית בין אברהם אבינו ואלוהים. ברית קדושה, בעטיה נבנתה בירת ישראל הראשונה ע"י דוד המלך, ובה הקים בנו שלמה את בית המקדש הראשון - הלאלה ניתן לקרוא ציונים? מה הקשר שלהם לציון? איזו זיקה יש להם לאדמת מכורתנו?
האם החבורה השמאלנית החרוצה, בעלת המרץ הבלתי נדלה, שטורחת לדווח במידית ע"י העברת צילומים וידיעות לאויבינו ונציגיהם באירופה, היכן כל דקה נבנה בית חדש בשומרון, אילו מפעלים פועלים שם השולחים את תוצרתם לאירופה - וכל זאת כדי להרוס כל חלקה טובה במפעל הציוני האמיתי - האם חבורה זו ראויה להתכנות "המחנה הציוני"?
רק נבערים וחסרי דעת, או כאלה ששטפו את מוחם מגיל צעיר בשטיפות מוח (כשם שהערבים שוטפים את מוח ילדיהם ובני עמם ללא הרף במיסגדים ובבתי הספר) רק אווילים כאלה יכולים לבלוע את ההגדרה הזו של מחנה השמאל שמכנה את עצמו "המחנה הציוני".
אבל לא כל העם מטומטם. הרוב יודעים בדיוק מה שווה מחנה השמאל, כיצד חברו לבריטים בשנות ה-40, שנות ה"סזון", והסגירו לבריטים את חברי אצ"ל ולח"י, והם - שלחו אותם למחנות מעצר בגילגיל בקניה, ובאריתריאה למשך שנים. שאלו את כבוד נשיא בית המשפט העליון לשעבר, מאיר שמגר, כיצד עברו עליו שנות מאסרו באפריקה, רק בגלל ששמו הופיע כחבר באצ"ל, למרות שלא היה כלל פעיל, ולמד באותה עת באוניברסיטה...
לכן, העם אינו טפש, והעם לא מטומטם. הוא זוכר עד היום את ההתנשאות של הצפונבונים הלבנים והדרת המזרחיים הלאומיים. כמו את קבלת הפנים לה זכו כשעלו לארץ בשנות החמישים...סיוט הדי.די.טי.
שום שם חדש שימציאו חדשים לבקרים קופירייטרים מוצלחים של משרדי פרסום לא יועילו למתחפשים ל"ציונים". האמת תנצח. הסקרים על העדפת העם במי לבחור לראשות הממשלה מוכיחים זאת בצורה ברורה.
הבחירות בחודש מרס תהיינה בין גוש השמאל לבין גוש הימין. אין כאן שום "אמצע". וכל התחזות לעטות עור של כבש לא תואיל לזאב.

תאריך:  17/01/2015   |   עודכן:  17/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מאיר שמגר / Meir Shamgar
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בדיחה ושמה "המחנה הציוני"
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
המחנה "הצועני" הקדים את פורים:
אחשוורוש וושתי  |  17/01/15 12:38
2
"מחנה ציוני"
יוא"ב  |  17/01/15 17:47
 
- ראוי יותר השם "המחנה הצפעוני" ל"ת
פלא יועץ  |  17/01/15 23:43
3
שלי י. לא שמעה על המחנה הציוני
אהוד פרלסמן  |  17/01/15 18:11
4
מי את גב' בליטנטל?
בלבול   |  17/01/15 18:35
 
- לא חשוב מי היא - היא צודקת  ל"ת
hfj  |  17/01/15 20:23
 
- אני - מצד האמת. שונאת שקר
alice  |  17/01/15 20:46
5
עליס- את בהיסטריה מוחלטת
אבנר צפוני  |  17/01/15 20:36
 
- צפונבוני, נראה שאתה בהיסטריה
alice  |  17/01/15 20:51
 
- איפה למדת עברית והסטוריה?
הבדיחה ושמה עליס  |  17/01/15 22:47
 
- הימין הלאומני הגזעני כולו בהיסטריה,
היא לא לבד  |  17/01/15 22:38
 
- לגב' בליטנטל
לא להתרגש  |  18/01/15 05:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
היא אומנם לא הוכרזה עדיין רשמית, ובכל זאת פרצה זה מכבר בגדול, כשהיא מתחוללת בכל מעוזה. זו מלחמת-חורמה של העולם הנאור כנגד כוחות השחור
צבי גיל
הסוציולוג וההוגה פרופסור שמואל אייזנשטאט התבטא פעם כי ישראל אוהבת את העלייה אבל פחות אוהבת את העולים    על משקל זה אני ניסיתי להצביע על ההבדל בין ישראל לבין הישראלים    על ביקור מלא נוסטלגיה בטבעון
נחמן פביאן
שר החוץ הארגנטיני טימרמן נמנע מלהסביר הן את החלטתה של נשיאת ארצו שלא להשתתף במצעד, והן את החלטת ממשלתו שלא לשלוח נציג למפגן הזדהות עם קורבנות הרציחות בפריז שהתקיים מול השגרירות הצרפתית בבואנוס איירס
מרדכי קידר
המצב הקיים מוביל את אירופה במסלול פיצוץ בין המהגרים המוסלמים ובין החברה האירופית, והפיצוץ המתקרב עלול להביא את אירופה לאבדון. אם לא יינקטו צעדים החלטיים להטמעתם של המהגרים המוסלמים בתרבות אירופה, התוצאה עלולה להיות הרסנית לחברה, לשלטון ולכלכלה בכל אחת ממדינות אירופה
מנשה שאול
ברית מוזרה בין מועמד נוצרי-מארוני לבין חיזבאללה משתקת למעשה את בית הנבחרים בלבנון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il