X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם מול מלחמת ההתנגדות של הציר האיסלאמי קיצוני במזרח התיכון ישנו פתרון יעיל ומוסרי? האם ישנו סיכוי שהסכמי שלום ימגרו מלחמת קיום זו, ימתנו וייצבו את האזור כולו?
▪  ▪  ▪
טרור איסלאמי [צילום: AP]

"הרעיון הציוני הוא סכנה לאומה ועלינו להתאחד כנגדו. ביחוד היום, לאחר אירועי 11 בספטמבר (טרור המטוסים על מגדלי התאומים), כאשר האומה שלנו עומדת מול גאווה אמריקנית-ציונית וטירניה (שלטון יחיד בעל כוח אינסופי), כאשר כל אלו רוצים לשלוט בעם הערבי והמוסלמי" (חסן נאסראללה בשנת 2002).
מוּקאוומה, מערבית לעברית - התנגדות, היא למעשה התורה על רגל אחת של ארגוני הטרור הגי'האדסטים בעולם האיסלאמי. מטרתם העיקרית היא, התשה עד קץ של התרבות המערבית- דמוקרטית.
נשאלת השאלה, האם כאשר מלחמה בין תרבותית ממשיכה להכות עד בלי סוף הנראה לעין, אכן ניתן להגיע להסדרי שלום בימינו?
מרביתו של העולם החופשי מתנהל על-פי קודים כלכליים ברורים, בעוד ישנם אינטרסים פוליטיים בבד בבד כאשר הנפט במדינות ערב הוא שיקול כלכלי לא פחות מההיי-טק הישראלי. האם לא ניתן להבין מכך שהגורמים המתונים בעולם הערבי והעולם המערבי לא סתם מצדדים כי רק שיפור תנאי המחייה ומרחב המחייה של אזרחים החיים תחת השריעה האיסלאמית, יוביל לשחרור מרצון השימוש בטרור כנגד "הכיבוש המערבי דמוקרטי"?
נראה כי אין מדינה בעולם היום, המנוסה לצערינו כמו ישראל בדוקטרינת ההתנגדות האיסלאמית, דוקטרינה אשר מוציאה לפועל טרור היברידי שמפעיל שיטות של התשת החברה המערבית דמוקרטית, באמצעות הקזת דם ולחץ פסיכולוגי מתמשך מצד הנכונות הדתית קיצונית להקרבה אישית, לעיתים אם לא לרוב עד מוות.
מול פיגועי דריסה, דקירות ברחוב, פיגועי ירי מנק"ל, מחבלים מתאבדים, רקטות ארטליריות, מנהרות טרור, טילי נ"ט ומטעני חבלה מתוחכמים, לצבא חזק ככל שיהיה ולכוחות ביטחון הפנים קשה עם כל הצער שבדבר להתמודד בצורה מלאה ומקיפה. אך עם זאת נראה כי צבא המושתת על ערכים מוסריים כצה"ל והמתורגל ומנוסה בשיטות הלוחמה כנגד ההתנגדות, מוביל לכך באופן לגיטימי שהוא הפתרון העיקרי נכון לתקופה זו להתנגדות האיסלאמית שוב ושוב כמלחמת קיום תמידית חסרת ברירה.

תאריך:  26/01/2015   |   עודכן:  26/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
העיירה סיודד דל-אסטה, שבפאתי פאראגוואי, היא, אומנם, גן-עדן קניות אטרקטיבי, אבל מאחורי הקלעים היא בסיס אימוני חבלה של החיזבאללה, הג'יהאד המוסלמי ואל-קאעידה, וממנה יצאו, ככל הנראה בחסות של אירן, גם מחסליו של התובע היהודי-הארגנטינאי אלברטו ניסמן
דרור אידר
המסורת המקודשת של השמאל היא לתקוף את היריב לגופו של אדם ולא לאורה של אידיאולוגיה
רבקה שפק ליסק
העובדות ההיסטוריות מוכיחות שרומי ניהלה מדיניות הגלייה. מיליוני שבויים ותושבים מהארצות שנכבשו ע"י רומא נמכרו לעבדות בשווקי רומא וברחבי האימפריה. זוהי הגליה
יוני בן-מנחם
מחמד דף ומחמוד א-זהאר מובילים את חמאס להתקרב מחדש לחיזבאללה ולאירן בעקבות חיסולו של ג'האד מורנייה. פרשנים בעולם הערבי מעריכים כי חמאס עלולה לבצע בשיתוף עם חיזבאללה פיגוע נקם כדי לציין הזדהות עם מטרותיה
רו"ח אלי אל-על
בעלי המניות בארה"ב מגישים תביעה ב-94% מעסקות המיזוגים והרכישות, ובכך מכניסים את מעריכי השווי לעין הסערה. הנה כמה עצות שיפחיתו את הסיכון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il