X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מאמר בהארץ, "זה הזמן לדבר על הגברת" (נתניהו), שסוקר את המשפחה על התביעות המשפטיות נגדה ועל התנהגות חריגה, ברמז, על חשבון הציבור, משמש את התקשורת כשלא שרה היא המטרה, אלא נתניהו, והיא מהווה לתקשורת האינטרסנטית טריגר או מטרת אימונים, כדי לטווח אותו זוהי התנהלות שוביניסטית, נצלנית, חד-צדדית ולא הוגנת אפקט הבומרנג עלול לפעול גם במקרה זה
▪  ▪  ▪
שרה נתניהו ורה"מ. למי מכוון המאמר? [צילום: פלאש 90]

לאחרונה הייתה מתקפת תקשורתית נגד נתניהו - לא הוגנת, לא מאוזנת, שכולה תיאור שלילי. נתניהו היה ראש ממשלה שתי קדנציות, האם באמת לא עשה שום דבר חיובי, אף החלטה, אף מהלך. נו באמת...
במלחמת לבנון השנייה, כאשר ביבי היה באופוזיציה, הוא נתבקש על-ידי יו"ר הכנסת (דאז) דליה איציק, לצאת למסע הסברה ללונדון מטעם ממשלת ישראל, להסביר, להציג ולהגן על מדיניות ישראל והמניעים שהביאו למלחמת לבנון ה-II.
הבחירה בנתניהו - לא נעשתה בגלל דעותיו או הזדהותו עם דרכה של הממשלה דאז, או דליה איציק - אלא בשל היותו המסבירן מס' 1 של ישראל, בגלל קשריו עם הקהילייה ומנהיגות העולם ובשל כושר הסברתו הגבוה.
שרה נתניהו התלוותה למסע, התקשורת מצאה לנכון לדווח על הנהנתנות כביכול, על הכביסה והפן שעשתה במלון, על מספר הכוכבים של המלון וכמעט אף מילה על שליחותו, מי שלח אותו, אף מילה שביבי התראיין נון סטופ בכל כלי התקשורת באנגליה בהצלחה רבה.
ב-6.1.08 פרסם בית המשפט השלום בת"א (השופטת דורית שפירא) פסק דין ובו המשפט הבא: "אין להשלים עם מציאות, שבה מוכרע דינו של אדם לשבט או לחסד, באמצעות תקשורת ללא בקרה, של גורמי אכיפה מוסמכים". הוא שאמרתי ואני טוען מזמן - למילים יש כוח והן מדברות בעד עצמן, ולכן על הכתבים ובמיוחד מערכות העיתונים, לבדוק, לבקר, את הכתבות ולא לרוץ אחרי סקופים בעיניים עצומות לרווחה.
סיקור הוגן ושקיפות ציבורית
אין חולק, כי פוליטיקאי ואיש ציבור נמצא בביקורת מתמדת על התנהלותו, התנהגותו ואפילו על בילויו. אין מחלוקת שהעיתונות חייבת ורשאית לפרסם דברים ועובדות על אנשי ציבור שיש בהם עניין ציבורי, או עובדות שיכולות להשפיע על החלטות ממשלתיות, על שחיתות, על בזבוז כספי ציבור ועל חריגות בולטות.
עם זאת, תקשורת אחראית והוגנת, יודעת את הגבול בין ציבורי לפרטי, בין מותר ואסור בחיים הפרטיים של מנהיגי ציבור, ועל כך שיש דברים פרטיים שאינם לפרסום ולמדורי רכילות. ההדגשים שהתקשורת נותנת לחייה הפרטיים של שרה נתניהו, חורגים מן הפייר-פליי. הדגש על האובססיה לניקיון, על דרישות קפדניות בתחום ניהול הבית, אינן נושא לדיון ציבורי ובוודאי לא נשק לנגח את ראש הממשלה.
יש סקופים שעלולים להתפוצץ בידי הכותבים
העיתונים, הכתבים ושולחיהם, שיביא נזק לכותבים יותר מאשר למטרות אליהם כיוונו. ההתנפלות על שרה, כדי לנגח את ביבי, עלולה פסיכולוגית להביא את הציבור לפעולות ההפוכות מן המצופה ולהגדיל את המנדטים שלו, בשל סיבות שונות ומשונות, כולל כעס על הגישה והפגיעה.
לסיכום:
לכו להצביע, להשפיע, ואל תשכחו - גם לגברים יש בעיות ומוזריות משלהם.
נ.ב.
אם נעשה סקירה ולו אפילו מדגמית, של נשות הפוליטיקאים, מנהיגים והנשיאים בישראל, כולל הבעלים של המנהיגות והנבחרות, נגיע לסיפורים מעניינים, חריגות ומוזריות לא מבוטלות, בתחומים שונים. אבל משך השנים, התקשורת ועורכי העיתונים, ידעו לרסן, לבדוק, לבקר ולא לפלוש לחיים הפרטיים כנשק פוליטי. אז המלצתי - תרדו מהקו הזה ותתרכזו בנושאים העיקריים, הבוערים, הלוחצים על החברה הישראלית.

תאריך:  29/01/2015   |   עודכן:  29/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בואי שרה'לה, הולכים להצביע
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הגינות ויושר של כותב הרשימה
תקשורת מאוסה  |  29/01/15 09:52
 
- לא עליהום מכוער ולא באטיח.....
צרה מופרעת!!  |  29/01/15 16:18
2
צוק איתן עבורה
תקשורת הוגנת  |  29/01/15 21:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
מרדכי ליפמן
שמישהו יסביר לי מה קרה עם חובות הענק של קדימה אותם צברה ציפי לבני כאשר ניהלה את המפלגה הזו ועמדה בראשה. נדמה לי שמדובר בסכום "קטן" - "רק" 34 מיליון שקל
חיים שטנגר
השבח לאל, שבתי-המשפט בישראל, שוב אינם מפנים הנדרשים לשירותיהם המקצועיים ולעזרתם אל בתי הדין הפנימיים של המפלגות, ומחליטים החלטות אמיצות שאין ביכולתם של בתי-דין פנימיים אלה להחליט אותן
מרק בריל
אורי שרגיל
אנחנו היהודים נוהגים לחזור לשורשים שלנו מלפני ארבעת אלפים שנה בכל פעם שמאתגרים אותנו בשאלה מה הקשר שלנו לארץ ישראל וכיצד צמחה הציונות אי-שם על גדות הפרת והחידקל    האירופאים לא אוהבים את העבר שלהם, לא את העבר הרחוק מאוד ולא את הקרוב
מחלקה ראשונה
כך אישר יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט ג'ובראן    ד"ר ביטון-שאשא שימשה עד לאחרונה כעובדת מדינה
רשימות נוספות
העליון: תחודש ספירת הקולות בליכוד  /  איתמר לוין
נדחתה עתירה לצו מניעה נגד השר אריאל  /  איציק וולף
נפתלי בנט ובנימין נתניהו יוצאים לדייט  /  יניב הלפרין
שוק שחקני הרכש הפוליטיים  /  הרב אליהו קאופמן
גשר אחד יותר מדי  /  מנחם רהט
הבית היהודי לכדורגל  /  הרב שלמה אבינר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il