X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
היה לו רעיון לזכות בקול הרוסי ולהבטיח חבילה של הטבות: להגדיל את המשכנתא, למצוא לכל אחד מהם עבודה במקצוע, לפנסיונרים לסדר שיכון בהוסטלים; להיבחר ולהסביר שלא ניתן לקיים את ההבטחות בגלל אילוצי התקציב והמצב הביטחוני. אך היועצים אמרו שה"רוסים" התרגלו לתעלול הישן והפעם אי-אפשר לקנות אותם בקלות
▪  ▪  ▪
הקול הרוסי עדיין מכריע? [צילום: פלאש 90]

המתמודד לראשות הממשלה שוב עלעל בספרו בדק כמה עוד עמודים נשארו לו לקרוא עד לסימנייה - ושיחרר אנחה מתוסכלת ועמוקה...
השעון מורה כי שעתיים אחר חצות. היום, אשר סוף-סוף הגיע לקיצו, היה ארוך במיוחד. עם צאת החמה עלה צפונה לסבב פגישות בין פעילי המפלגה, את הצהריים העביר נודד בין חוגי-בית בעיירות הספר, בהם התחבק לעייפה התנשק להחנפה ונאם להצרדה. כשהעריבה השמש, הדרים המתמודד וצלח עוד פגישה טעונה עם ראשי הערים מטעם מפלגתו. את היום הרצוץ קינח בתל אביב שם צחצח כוסות עם שגרירי אירופה בקוקטיל מגונדר.
הוא משתוקק לישון – אך עדיין אסור לו. יועציו הרוסים הפצירו בו כי טרם יסיים את ארבעת הכרכים הכבדים של "מלחמה ושלום" מאת הסופר הרוסי לב טולסטוי, הוא יכול לשכוח מראשות הממשלה. הפעם, קולות הרוסיים הם המכריעים. הוא שולח יד לרומן הארור.
'אבל למה לעזאזל הוא צריך לקרוא את הספר?!' 'היה עדיף להבריג "רוסי" מפורסם ברשימה במקום קרוב לריאלי' – פלחה את מוחו המחשבה, והוא שוב נאנח. היה לו רעיון מבריק לזכות בקול הרוסי, אסטרטגית וטקטית - להבטיח חבילה מפתה של הטבות: להגדיל להם את המשכנתא, למצוא לכל אחד מהם עבודה במקצוע, לפנסיונרים שביניהם לסדר שיכון בהוסטלים וכל שנה זוגית לבחור ב"רוסיה" כמלכת היופי. להיבחר ומיד לאחר מכן להסביר שלא ניתן לקיים את ההבטחות בגלל אילוצי התקציב, המצב הביטחוני המתוח והמרקם העדתי הרגיש. אך היועצים אמרו שה"רוסים" התרגלו לתעלול הישן והפעם אי-אפשר לקנות אותם כל כך בקלות.
'אולי להעמיד פני "ציוני נלהב"? להבטיח הרים וגבעות לאסירי ציון?' – הציע המתמודד. יועציו גיחכו, 'אל תהיה תמים, למי אכפת מהציונות היום?', הסבירו. 'תעשה מה שאומרים לך – והניצחון בידינו'.
מקורבו הציע להציג לרוסים את בקיאותו במוזיקה רוסית קלאסית – אך המהלך נחל כישלון צורם. רק החל הלה לשרוק את יצירתו של צ'ייקובסקי "ריקוד הברבורים הקטנים" מ"אגם הברבורים" ומיד סתמו היועצים את אוזניהם בכפותם. בגזרת התרבות הוחלט לרכז את המאמצים בספרות הרוסית היפה.
המתמודד מתהפך במיטתו המרווחת, שולח מבט מלא קנאה באשתו אשר כבר שעתיים שקועה בשינה שלווה. הוא רוצה לישון.. לישון! להירדם... אבל אסור לו. מחר יש פגישה עם הבוחרים ה"רוסיים". יש להם איזה כנס שמוקדש לניצחון הרוסים במלחמת הקודש של שנת 1812, ועד אז הוא חייב לקרוא את "מלחמה ושלום", עד לסימנייה, עד לנשף הראשון של נטשה רוסטובה. נגד השם "נטשה" אין לו שום דבר, בצעירותו דווקא אהב את שירי להקת "חברים של נטשה", אבל להקדיש לה ארבעה כרכים?!
ומר "לב", טולסטוי, שלמרות שמו היפה, הלב הוא ממנו והלאה, אין לו רחמים! לא יאומן כמה משעמם הרומן שלו...
במוחו, יועציו מנסים להרגיע ולעודד אותו. הם מבטיחים ששני הספרים הנוספים אותם הוא אמור לסיים לפני הבחירות מרתקים יותר; "עגל הזהב" של צמד הסופרים אילף ופטרוב ו"מוסקבה-כפר תרנגול" של איזה סופר שאת שמו הוא כבר לא זוכר. אומרים שאילף ופטרוב בכלל יהודים, ייתכן שהכתיבה שלהם פחות משעממת. וכמה ארוך כבר יכול להיות ספר על עגל או תרנגול...
המתמודד הצטנף בחלוק היפני שלו, סידר את כובע הצמר שעל ראשו והמשיך בקריאה. זוהי הופעתו הראשונה של פייר בזוחוב בחברה הגבוה של מוסקבה, 'אלוהים... איזה תפלות... פשוט זוועה'. האומנם זהו הספר המשמש לרוסים תחליף לתנ"ך כפי שטוענים היועצים!? 'באמת עם מסתורי'. ובהם עוד תלוי עתיד המדינה. ואף חשוב מכך- גורלו שלו, של המתמודד.
'איזו תועלת מפיקים הם מקריאת כל השטויות האלה? איך המידע בספר עוזר להם לעשות כסף? להסתדר בחיים? להתקדם בסולם החברתי?
נחמה יחידה הייתה בליבו. גם המתמודד השני אינו מלקק דבש: היועצים הרוסיים בצד השני בוודאי העמידו בפניו משימה קשה עוד יותר. במטהו של המתמודד שלנו לא הצליחו לגלות באיזו משימה מדובר בדיוק. אך ממקורות מהימנים נודע להם כי אתמול, לחצר הווילה המפוארת של היריב, נכנס רכב מסחרי עמוס בארגזי וודקה מסוג "סטוליצ'נאיה" ו"גורבצ'יב"...

תאריך:  29/01/2015   |   עודכן:  29/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
יוסף אליעז
ירי מעבר לגבול על כוחותינו כפי שמשתקף במדיה הישראלית    גישה פחדנית, עלובה ונכנעת    מה מידת שכלם של מועמדים שמקומם מובטח?
אפרים הלפרין
אין לו לציבור לבוא בטענות אלא לעצמו בלבד כאשר מפלגות בוחרות בסלבריטאים על-מנת לייצגן בכנסת ובמסדרונות השלטון
בעז שפירא
האם עדן הראל ואלי אוחנה ייכנסו לבית המחוקקים לפני דני דיין עתיר הזכויות והפעילות או לפני רונן שובל שמאחוריו רשימת הישגים מרשימה של איש צעיר ומוכשר הנלחם נגד השמאל השקרי עבור כולנו?
איציק וולף
בעקבות הביקורת הציבורית הפנימית בתוך המפלגה על שיריונו של כדורגלן העבר במקום השמיני ברשימה לכנסת הודיע הבוקר אוחנה על פרישתו    "לא צפיתי את הסערה הציבורית, בשלב זה בחיי איני בנוי לכך"
אברהם פכטר
מאמר בהארץ, "זה הזמן לדבר על הגברת" (נתניהו), שסוקר את המשפחה על התביעות המשפטיות נגדה ועל התנהגות חריגה, ברמז, על חשבון הציבור, משמש את התקשורת כשלא שרה היא המטרה, אלא נתניהו, והיא מהווה לתקשורת האינטרסנטית טריגר או מטרת אימונים, כדי לטווח אותו    זוהי התנהלות שוביניסטית, נצלנית, חד-צדדית ולא הוגנת    אפקט הבומרנג עלול לפעול גם במקרה זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il