X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התנהגותה של הגברת נתניהו הינה התנהגות שערורייתית של אדם שאינו מבין כי הוא חי לצידו של מי שמצוי בבית זכוכית, ומכוח חייו לצידו מצויה גם היא בבית זכוכית. גברת שרה נתניהו בחרה להיות אשת ראש הממשלה ומשבחרה היא להיות אשת ראש הממשלה, הרי שחלים עליה קודים מחמירים
▪  ▪  ▪
בנימין ושרה נתניהו. מחויבת בכללי פרוטוקול [צילום: פלאש 90]

אלה הם משפטי הפתיחה של השיר: "איזה יום יפה", שכתבו רוברט קאמפ וסמואל רוברט גיבסון, בתרגומו של חיים חפר: "אח איזה יום יפה. בוא נפקח את העיניים איך השמש בשמיים והים הוא משגע ולפרדסים יש ריח וטוב טוב, טוב לי על הלב".
נזכרתי בשיר אביבי, חמוד ונפלא זה, בביצועם של אריק אינשטיין ובני אמדורסקי ז"ל ויהורם גאון יבדל"א, חברי להקת "שלישיית גשר הירקון", בשל הבקבוקים הנזכרים בשיר זה ובשל פרשת הבקבוקים של הגב' שרה נתניהו - "שרה'לה", בשבילכם או סתם "שרה". בניגוד לנוסח הצוהל, המופיע בשיר זה, נעשה לי רע, כאשר קראתי כלל מעלליה של הגברת, שרה נתניהו, ב"פרשת הבקבוקים" ונעשה לי, רע - רע מאוד, מאוד בלב.
כל פעם שואל אני עצמי, מחדש, עד איפה מגיעה אטימותם של בני הזוג, בנימין (ביבי) ושרה נתניהו, שאינם מבינים שהם חשופים, לעין כל, כי הם גרים בבית זכוכית וכי אין הם יכולים להתנהג, כאילו לית דין וכאילו לית דיין והכל מותר ושרוי להם. אולי נחזור ונזכיר ל"שרה'לה" או ל"שרה" או "לגברת שרה נתניהו", כמו-גם לבעלה, שהוא עדיין ראש ממשלה מכהן והיא - עדיין - אשתו של ראש הממשלה המכהן ובתור שכאלה, ישנם כללי פרוטוקול, המחייבים אותו, כמו-גם המחייבים אותה, מכוח מעמדה, כאשתו.
מתברר ומסתבר, כי לא רק שהגברת, שרה נתניהו, אינה מבינה התנהגותה החמורה, אלא גם האיש שלצידה, כלומר, ראש ממשלת ישראל, האדון בנימין (ביבי) נתניהו, אינו מבין את גודל הפארסה ואת החומרה, בהתנהגותה של האישה שלצידו. בדף הפייסבוק של ראש ממשלת ישראל, כותב מר בנימין (ביבי) נתניהו, כי לדעתו ההתקפה על פרשת הבקבוקים של אשתו, קשורה לעובדת היותו איש פוליטי ולבחירות הקרובות. אולי מישהו יטלטל ראש הממשלה ויסביר לו, "שהוא חי בסרט". מר נתניהו היקר, איש לא מחפש להתנכל לך, בגלל היותך אישיות פוליטית, אבל כן, כן וודאי - אף אחד אינו מוכן לסבול שאשת ראש הממשלה, תגיע למצבים עלובים ומעליבים שכאלה, בכל הכבוד הראוי, שהיא נוטלת לכיסה, דמי וכספי פדיון הבקבוקים.
צר לי, אבל בנסיבות העגומות של "פרשת הבקבוקים", איני יכול אלא להיזכר במשפט העממי לפיו: "איש קטן, גורר אחריו צל ארוך". התנהגותה של הגברת נתניהו, הינה התנהגות שערורייתית של אדם שאינו מבין, כי הוא חי לצידו של מי שמצוי בבית זכוכית ומכוח חייו לצידו, מצויה גם היא, בבית זכוכית. נכון הוא הדבר, כי איש לא בחר בשרה נתניהו להיות ראש ממשלה, אבל גברת שרה נתניהו בחרה להיות אשת ראש הממשלה ומשבחרה היא להיות אשת ראש הממשלה, הרי חלים עליה קודים מחמירים, שאינם חלים, על אדם רגיל מן היישוב.
שרה נתניהו, אינה יכולה לדוגמה לצבור נקודות טיסה, כדי לקבל טיסות חינם, שעה שטיסות אלה ממומנות על-ידי הציבור וגם/או מכספי הציבור, כמו-גם, אין יכולה היא, לעשות שימוש בכספי פדיון הבקבוקים. נקודה אחרת שמדאיגה אותי לא פחות, הינה העובדה שתצרוכת האלכוהול בבית ראש הממשלה, מגיעה לסכומים של עשרות אלפי שקלים, מדי חודש בחודשו וגם/או לסכומים גבוהים יותר, במהלך השנה, כפי שפורסמו דברים, בעיתונות - דברים שלא הוכחשו על-ידי ראש הממשלה, על-ידי רעיית ראש הממשלה ולא על-ידי שרשרת הדוברים, הסובבת אותם.
אדם פרטי יכול לשתות עצמו, בכל הכבוד הראוי, למוות והוא יכול לישון גם, כמנהג הקלושארים, על ספסל בשדרה הציבורית. ראש הממשלה ורעייתו, שניהם יחד וכל אחד מהם לחוד, אינם רשאים ואינם זכאים לנהוג, כמנהג חסרי הבית, בכל הכבוד הראוי, לצרוך כמויות אלכוהול, עצומות, כמו-גם למחזר כספי פדיון הבקבוקים ולעשות בהם שימוש לעצמם, שעה שמדובר במשקאות הנרכשים על חשבון הציבור ומכספיו שלו.
עד הרגע הזה לא שמענו מראש הממשלה ומגברת שרה נתניהו, אם נכונה העובדה שהיא עשתה שימוש בכספי פדיון הבקבוקים ואם/או נכונה העובדה שתצרוכת אלכוהול בבית ראש הממשלה, מגיעה לסכומים של עשרות אלפי שקלים בחודש. בכל הכבוד הראוי, יש לנו זכות מלאה לדרוש התנהגות ראויה מאשת ראש הממשלה ואם אשת ראש הממשלה התמכרה, חלילה וחס, לטיפה המרה, יש לנו זכות לדעת זאת, כמו-גם יש לנו הזכות למנוע ממנה מלהמשיך ולממן התמכרות זו, ככל שהיא קיימת. לכן, מן הראוי, שיבואו בנימין נתניהו ואשתו, יחד ולחוד, יגיבו - עניינית - ויגלו לציבור עמדתם, באשר לפדיון הבקבוקים והשימוש המיוחס בכספי פדיון אלה, לשרה נתניהו, כמו-גם להתייחס לעובדה, אם נכונה הטענה שתצרוכת האלכוהול בבית ראש הממשלה, מגיעה לסכומים של אלפי שקלים, בחודש.
נכון הוא הדבר, כי בעוד פחות מחודשיים ימים, מתקיימות בחירות לכנסת ה-20 ובעקבות בחירות אלה, מקווה בנימין נתניהו, להרכיב - פעם נוספת - ממשלה בישראל. עם זאת, קיומן הסמוך של בחירות, אינו מעניק לראש הממשלה ולרעייתו חסינות, מביקורת שוטפת על התנהגותם והתנהלותם, ככל שהתנהגותם והתנהלותם, מצריכה ביקורת שכזו. דווקא בשל קיומם הסמוך של בחירות, בעוד פחות מחודשיים ימים, מצפים היינו להתנהגות עדינה ומתחשבת יותר מצד ראש הממשלה ומצד אשתו ולא התנהגות, חסרת כל התחשבות בציבור - התנהגות המזכירה התנהלותו של פיל, בחנות חרסינה, בכל הכבוד הראוי.

הכותב הוא השותף-המייסד של ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו-גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, פירוקים ופשיטות-רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים-משפחתיים ודיני משפחה, כמו-גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין.
תאריך:  01/02/2015   |   עודכן:  01/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בקבוקים. ואיש אחד צועק - בושה
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
כי גם האנשים מתחתם
אהרון שחר  |  1/02/15 13:10
2
מה עושה שטנגר=אילו היה אשת ר"מ
ע_הראל  |  1/02/15 20:00
3
הצרפתים אומרים NOBLESSE OBLIGE
דגדג  |  2/02/15 13:22
 
- מזמן לא שמענו תולעי אשפה כמוך!
ע_הראל  |  2/02/15 13:44
 
- דגדג ..צרפתי במקום האירו השחור
רמי44ראש"לוד היום  |  3/02/15 00:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
עידן יוסף
כל המידע על הקלפי בה תוכלו להצביע - עכשיו באינטרנט
שמעון זיו
בנט, שההצלחה עלתה לו לראש, לא חשב פעמיים על צעדיו. ואז באה פארסת אלי אוחנה. נפתלי לא היה ער לתגובות הקשות להן יזכה ולכן עשה זאת ברגל גסה. התוצאות - צניחה בסקרים
אפרים הלפרין
הסיסמה "מושחתים נמאסתם" היא סיסמה נדושה, אך מעולם לא קרה שמפלגת שלטון, תבסס את מסע הבחירות שלה על שחיתות שלטונית, כי זה כמו שמפלגת העבודה תצא בקמפיין נגד עקרונות השמאל או שמפלגת הליכוד תצא בקמפיין נגד יסודות ימין
יורם דורי
השלכות של עיסוקים שונים, סאגות של בחירות וסדר יום לאומי; מי מבטא את הדברים הנכונים ומי פעל נכון לקראת הבחירות הקרובות?
עידן יוסף
האם בישראל פועלות מספר עמותות העוברות על חוק מימון מפלגות, תוך שאותן מפלגות מפעילות את הקמפיין הפוליטי של V15 שנועד להחליף את השלטון בישראל? ועדת הבחירות המרכזית תידרש להכריע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il