X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
איטום גגות זה הדבר הראשון והחשוב שיש לבצע במקרה של הופעת פטריות על הקיר או על התקרה איטום גגות ניתן לעשות בשיטות שונות, כאשר כל אחת מהן מותאמת לסוג גג שונה
▪  ▪  ▪
יריעות ביטומניות [צילום: AP]

החיבור בין מים ובטון הוא קטלני. מים ממיסים בטון, פוגעים בחסינות וביכולת ההתנגדות שלו והופכים אותו לעיסה...
זה מה שעלול לקרות לגג שלכם, אם לא תכינו אותו כל חורף לקראת הגשמים, ולא תבצעו פעולת אטימה הרמטית כמו איטום גגות, שכן, כל טיפה - ולא צריך יותר מזה - שתזרום ותחלחל לקירות הבניין או לתקרת דירות השכנים בקומות העליונות תיצור עובש וזה מסוכן.
העובש משתייך למשפחת הרעלנים הביולוגיים ונוצר כתוצאה מעיבוי של אדים בתוך חלל סגור. העיבוי מתרחש כתוצאה מספיגה של אדי מים הנוצרים בחלל שבחדר, האוויר פולט אדי מים שהם בעצם הלחות שנספגת בקיר ומתחילה לייצר עובש.
איך מזהים עובש על הקירות?
הסימנים הראשונים שתראו המציינים עובש על הקירות, הוא הופעתם של כתמים חומים שחורים על הקיר ובעיקר בחיבורים שבין הקירות לתקרה. הסימנים הללו הם עדות לקיומה של פטרייה שמתמקמת ומתפתחת יפה מאוד על מצע לח וחם, וזה בדיוק מה שהקיר הרטוב שלכם מציע לה.
במקרה קיומה של פטרייה יש צורך לבצע טיפול יסודי להעלמת הפטריות אך גם לבדוק מהו המקור למים שיצרו אותה. לעיתים זה פיצוץ בצנרת של דירה של מים שחלחלו דרך הרצפה עד לתקרה של הדירה שמתחת, לעיתים זהו איטום חיצוני רעוע, בידוד טרמי לקוי ואז קירות הבית חשופים ללחות, רטיבות וליצירת פטריות.
איטום גגות - הקדימו איטום לפטרייה!
איטום גגות זה הדבר הראשון והחשוב שיש לבצע במקרה של הופעת פטריות על הקיר או על התקרה. איטום גגות ניתן לעשות בשיטות שונות, כאשר כל אחת מהן מותאמת לסוג גג שונה ומשמשת כפתרון האולטימטיבי לכל מקרה לגופו.
אחד הפתרונות בתחום איטום גגות בעיקר ישנים, היא יצירת שיפועים מחומר בשם בטקל אשר "מפנים" את המים לזרום החוצה. בטקל עשוי מתערובת בטון בעלת משקל נמוך, המאפשרת בידוד וזרימת המים ומהווה פתרון מצוין לצורך איטום גגות שאין בהם מרזבים או פתחי זרימה אחרים למים. יציקת הבטקל נעשה באמצעות משאבה מיוחדת.
שיטת איטום גגות נפוצה היא זיפות גגות. מקובל למרוח בין 2 ל-3 שכבות של זפת כאשר מעליהן מורחים שכבת דבק אקרילי כדי לכסות על הצבע השחור של הזפת, שלא יקלוט חום בתקופת הקיץ ויגרום לחימומו של כל הבניין.
שיטה נוספת לצורך איטום גגות, היא שימוש ביריעות ביטומניות המתאימה לגגות מבטון או בטקל או גגות מרוצפים, עליהם נהוג ללכת. האיטום מתבצע באמצעות פרישת שתי שכבות של יריעות המונחות היטב על שטח כל הגג ועליהן מניחים שכבת אגרנט לבן.
יריעות ביטומניות משמשות גם לאיטום קירות ומרצפות ויתרונן הוא שיש להחליפן רק מדי כ-10 שנים, ומשום שהן לבנות, הן אינן מושכות חום למשל כמו הזפת.
לעיתים זו רצפה רטובה!
הרבה פעמים קיומם של מים על קירות ותקרות ולחות בקירות, נובעים מריצוף לקוי, אותו הניחו כפי הנראה על אדמה לחה, מה שיוצר תופעה של רטיבות מתמשכת בלי יכולת אמיתית לפתור את הבעיה. מה שצריך לעשות במקרה כזה, זה פשוט להוציא את כל הריצוף ולהחליף את האדמה.
ישנן המון סיבות לתקרה לחה, ולעיתים כאמור זהו פיצוץ של צינור אצל השכנים שיצר את התקר הרטובה, אך בכל מקרה איטום גגות היא הפעולה החשובה ביותר שצריך לבצע, משום שגם אם עשיתם איטום, הוא מתבלה וייתכן שבגג נוצרו סדקים והם עלולים להעביר את המים אליכם הביתה. איטום גגות יכול להציל כל תקרה.

איטום גגות
א.א.א אוטמים בע"מ-מומחים באיטום גגות ומבנים.
תאריך:  10/02/2015   |   עודכן:  10/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החיבור בין מים לבטון הוא קטלני
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מה זה עיבוי בכלל
דורון הקץ לעובש  |  9/02/15 23:09
2
כמהנדס העצה שלי היא ליצור
סניל  |  10/02/15 08:34
3
בצוק איתן הוכח
אהרון שחר  |  10/02/15 14:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרדכי ליפמן
בציבור לא מובן הקשר העלול להיווצר בין הגרעין האירני לבין בטחונה של ישראל. בכשל ההסברתי הזה אשמים בעיקר גורמי ימין אבל לא רק    נסיעת הרצוג למינכן הייתה מתואמת עם המדינות היוזמות באירופה. הרי לכם עוד הזדמנות של מדינות בחו"ל, לבחוש בנעשה בארץ בתחום הפוליטי    השארת אתי אלון בכלא - מערכת עשיית הצדק שלנו עדיין זקוקה לה כדי שתשמש עלה תאנה
איתן קלינסקי
אין כל הצדקה למתקפת המנע, שערך ראש הממשלה נגד העיתונות ובמיוחד נגד העיתון ידיעות אחרונות, כאילו שהוא רמטכ"ל המתכנן פעולת מנע בשטח אויב, המסכן את קיומה של מדינת ישראל
ציפי לידר
בשולי הכותרות: פרשת הניצבים - שבעת המטרידים המופלאים    אטיאס חלוץ המהפכה הסלולרית    ד"ר ג'קל ומיסטר ישי?    עדיין לא נאמרה ה'מילה האחרונה'    ומיהם תורני המחמד בקמפיין הבית היהודי?    ולקינוח פסוקו
אורי שרגיל
ההסברה הישראלית היא הכישלון הכי מוצלח בכל שנותיה של המדינה. הנה שוב פוץ משלנו, או שכנו במועדון המתחסדים, מתנצל ברפיסות ישראלית משוכללת, רהוטה ונפסדת מול עולם עוין על כך שאנו יורים ובוכים כשהצד השני מטיח בנו כבר שנים ארוכות תילי טילים בחסות אונרר"ע
אליקים העצני
מסקנתו של אובמה: ההיסטוריה אינה מסכת רגועה של ציוויליזציה שנקטעת מדי פעם ע"י פרצי אלימות וחורבן כי אם רצף של אכזריות, רוע, הרס ושפיכות דמים אכזרית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il