X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מחנה העבודה ה"ציוני" אין לו ולו אחד הראוי לתואר מנהיג: בפעולותיו המחבלות בעצם קיום העם היהודי בציון - הביא את עצמו לפתח הבור אליו יוטל לאחר הבחירות
▪  ▪  ▪
"המחנה הציוני". בבחינת לעג לרש [צילום: פלאש 90]

בעוד העולם כולו מכונס בוועידת פיסגה במינכן כדי לנסות ולמנוע את תחילת מלחמת העולם הבאה הממשמשת ובאה מידי השליט הכובש פוטין - עסוקים עסקני קבוצת השמאל הבולשביקית בטחינת המוח של תושבי ישראל והעולם כאחד במנטרה שלהם "רק לא ביבי".
כדי להצליח במשימתם הנלוזה, שאינה מקובלת על הרוב (אבל ממתי ענין הרוב הייתה לו חשיבות במישטרים האפלים?) תושבי ישראל מחויבים לשמוע השכם והערב בכל מהדורת חדשות ברדיו ובטלוויזיה את התוכים חוזרים על הרעיון הנלוז, שלרה"מ אסור להתריע בפני בית הנבחרים האמריקני על סכנת האיום האירני על המערב כולו. התרפסותם המבישה של החנונים לפני מפלגה המצויה כרגע בשלטון באמריקה, מביאה להכפשת שמה של ישראל ומיזעור ערכה הסגולי באשר הוא בעיני העולם.
וכי מה זה בכלל מענייין את הפרובינציאלים שלנו, מה יקרה לעולם בעוד רגע? העיקר היעד שלהם: להגשים את חלום הכיבוש של כל שאר המוסדות במדינה שעדיין לא נתונים בידיהם. כי למעשה, אמצעי התקשורת נשארו שלהם מימי קדמא דנא, הודות לטפשותו וצדקנותו של הימין. ולכן, אנו מחויבים להמשיך ולשמוע את המנטרות שלהם: ש"אסור לרה"מ לנאום בבית הנבחרים בארה"ב".
האטימות של השמאל מכל מה שקורה בעולם, מזכירה מאוד את מה שהתחולל באירופה טרום השואה. אז הרבנים הכריזו בכל בתי הכנסת לפני הקהל היהודי ש"אסור לעלות לארץ ישראל טרם בואו של המשיח". וכך, התוצאה הייתה השמדתם של ששה מיליוני בני עמנו; בעוד בפלשתינה א"י המימסד ה"ציוני" שהיה שמאלני במושגים של היום - כולו היה עפר לרגלי השליט הבריטי כאן. כולל כשעסקו בהסגרת חברי המחתרות שהתנגדו לכיבוש הבריטי, שכולם הושלכו לבתי סוהר בקניה ואריתריאה לשנים רבות. תשאלו את נשיא בית המשפט העליון לשעבר השופט שמגר, ש"ישב" שם.
החנון והקוקיה לא יזכו, חרף כל מאמציהם, שקריהם, ותעמולת הזבל שלהם הטוחנת את מוח האזרחים, לשלוט שוב בישראל. שם המפלגה שבחרו לעצמם מכיל את המילה "מחנה" שמזכירה את הצרוף "מחנה עבודה" על כל השלכותיו, ואת המילה "ציוני" שהיא בבבחינת לעג לרש. רק מטומטמים מלידה אינם יכולים לרדת לעומק המסר של השם הנלעג הזה. וכמו הקוקיה - שמטילה את ביציה כל לילה בקן אחר, ואינה מכירה כללל את צאצאיה, כך המפלגה שהחלה בתחילת המאה ה-20 את פעילותה "הציונית" כשההסתדרות הציונית נחלקה לשתיים: החלק הרביזיוניסטי בראשות ז'בוטינסקי והחלק ההסתדרותי בראשות בן-גוריון; ומאז - שמותיה התחלפו חדשים לבקרים עד היום. קשה לזכור את שלל השמות שכינתה את עצמה. מישהו כיום מהצעירים יודע מי הייתה מפא"י? ומה היו עקרונותיה? מתפארת העבר שהם עטו על עצמם בעזרת סופרים ומשוררים מגויסים למשימה, לא נשאר דבר. הצ'יזבטים של המיתוסיפ המזויפים התפוררו אחד-אחד בעזרת תחקירים שעשו היסטוריונים, שלא היו משום כך אהודים על המישטר.
למרבה הצער, כל ה"לשעבר"ניקים תופסים עד היום עמדות במישרות המבטיחות את המשך שליטתם בדעת הקהל, ומעניקות להם את האשלייה שהם עוד יחזרו לשלטון.
כן, הם יחזרו, אבל לפח האשפה של ההיסטוריה. וכשם שלמדנו בביה"ס על הסיבות שהביאו לנפילת ממלכת יהודה הודות לפעילותם של החתרנים שבתוכה - כך עוד יילמד על "הישגי" החתרנים תחת קיומה של מדינת ישראל כיום. בלי בושה, בלי טיפת שכל בקודקודם הצר, הם ממשיכים לטחון את מוחינו תוך שימוש בכל כלי התקשורת המגויסים שלהם. אך לשווא תהא תקוותם. עם ישראל ימשיך להתקיים במדינה היהודית, שהם מתעקשים בשם "הדמוקרטיה" להופכה למדינת כל מסתנניה ושונאיה - כולל אלה המצהירים השכם והערב שהם בראש ובראשונה "פלשתינים" ולא ישראלים, מסרבים לשיר את ההימנון שלנו "התקווה", ושורפים את דגלנו.
מדינת ישראל העצמאית אינה כלי שרת בידי היהודים בגלות, המזדהים עם המישטר שתחת כנפיו הם מסתופפפים. היא אינה חייבת להיות רק התקווה שלהם לברוח לחיקה לכשתגיע שוב השואה החדשה שמתקדמת בצעדי ענק לכיוונם. וראה את התפרצויות האנטישמיות והרציחות של היהודים בכל רחבי העולם.
מדינת ישראל שהוקמה בדם ואש - תעמוד על שלה ועל זכותה לשמור על קיומה מפני האיום האירני הגרעיני - חרף כל המלעיזים והחנונים שבתוכה, הנתמכים בידי מדינות זרות.

תאריך:  08/02/2015   |   עודכן:  08/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כורה בור - בו יפול
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
איפה גר שם גר?
אהרון שחר  |  8/02/15 09:54
2
מחנה השמאל נפל במלכודת
אורי מילשטיין  |  8/02/15 16:10
3
עליס- כל כך חבל !
אבנר צפוני  |  8/02/15 16:27
 
- כמו שנאמר
לצפונבוני  |  8/02/15 17:18
4
את כותבת בניוז1?
יודה דרומי  |  8/02/15 17:52
5
פשוט, יפה, נכון. ל"ת
ירון זכאי 1  |  9/02/15 14:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסתר שניאורסון גרי
ובזמן בחירות נאספים כולם אל בין השורות ומשלחים לדרך את מיטב הבדותות. המטרה - לסלק את נתניהו שלא באמצעות פתק הבוחר. ולמשימה מתייצב כל עוכר, כל רע שוחר, מכל אולפן, מכל אתר, מכל ערוץ יוצאים לתור, אולי איזה סדק יצוץ
רו"ח נדב הכהן
החלטת בית המשפט העליון לאפשר קיזוז לאחור לצורכי מס, מיישמת את העיקרון עליו הצביע השופט רובינשטיין כבר לפני מספר שנים: המחוקק ורשות המיסים חייבים למנוע מצב בו הנישום ייפגע משום שלא ייגבה ממנו מס אמת
איתמר לוין
ממשל אובמה תומך מאוד ברצון העם - בתנאי שהנבחר הוא מוחמד מורסי ולא בנימין נתניהו    ישראל צריכה להגיב בתקיפות על המהלכים החמורים האחרונים של הממשל, שמצידו עשוי לגלות שהוא השיג את התוצאה ההפוכה
ראובן לייב
רופא ישראלי מזהיר מפני הסכנה הבריאותית האורבת מהעסקתם של עובדים אפריקנים ביותר ויותר מסעדות בארץ, ובד בבד גם תובע אכיפת בדיקות רפואיות מקדימות, כדי להקדים בכך רפואה למכה אפשרית
יהונתן דחוח-הלוי
המוציא לאור של העיתון החשוב ביותר בקנדה מטיל על עצמו צנזורה עצמית במסווה נאור לכאורה. אולם עיון בנימוקיו חושף גישה בלתי קוהרנטית המנסה להסתיר כניעה לאלימות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il