X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בישראל 2015, כמו באנגליה 1944, נורים טילי V מבחוץ במטרה לפגוע בדמוקרטיה שלה, באופן שיגרום לנפילת הממשלה הנבחרת ולהחלפתה בממשלה נוחה יותר לאויב
▪  ▪  ▪
"רק לא ביבי" [צילום: פלאש 90]

לפני כשבעים שנים נורו אל אנגליה מעבר לתעלה טילי 1-V ו-2-V, במטרה לזרוע בה פחד ולפגוע בדמוקרטיה שלה, באופן שיגרום לנפילת הממשלה בראשותו של וינסטון צ'רצ'יל ולהחלפתה בממשלה נוחה יותר לאויביה של אנגליה. התוצאה הייתה הפוכה מן המצופה: אזרחי אנגליה התלכדו סביב מי שנראה בעיניהם כזה שקורא נכון את המציאות ושמסוגל לנווט בכיוון הנכון.
בישראל 2015 נורים אליה מעבר לים טילי 15-V, במטרה לפגוע בדמוקרטיה שלה, באופן שיגרום לנפילת הממשלה בראשותו של בנימין נתניהו ולהחלפתה בממשלה נוחה יותר לאויביה של ישראל. המגמה המסתמנת בסקרים היא שגם כאן התוצאה תהיה שונה מכפי שרוצים אלה המנסים להשפיע מבחוץ על תוצאות הבחירות בישראל.
מאחורי הסיסמה "מחליפים את השלטון" בניסוחים כאלה או אחרים מיתממים גורמים זרים, עשירים ועוינים כאילו אינם משרתים מחנה פוליטי מסוים, בשעה שהמסר שלהם חד וברור - רק לא נתניהו - בדיוק כמו זה של מפלגות השמאל, המוצגות בתקשורת באופן מגמתי כ"גוש מרכז-שמאל", בשעה שאין מדובר בגוש ואין מדובר במרכז. מדובר בשמאל!
אחדות היעד של הגורמים החיצוניים ושל מפלגות השמאל היא האומרת דרשני, והיא המחייבת התערבות מיידית של יו"ר ועדת הבחירות המרכזית. אין להסתפק בכך שבעוד 15 שנים יטען הרצוג ש"היום הוא לא היה נוהג כך", כפי שהוא טוען היום לגבי חלקו בעמותות ברק 1999.
הבטחות שווא והטעיות
הטעיית ציבור הבוחרים אינה מתבטאת רק בשימוש במושג המטעה "גוש מרכז-שמאל" אלא גם באופן הצגת שרי ממשלת הרצוג, אם חלילה תקום. הרצוג ולבני מתקשטים בנוצותיהם של אחרים, ראויים בפני עצמם, האלוף במילואים עמוס ידלין והפרופסור מנואל טרכטנברג, ועוד בטרם ניצוד הדוב הם כבר פושטים את עורו ומחלקים תפקידים באופן בלתי רציני ואפילו ילדותי.
כל בר-דעת מבין ששום תוצאה של הבחירות אינה יכולה להוביל את ידלין למשרד הביטחון, או את טרכטנברג לאוצר. אם נתניהו יקים ממשלת ימין, משרדי הביטחון והאוצר לא יהיו בידי המערך; אם נתניהו יקים ממשלת אחדות, השרים הבכירים של המערך יהיו בוז'י וציפי; ואם חלילה יקימו בוז'י וציפי את הממשלה הבאה הם יצטרכו לתת משרדים אלה לשותפיהם הקואליציוניים. רק במצב שבו יהיו למערך 61 חברי כנסת יוכלו בוז'י וציפי לממש את הבטחתם ולמנות את שני האישים הנ"ל לתפקידים הנ"ל.
ועוד הטעיה: טילי 15-V אינם היחידים המופעלים כדי להשפיע על המציאות הפוליטית בישראל, תוך הטעיה מכוונת של הציבור. גם הפעילות הענפה של זרועותיו הרבות של התמנון הקרוי "הקרן החדשה לישראל" היא כזו. הדבר מתחיל כבר בתרגום שם הקרן מאנגלית לעברית: New Israel Fund - משמעותו "הקרן לישראל חדשה" ולא "הקרן החדשה לישראל", כלומר לא הקרן חדשה אלא ישראל חדשה, מעוצבת על-פי תפישתם של גורמים זרים, עשירים ועוינים.
ישראל חדשה כזו לא תהיה מדינה יהודית ודמוקרטית, וספק אם בכלל תתקיים. ככל שבחישתם של גורמים אלה בנעשה בישראל תהיה בוטה יותר, כך יתעוררו אזרחי ישראל ויפעלו כדי לסכל את הניסיון המסוכן ליצור "ישראל חדשה", שאינה עוד ישראל.
ולא מיותר להזכיר אמצעי תקשורת רבים, ובראשם הציפיתונים, המגויסים תחת הסיסמה "רק לא נתניהו", אבל מתנהגים כמו קוזאק נגזל בשעה שהם תוקפים את ישראל היום. כדאי שיסתכלו במראה ויראו את מי הם משרתים.

הכותב היה יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי.
תאריך:  09/02/2015   |   עודכן:  09/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
V-1, V-2, V-15
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר מצוין וצודק ל"ת
איש שלום  |  9/02/15 13:07
2
כל מילה בסלע
אדם הגון  |  9/02/15 18:21
3
הוי תיקשורת בוגדת קטלנית,
יעקב יעקב   |  9/02/15 21:35
4
"יסתכלו ויראו את מי הם משרתים"
וינטר הניה  |  9/02/15 21:54
 
- הניה, צפיתי אתמול בטלוויזיה
אורית ר.  |  11/02/15 19:12
 
- הרשי לי להסביר לך
סב  |  11/02/15 21:48
5
התקשורת עוינת
יהודי מפוכח  |  9/02/15 22:21
6
כיצד בוחרים?
אלישע האס  |  9/02/15 23:01
7
המאבק גם אז גם עכשיו הוא על
סניל  |  10/02/15 08:31
8
להוריד ממשלה שלא באמצעות
אסתר שניאורסון גר  |  11/02/15 11:11
9
נמשיך להוקיע את עוכרי ישראל.
ק.כ  |  11/02/15 18:38
10
נמשיך להוקיע את עוכרי ישראל.
ק.כ  |  11/02/15 18:38
11
בריימן. ד"ר? אבל טיפש
עזרא מנצור  |  11/02/15 21:23
12
התקשורת מעלימה עובדות מהציגור
גלית חדרה  |  15/02/15 00:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
דביר מור
עושה רושם שהמפלגות האידיאולוגיות והמשפיעות לא מבליטות את המצע והעקרונות שעל-פיהם הן מעוניינות לנהל את המדינה וכך למעשה נתקלים לרוב בקמפיין 'צהוב' ופרסונלי, מכיוון שזה כנראה מה שהציבור אוהב לראות ולשמוע בתקופה זו
נסים גבאי
תוצאות הבחירות ומה שצפוי אחריהן: המשך הכאוס המוחלט במדינה בניהולם של 120 מושחתים ותיקים וגם חדשים
איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תוקף לראשונה באופן פומבי את המו"ל של ידיעות אחרונות    "מוזס מנהל מסע הכפשות זדוני נגדי ונגד רעייתי ואינו בוחל באמצעים כדי להפיל את הליכוד מהשלטון... ידיעות ו-ynet יוזמים ומתזמנים הכפשות מגוחכות, כוזבות ומגמתיות"
עידן יוסף
בפנייה למאסדרי גופי השידור נטען כי תוכניות אקטואליה המשודרות בשבת מדירות את שומרי השבת המתמודדים לכנסת מלהופיע בהן וגורמות לאפליה ביכולת החשיפה על-רקע דתי
עידן יוסף
ערוץ 2: יו"ר ש"ס יוזם מהלך להקמת ממשלת אחדות עם המחנה הציוני והחרדים בלי הבית היהודי    בנט: "חושש שאם נהיה קטנים נתניהו ישאיר אותנו בחוץ"    הליכוד: "הבית היהודי תשב בממשלת נתניהו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il