X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסקנתו של אובמה: ההיסטוריה אינה מסכת רגועה של ציוויליזציה שנקטעת מדי פעם ע"י פרצי אלימות וחורבן כי אם רצף של אכזריות, רוע, הרס ושפיכות דמים אכזרית
▪  ▪  ▪
מסקנות מהג'ונגל. ברק אובמה [צילום: AP]

לאחר שגינה את שריפתו-בחיים המחרידה של הטייס הירדני, העיר הנשיא אובמה שמעשים כאלה נעשו גם ע"י נוצרים, בשם ישו. כמה הוא צודק!
אלה ואלה רצחו\רוצחים כביכול בשם הדת, עשו\עושים זאת באכזריות ובפומבי כדי להשליט אימה ('טרור') וכדי לספק להמונים "בידור" סדיסטי המופק מהמתה בייסורים. לרומאים עובדי האלילים סיפקו הקיסרים 'משחקי' רצח של גלדיאטורים. הנצרות שמה להם קץ, אך סיפקה תחליף בצורת "אוטו-דה-פה" ('מעשה של אמונה') - העלאתם על המוקד של "כופרים" נוצרים כמו האלביגנזים ('קתרים') בדרום צרפת (1243\1321), הרפורמאטור הצ'כי יאן הוס (1415) וכמובן האנוסים היהודים, שהאחרון בהם נשרף במקסיקו ב-1850(!).
עשרות אלפים שרפו כך לאפר במשך מאות שנים. האינקוויזיציה ליוותה את הזוועה בתהלוכות מפוארות, המונים בכיכר העיר, מלך ומלכה צופים ממעל ונאום הטפה בטרם הצתה. כמה זה דומה לבימוי ה-דאעשי המוקפד והסופר-מקצועי של מעמדי העריפה והשריפה המזוויעים והפצתם המקוונת בתקשורת המודרנית!
וזה עובד: אלפי צעירים מן המזרח התיכון ומאירופה מוצאים קסם חולני בתופת הזאת ונמשכים אליה. את האינקוויזיציה הספרדית ביטל נפוליאון, תוצר המהפכה הצרפתית. אבל גם את מעשי הדמים שלה, הפעם תחת דגל אנטי-דתי ("חופש, שוויון, אחווה") יכול היה אובמה להוסיף לרשימתו. הגיליוטינה ערפה אלפי ראשים בכיכר העיר, עם מטרה מפורשת להשליט "טרור" ולקול תרועתם של המונים אחוזי שכרון דמים.
אחר כך, במאה ה-19, צמחה האמונה שהעולם נע בתנועה מתמדת לקראת "קידמה", אשליה שהתנפצה לרסיסים במאה ה-20 (טבח הארמנים, שואת היהודים, רצח-עם בביאפרה, קמבודיה, רואנדה, סודן ובזעיר אנפין - טבח תרפ"ט בחברון, שם חגגו בהנאה פרברטית מעשי רצח נוראים, וביהודים דווקא). ועוד לא הזכרנו את עשרות מיליוני הרוגי הניסיון להשליט על העולם את התורה הנאצית ומספר עוד יותר גדול של קורבנות המהפכה הבולשביקית.
המסקנה המתבקשת מהערתו של אובמה היא אפוא, שההיסטוריה איננה מסכת רגועה של ציוויליזציה שנקטעת מדי פעם על-ידי פרצי אלימות וחורבן, כי אם להפך: רצף של אכזריות, רוע, הרס ושפיכות דמים אכזרית, עם הפסקות של שקט ופריחת המוסר והתרבות.
נותר לנחש מה רצה אובמה לומר לנו כשטרח להזכיר שלזוועות דאעש, המבוצעות כביכול בשם האיסלאם, היה בהיסטוריה אח נוצרי. לנו מכל מקום הלקח ברור, והוא נוסח להפליא על-ידי שר ביטחון משלנו, אהוד ברק, עוד לפני שדאעש באה לעולם: "וילה בג'ונגל".
בווילה שורר כל מה שקוראים משום מה 'אנושיות': קדושת חיי האדם, חסד, רחמים, שוויון זכויות, חרות, כבוד לזולת, מעמד האישה - ועל כל אלה מסתער הג'ונגל ללא הפסק, לכלותם. לשווא בוקעת מתוך הווילה זעקת ייאוש "הלנצח תאכל חרב?". הד חוזר עונה: עד אשר הג'ונגל יכסה את הווילה, רק אז יניחו לה חיות הטרף! לצורך ניסוי מעבדתי הפרישה הווילה לג'ונגל את "מרפסת עזה". מיד נפלו עליה אלפי רקטות ו- 3 מלחמות. בצעד הגובל בהתאבדות ביקשו באוסלו לאקלם את הג'ונגל על-ידי הכנסת מדגם מייצג ממנו, בדמות ארגון הטרור פתח-אש"ף, אל תוך הווילה פנימה. עד עתה עלה הניסוי הזה בלמעלה מ-1,500 חיי ישראלים.
נאה דרש הנשיא אובמה, אך המסקנה העולה מדבריו סותרת את דרישתו האובדנית שנצא מלב הווילה ונפקיר אותו לג'ונגל. להפך, אם תועבות דאעש הן תופעה אוניברסאלית, חייבים לבצר עוד את הווילה ואסור לזוז ממנה אפילו סנטימטר אחד! היא לא תשרוד אם תחפש "אנושיות" בג'ונגל. כדי לשרוד, היא חייבת להרתיע. אסור לה להתעייף.

תאריך:  10/02/2015   |   עודכן:  10/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הווילה והג'ונגל
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
הוכחת יפה שאין אלוהים
אהרון שחר  |  10/02/15 11:15
 
- טוב שאתה לא מתמטיקאי ל"ת
שוחר-שלום  |  11/02/15 17:55
2
והחידה הגדולה נותרה נעלמת
יעקב עמר  |  10/02/15 11:22
 
- אני אוהב חידות
אהרון שחר  |  10/02/15 14:58
 
- זה תאור - לא הסבר והחידה נותרה
יעקב עמר  |  10/02/15 15:20
 
- הצעה לתשובה: מלחה"ע הראשונה
אהוד פרלסמן  |  11/02/15 00:16
 
- סליחה שאני מתפרץ לדלת סגורה
אהרון שחר  |  11/02/15 08:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לורי אוברמן
בזמן שצה"ל פועל בשטח וכיפת ברזל מגנה על ערינו, דוברינו ושגרירנו, הרשמיים והלא-רשמיים, יוצאים לחזית ההסברה עולמית חמושים בשפה האנגלית. החדשה היא בכך שגם אזרחים ישראל יכולים לתרום בתחום חשוב זה. כל מה שצריך הוא חיבור לאינטרנט ואנגלית ברמה טובה
רבקה שפק ליסק
במצע של בל"ד יש לא רק ניצול ציני של הדמוקרטיה הישראלית, אלא גם דמגוגיה והולכת שולל והונאה. המונח "מדינת כל אזרחיה" הוא מונח מכובס למזימה לחיסול מדינת היהודים. אם לזה לא קוראים גזענות המתחזה לדמוקרטיה - איני יודעת גזענות מהי
דרור אידר
בידיעות מדמיינים שגנבנו להם את המדינה    תפסתם מונופול על הדמוקרטיה - בדיחה. הפלורליזם שלכם הוא חד-ממדי ומגיע עד לרגע שבו אתם מאותגרים בידי הצד השני    וגם: ברנע אינו משוחרר מאידיאולוגיה ומפוליטיזציה    אבדה לכם הבושה!
ליאור רזניק
במערכת הבחירות הזאת, בדומה למערכות בחירות בעבר, אנו עדים לטיעונים כאלו ואחרים שבאים ממחנה השמאל, טיעונים שפעמים רבות הם צביעות ותו לא
יורם אטינגר
הקשר האסטרטגי ישראל-ארה"ב אינו חד-סטרי (ארה"ב מעניקה וישראל מקבלת) אלא דו-סטרי לתועלת הדדית של שני הצדדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il