X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עיתון הארץ פרסם כותרת בהפוך על הפוך, בה מבטא להבנתי רביב דרוקר צער על כך שלא ירדנו מהגולן, תמורת הסכם שלום עם סוריה
▪  ▪  ▪
רביב דרוקר. ברבורי סרק [צילום: פלאש 90]

הכותרת שהתפרסמה לפני מספר ימים בהארץ היא "החטא הנורא של ציפי לבני" המאמר מבקר בציניות את ציפי לבני על התכחשותה להאשמות חסרות יסוד לכאורה של נפתלי בנט על כי היא, ציפי לבני, תמכה לכאורה בירידה מן הגולן.
בין אם נפתלי בנט צדק או לא ובין אם ציפי לבני צודקת, דרוקר מנסה לסתור את התזה האומרת שנסיגה מהגולן הייתה מביאה את דאעש לחוף הכינרת ומשם הדרך לקיבוצים, למושבים ואפילו לחיפה ת"א וירושלים, אוטוסטראדה, כביש 6, נתיבי איילון, כביש 1 דיירקט. ומה טוען דרוקר "נגיד שלא. נניח שישראל הייתה מפנה את רמת הגולן במסגרת הסכם שלום, וכמה שנים לאחר מכן סוריה הייתה מתפרקת והיה מגיע לאזור הרמה ארגון מוסלמי רצחני ומתחיל לעשות פיגועים בגליל. תוך כמה זמן בדיוק צה"ל היה שב וכובש את רמת הגולן? אף מדינה בעולם המערבי לא הייתה מתנגדת לכך. נכון, בדרך היינו משלמים מחיר כבד וכואב של פינוי ההתיישבות בגולן, אבל זה לא שווה את הדם שהיינו, כנראה, חוסכים בלבנון בכל השנים הללו?"
ודרוקר שמקרין אמינות, נראה ראש גדול, מדבר וכותב באורח רהוט וברור, מוכיח לנו במילים אלה את החלילות (מלשון חלול) של כישורי ראיית המציאות שלו, את אפסות שיקול הדעת שלו. רק לפני כמה חודשים נחתו על ישראל אלפים רבים של טילים, כל המדינה שהתה במקלטים, תושבי הדרום פינו רבים מהיישובים, מנהרות נפערו ומתוכם הגיחו חיות טרף על-מנת לחסל ילדים ואזרחים, צה"ל הצבא החזק ביותר במזרח התיכון עמד מנגד, הגן בתבונה ובשקידה ככל הניתן על חיי האזרחים, כוחותיו שבשטח לפחות מרמת מפקדי החטיבות ומטה פעלו על-פי הפקודות שקיבלו, באומץ לב, בנחישות, תוך הקרבה עצמית כמיטב המסורת של ישראל והעם היהודי.
הכול נעשה בשולי הגבול ובטווחים קצרים מהגבול כאשר על חלופת כיבוש עזה, אמר רביב דרוקר עצמו (בבלוג שלו) ".....בתוך עזה נמצאים כוחות אדירים של צה״ל, כוחות שאמורים לכבוש את עזה בשבוע - שבוע וחצי (לא הערכה שלי). במקום זאת, הם יושבים כבר 12 יום ברצועה של קילומטר או שניים מהגבול. הצבא במבצע הזה לא ממש מביא רעיונות יצירתיים לדרג המדיני, ככל שאני שומע לפחות. כשביקשו ממנו להציג מבצע גדול, הוא הציג משהו שדי ברור שהוא לא מעשי בעליל. לא במשך הזמן הנדרש, לא בכמות הכוחות הנדרשים....... "
ממה שקוראים ניתן להבין שפיקוד הצבא, הציג בפני הממשלה, תמונה אפוקליפטית של משמעות הכיבוש של עזה, והממשלה החליטה על החלופה שבוצעה בפועל אשר עשתה שכל במחצית הראשונה של 50 היום, אך כל יום לאחר מכן הביא נזק לדורות. בהעדר נחישות של מדינת ישראל, אשר נבעה להערכתי מרכרוכיות הפיקוד העליון של צה"ל, נחישות שלו הייתה, הייתה מובילה למתקפת נגד מקיפה, תוך העברת הלחימה כולה לקרקע האויב, כמיטב המסורת הקרבית של צה"ל, התחפר הפיקוד הצבאי הבכיר בקרקע תוך שהוא מאבד בפועל את הקשר עם אותה מסורת מפוארת. ואמנם יתחלף הרמטכ"ל עוד מעט קט, אך לא קורה לטעמי כל שינוי, לפחות לא לטובה, מה שהיה הוא מה שיהיה.
דרוקר וחבריו השמאלנים לעיתונות, מרוממים את קציני הצבא המתאימים לדעותיהם, כאשר מגיע רמטכ"ל מחוץ לקופסא, אשר רק בפיקוד אחד כמוהו אפשר מחד לצאת למלחמה ולנצח בה, ומאידך אפשר לעשות שלום תוך לקיחת סיכונים, הם מסכלים את המינוי שלו, ואחרי כן מברברים ברבורי סרק על כיבוש מחדש של רמת הגולן במקרה שהנשיא הסורי החביב וארגון דאעש אינעל אביו, לא כל כך יקשיבו לתובנות הריקות של רביב יבשרו את בוא האביב - יחצו את הגבול החדש, ויגיעו אוטוסטראדה לחיפה ותל אביב.
דרוקר הי חוקר במצ"ח, זה בערך כמו השירות של יאיר לפיד בעיתון במחנה, מה מבין רביב דרוקר בכיבוש רמת הגולן? איך הוא מרהיב עוז לדבר בכלל על צורך אפשרי לכבוש את רמת הגולן בתנועה מלמטה למעלה, בכיבוש של יעד סופר סופר מבוצר וחפור, בתנועה ממערב למזרח, כלומר עם שמש בעיניים, כאשר במקביל נחילים של מחבלים זורמים אוטוסטראדה מכיוון הגבול לכיוון האוכלוסייה האזרחית מתקני העורף של צבא, בסיסי חיל-האוויר, וטילים מאוד מדויקים של טונה חנ"מ נוחתים בכל פינה במדינת ישראל? מאיפה הוא מביא את השטויות האלה?
מה חבל שלחבורת קשקשנים השמאלנים של העיתונות יש השפעה כה רבה על דעת הקהל בישראל, מה חבל שרבים כל כך הולכים שולל אחרי אמירות ריקות, מזיקות והרות אסון.

תאריך:  11/02/2015   |   עודכן:  11/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אסד, דאעש ורביב מבשרים את בוא האביב
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אתה יודע מה חבל
אהרון שחר  |  11/02/15 12:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות דאעש
איציק וולף
נשיא סוריה חשף בראיון ל-BBC כי הקואליציה הבינלאומית נגד דאעש מעבירה לו באופן לא רשמי מידע על-אודות המתקפות    תוקף את ארצות הברית: הם לא מדברים עם אף אחד, אלא אם הם חיות המחמד שלהם
יניב הלפרין
החברה מבקשת להסיר באמצעות העובדים החדשים תעמולה וסרטונים מזוויעים של ארגוני הג'יהאד מיוטיוב
יוני בן-מנחם
הצבא המצרי הצליח לטהר כמה מעוזים חשובים של ארגון "אנצאר בית אלמקדס" בצפון סיני ונהנה מסיוע של השבטים הבדואים. חששות בתנועת חמאס שהצבא המצרי ירחיב את פעילותו לתוך רצועת עזה
יוני בן-מנחם
העולם הערבי והאיסלאמי גינה בחריפות את שריפתו למוות של הטייס הירדני אך "האחים המוסלמים" מסרבים לגנות את דאעש. מנהיג "האחים המוסלמים" בירדן קורא לה לסגת מהקואליציה נגד דאעש
עופר וולפסון
ארגון הטרור מסר כי העובדת ההומניטרית קאילה מואלר בת ה-26 נהרגה כאשר מטוסי קרב ירדנים הפציצו בניין שבו הוחזקה    בירדן ובוושינגטון מביעים ספק לגבי נסיבות מותה האמיתיות    מואלר - האמריקנית האחרונה שהוחזקה בידי הארגון
רשימות נוספות
אובמה יבקש אישור לפעולה נגד דאעש  /  איציק וולף
ירדן נוקמת מות הטייס; תקפה מטרות דאעש  /  עופר וולפסון
דיווח: מלך ירדן יוביל מתקפה נגד דאעש  /  איציק וולף
דאעש זה כאן  /  טל בן דור
חולשת המערב ועוצמת דאעש  /  עו"ד חיים שטנגר
האסטרטגיה המוטעית במלחמה בדאעש  /  יוני בן-מנחם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il