X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ברור לי כי ממשלת ישראל הבאה תהיה זו שתכריע האם לעצור את הגרעין האירני או להשלים עם יכולת אטומית למי שמצהיר ללא בושה כי בכוונתו להשלים את מה שלא הספיקו הגרמנים. ומכאן עולה חשיבותן של הבחירות הקרובות
▪  ▪  ▪
שר החוץ של אירן, מוחמד ג'וואד זריף, וג'ון קרי. איום קיומי לישראל [צילום: AP]

על פניו נראה כי הסכם הגרעין עם אירן נסגר בין הצדדים שממתינים יחד לעיתוי מתאים לחתימה עליו. חמינאי יותר ממרמז לכך וקיסינג'ר הקשיש כבר תוקף את אובמה על כי השלים עם אירן גרעינית. העולם כולו צפוי להיכנס למרוץ גרעיני מטורף ומסוכן, מזהיר קיסינג'ר ואני מתייחס לדבריו ברצינות ואף בדאגה עמוקה.
בניגוד לכמה מחברי לי ממש לא מפריע שדבריו של קיסינג'ר היום הם למעשה ציטוט מדויק מדברי ראש ממשלת ישראל מזה זמן רב. נראה כי אנו בדקה התשעים של המשחק האירני ומי שלא יבחר לראשות ממשלת ישראל במרץ הקרוב יהייה גם זה שיצטרך להתמודד בפועל עם איום קיומי זה.
ואומר אני ואף מדגיש - קיומי - שוב בניגוד גמור לאלו שרואים בזה "הפחדה" שלא לצורך. אין לי כל בעיה - בעניין זה לפחות - לרעוד מפחד ולהצטרף במודע למפחיד הידוע נתניהו וגם למפחיד החדש שהצטרף למחנה המפחידים - הנרי קיסינג'ר. יותר מכך משתומם אני האם אלו שטוענים כי המדובר בהפחדה מיותרת אומרים זאת משום אומץ נדיר או שמא מתוך טיפשות במובנה הפשוט והקלאסי של המילה. שהרי גם הם יודעים מי היא באמת אירן ומהן כוונותיה.
אירן כידוע הינה מדינה שוחרת שלום שאזרחיה נהנים מדמוקרטיה מליאה וזכויות האדם בה נשמרות בקפדנות רבה. היא גם ידועה כמדינה שהשלום בראש מעייניה ושעל חתימתה ניתן לסמוך. אם האירנים אומרים שהם צריכים את הגרעין למטרות אזרחיות בלבד אין סיבה שלא להאמין להם. הם אפילו מוכנים לחתום על כך....
לצד התחייבותה החתומה הפכו איומיה של אירן למחוק את ישראל מהמפה לעניין של שיגרה. לאחרונה הם הודיעו שאין איומם מדבר על הדורות הבאים וכי עניין פעוט ערך זה של חורבן בית שלישי ליהודים ייושם על ידם בקרוב מאד. עד שייחתם ההסכם עם המלאך הטוב ששלח להם אללה - אובמה - הם שוקדים על תוכניתם בפועל כשהם מזרימים ללא הרף נשק מתקדם לעזה, ללבנון ועתה גם לרמת הגולן. שר החוץ שלהם מודיע בגלוי כי הם שוקדים גם על צרופם של אחיהם ביהודה ובשומרון למטרה הנשגבה שציווה נביאם - חיסול פיסי של הכופרים והפושעים הציונים. ולמסרבים בתוקף להתעורר מחלום האשלייה המתוק יש להזכיר כי ב"כופרים ופושעים ציונים " כלולים גם הם ובני משפחתם.
למעשה אירן בגלוי ובלא מעט גאווה מכריזה על תמיכה ומחויבות ל"פתרון הסופי של הבעיה היהודית" כפי שידעו לנסח זאת הגרמנים. "ידידתנו הגדולה" ארצות הברית אינה דורשת כתנאי ראשוני לכל משא-ומתן איתם הכחשה או ביטול של הצהרות אלה ואף בקרבנו נשמעים קולות הקוראים לא לקחת ברצינות איומים אלה. בדיוק ובהתאמה מליאה לאותם קולות שהציעו לא לקחת ברצינות את המוצהר והכתוב ב"מאבקי" של היטלר.
ואני כפחדן מוצהר וידוע רואה ושומע וראה זה פלא אף מאמין לכל מילה של צוררי היהודים. מעדיף אני את הפחד מהכלייה על פני השאננות והאשלייה של "גר זאב עם כבש". לפיכך ברור לי כי ממשלת ישראל הבאה תהייה זו שתכריע האם לעצור את הגרעין האירני או להשלים עם יכולת אטומית למי שמצהיר ללא בושה כי בכוונתו להשלים את מה שלא הספיקו הגרמנים.
ומכאן עולה חשיבותן של הבחירות הקרובות.
יצביע כל אזרח ע"פ השקפתו ואמונתו. גם לי כמו כל אזרח אחר חשובות הבטחות שנזרקות כסיסמאות לעוסות לחלל האוויר כמו בכל מערכת "אפס קשישים עניים", "קרקע חינם לדירה", "צדק חברתי" ושאר הבטחות גן עדן אך עם כל חשיבותן אתן את קולי למי שמאמין אני שהוא הטוב ביותר להתמודד עם האיום הקיומי האירני שאינו מסתיר את כוונתו לשלוח את כולנו לבנות חברה שווינית וצודקת במצולות הים.
בשבילי העיקר ולפני הכל בבחירות אלה הוא אירן.

תאריך:  12/02/2015   |   עודכן:  12/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
העיקר ולפני הכל - אירן
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
נמר של נייר
אהרון שחר  |  12/02/15 09:25
 
- ונניח שנכון ?????
יעקב עמר  |  12/02/15 17:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
שמואל אבן
הירידה התלולה במחירי הנפט בעולם מהווה מכה נוספת לכלכלת אירן הנתונה תחת סנקציות כלכליות. אירן מאשימה את ערב הסעודית במלחמת נפט ומאיימת בתגובה כלפיה. האיומים מלמדים על הסכנה הטמונה בתהליך גירעון אירן ליציבות המפרץ הפרסי בפרט ולמשק האנרגיה העולמי בכלל. ברם, הלחץ הכלכלי על אירן עשוי להיות הזדמנות למערב לשפר את תנאי ההסכם בסוגיית הגרעין
עמי דור-און
בשעה שהעולם המערבי עוסק בשאלת הרחבת הסנקציות ובנושא המלחמות במזרח התיכון כמו גם בתופעת דאעש והתוכניות הרצחנית שלו לאיסלאמיזציה של העולם, ממשיכה אירן, בהתמדה ובנחישות, במסע הממוקד שלה להשיג נשק גרעיני
עידן יוסף
עקץ את נתניהו: "על אף חיבתי לאנגלה מרקל, לא הייתי מזמין אותה לבית הלבן שבועיים לפני הבחירות, והיא כנראה גם לא הייתה מבקשת כזו"
דרור אידר
ביטחון המדינה אינו מתחיל ומסתיים בבחירות. נתניהו לא פועל נגד התגרענותה של אירן מהיום. הוא כנראה מבין טוב מאובמה ומיועציו את חומרת המצב. לכן הוזמן לנאום בקונגרס
עופר וולפסון
שר החוץ זריף הזהיר את מזכיר המדינה האמריקנית כי כישלון במו"מ הגרעיני יוביל להתחזקות משמרות המהפכה על חשבונו של הנשיא רוחאני    נתניהו שב והדגיש: "מדובר בעסקה מסוכנת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il