X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מינויים חדשים
לאורך השנים, בזכות קשריו הבינלאומיים של ניסו בצלאל ומתוקף ניסיונו רב השנים, צבר ניסו בצלאל, הן ידע רב אודות מדינות אפריקה והן קשרים עסקיים רבים במדינות אפריקה
▪  ▪  ▪
עמוס הירש [צילום: עמוס הירש]

איש העסקים, ניסו בצלאל, נבחר לשמש בתפקיד נשיא לשכת המסחר ישראל-אפריקה, במקומו של אלי אבידר, מנכ"ל בורסת היהלומים, אשר שימש בתפקיד זה בארבע שנים האחרונות. ניסו בצלאל, נכנס לתפקיד הנשיא החל מיום 6ביוני 2016.
לשכת המסחר ישראל-אפריקה מקדמת את הפעילות הכלכלית הישראלית במדינות הסאב-סהרה באמצעות יצירת שיתופי פעולה, הסרת חסמים ביורוקרטיים, הגברת המודעות הציבורית, הנחת קשרים בין חברות וגופים ממשלתיים, ותמיכה בפועל ביזמים ובאנשי עסקים ישראלים. במסגרת תפקידו יוביל ניסו בצלאל, את פעילות לשכת המסחר ישראל-אפריקה, להמשך קיום קשרי עסקים בין מדינות אפריקה לבין חברות ישראליות, במטרה לפתח ולשמר קשרים בינלאומיים עסקיים ולהסיר חסמים ביורוקרטיים עם מדינות אפריקה, לקשור קשרים בין חברות הישראליות לבין גופיים ממשלתיים, ולתמוך בפועל ביזמים ובאנשי עסקים ישראלים.
פוטנציאל ענק
ניסו בצלאל, הינו היו"ר והבעלים של חברת EBONY ENTERPRISES LTD., אשר מתמחה למעלה משני עשורים בין היתר, בהקמת קשרים בין ממשלות וארגונים עסקיים גלובליים.
לאורך השנים, בזכות קשריו הבינלאומיים של ניסו בצלאל ומתוקף ניסיונו רב השנים, צבר ניסו בצלאל, הן ידע רב אודות מדינות אפריקה והן קשרים עסקיים רבים במדינות אפריקה. לניסו בצלאל ניסיון ניהולי רב בין היתר מתמחה בניהולי משא-ומתן עסקיים ויחסים בינלאומיים.
ניסו בצלאל ביקש להודות למר אלי אבידר בשמו ובשם חברי הלשכה על התקופה בה עמד בראשות הלשכה ועל השינויים החיוביים שחולל בה. ניסו בצלאל הוסיף וציין כי הוא רואה חשיבות רבה בהאצת פיתוח הקשרים הכלכליים בין חברות וגופים ישראלים למדינות אפריקה השונות. "הקביעה כי אפריקה מתעוררת פותחת בפני גופים וחברות ישראליות פוטנציאל ענק לעשיית עסקים במדינות אפריקה השונות, ובדעתי להאיץ ולסייע בתהליכים אלה" אמר ניסו בצלאל. הוא הדגיש כי לשכת המסחר תיזום בקרוב מפגשים עם אישי ממשל אפריקניים, וכי בתיאום ובשיתוף עם גופי הממשלה בישראל, ובראשם משרד החוץ ולשכת ראש הממשלה, הוא מתכוון לייזום מפגשים של אנשי עסקים ישראלים עם עמיתיהם ממדינות אפריקה השונות, כדי לבחון הגברת קשרי המסחר וההשקעות ביניהם. "לדעתי קיים פוטנציאל להכפלת הקשרים הכלכליים והמדיניים בין מדינות אפריקה לישראל, ולכן אני, יחד עם החברים בלשכת המסחר, נפעל כדי לבחון דרכים למימוש הפוטנציאל הכלכלי הזה" אמר ניסו בצלאל.

תאריך:  13/06/2016   |   עודכן:  13/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אלי אבידר / Eli Avidar
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניסו בצלאל מונה לנשיא לשכת המסחר ישראל-אפריקה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מון מביא עמו ניסיון ניהולי עשיר בניהול, הקמה ופיתוח של מפעלי תעשיה שונים, בארץ ובחו"ל, כמו גם פיתוח אסטרטגיות צמיחה בשווקים הגלובאליים ובניית צוותי עבודה ושיטות עבודה מתקדמות
יפעת גדות
החברה מרחיבה שדרת ההנהלה ומגייסת מנהל מכירות בכירלפני הצטרפותו לרדקום, שימש הראל גבעון כמנהל המכירות וכסגן נשיא אזורי ללקוחות עסקיים בחטיבת EMEA באמדוקס
יפעת גדות
משה סלמי יאמן את מועדון האוהדים בית"ר נורדיה ירושלים בעונת 2016/17    סלמי, בוגר בית"ר ירושלים, אימן עשור בבית"ר מעלה אדומים    סלמי: "נורדיה היא אתגר עצום לכל מי שגדל והתחנך כבית"רי"
יפעת גדות
יניב בן דוד זכה במכרז ונכנס לתפקידו כסגן מנהלת אדמיניסטרטיבית של המרכז הרפואי לבריאות הנפש מעלה הכרמל
יפעת גדות
האקדמיה הצעירה הישראלית, הפועלת במסגרת האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים, נועדה לקדם את מעמדם של מדענים צעירים בישראל ולשפר את קשריהם עם החברה הישראלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il