חילופי דורות באחד המפעלים הוותיקים והידועים בענף המזון בישראל - חברת "מן", יצרנית מוצרי הופלים והעוגיות הישראלית הוותיקה, הודיעה כי אבי פקר (31), דור שלישי למייסדי המפעל, ימונה למנכ"ל החברה. אבי פקר יחליף בתפקידו את אמו ודודו, ציפי רוקח ואלעזר רוקח, אשר שימשו כמנכ"לים משותפים משנות ה- 90 ועד היום, במפעל המשפחתי שהוקם על-ידי הוריהם בשנות ה-50. ביחד עם אבי, ימונה שגיא רוקח (31) לתפקיד מנהל הבטחת איכות ויישא באחריות הטכנולוגית של החברה.
במכתב ששיגרו לאחרונה ציפי פקר ואלעזר רוקח ללקוחות וספקים נכתב כי, "למעלה מ-40 שנה שהיינו בחזית העשייה, בגאווה גדולה של עמל ועבודה קשה, לפיתוח התעשיה הישראלית ושימור הצלחת העסק המשפחתי המתוק. בכוחות משותפים של המשפחה, ביחד אתכם, יכולנו לגדול, להתפתח ולהצליח, תוך הקפדה על הערכים החשובים שהצבנו לעצמנו - מחויבות לאיכות וטריות המוצרים, יחסים אישיים והגונים עם הלקוחות והספקים ושמירה על אופי החברה המשפחתית. כעת, כאשר אנו מסתכלים קדימה, אנו נרגשים להעביר את ניהול החברה לדור הבא (הדור השלישי) - אבי פקר ושגיא רוקח. אבי נכנס לתפקיד המנכ"ל, ולצידו שגיא, אשר יהיה אמון על הפן הטכנולוגי. אנו נשארים בחברה כבעלים, דירקטוריון וכמובן משפחה תומכת ומייעצת לדור הבא".
לפני כארבע שנים הצטרף אבי פקר לחברת הופלים והעוגיות המשפחתית, הממוקם בעיר רמלה ומעסיק כ-50 עובדים. בטרם הצטרף לחברה המשפחתית, היה חלק ממטה השיווק של קבוצת דפי זהב והיה שותף למיתוג מחדש והשינוי ל-zap group. אבי בוגר תואר ראשון ושני בהצטיינות במנהל עסקים מהמסלול האקדמי המכללה למנהל. ההחלטה לעזוב בגיל צעיר את תחום השיווק הדיגיטלי ולוותר על הזדמנויות צמיחה בשוק הפרסום והשיווק למען המפעל התעשייתי של המשפחה, לא הייתה החלטה קלה ומובנית מאליה. "התעשיה הישראלית המסורתית סובלת מקשיים ואתגרים רבים, החל ממחסור בכוח אדם, דרך רגולציה דורסנית ועד תחרות בלתי הוגנת עם תאגידים ומוצרים מיובאים. ראיתי את המשפחה נאבקת לאורך השנים כדי לקדם ולפתח את התעשיה הישראלית, והיה לי ברור שאני נכנס לתחום קשה ומאתגר, אבל עם זאת מדובר על נכס משפחתי היסטורי שאני גאה לקחת על עצמי לשמר ולפתח לדורות הבאים", מספר אבי פקר.