X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מינויים חדשים
הארגון פעל לאורך השנים בכ-100 מדינות ברחבי העולם גנון נבחר לאור הצלחותיו בשורת תפקידים שביצע בארגון World ORT ובשרות הציבורי בישראל גנון הינו המנכ"ל ה 13 שיכהן בארגון
▪  ▪  ▪
אבי גנון [צילום: אביב חופי]

אבי גנון, מנכ"ל 'קדימה מדע', מונה (יום א', 20.8.17) למנכ"ל ארגון החינוך היהודי World ORT העולמי, המעניק שרותי חינוך והכשרה טכנולוגית-מדעית, ככלי לעצמאות כלכלית במטרה לצמצם פערים חברתיים-כלכליים. פעילות הארגון נגעה ב-137 השנים האחרונות במרבית הקהילות היהודיות ברחבי העולם.
גנון, המשמש מאז 2011 כמנכ"ל ארגון 'קדימה מדע' - שלוחתו הישראלית של ארגון World ORT העולמי - הוביל את הארגון להישגים חסרי תקדים ובהם: גיוס והשקעת מאות מיליוני שקלים בחינוך המדעי-טכנולוגי לצמצום פערים בפריפריה החברתית והגאוגרפית של ישראל.
בתפקידיו בעבר שימש גנון כמנכ"ל World ORT במדינות ברית המועצות לשעבר וראש מנהל החינוך במשרד ראש הממשלה, בו היה אחראי על כלל פעילות החינוכית של הארגון בברה״מ לשעבר. כמו-כן, שימש כמזכיר ראשון בשגרירות הישראלית במוסקבה ומנהל המרכז הישראלי לתרבות במוסקבה. בשנה שעברה נבחר גנון למנכ"ל המצטיין של World ORT העולמי.
גנון נכנס לנעליהם של אהרון סינגלובסקי, מקס בראודה יוסף הרמץ ורוברט זינגר וטובים אחרים, שכיהנו בתפקיד זה והובילו את הארגון להישגים פורצי דרך בקהילות יהודיות ברחבי העולם.
נשיא World ORT ד"ר קונרד ג'איילס אמר כי מינויו של גנון הינו רגע מכונן עבור הארגון."לאורך 10 השנים האחרונות, אבי הציג מנהיגות יוצאת דופן, חזון ויוזמה בביסוסה של שלוחת הארגון בישראל. אני בטוח כי הוא יצליח להרחיב את פעילות World ORT בכל העולם".
אבי גנון: "אני רוצה להודות להנהגת ארגון World ORT על האמון שנתנו בי. זוהי משרה רבת אחריות וחשיבות לאומית ועולמית. לארגון מורשת ענפה של 137 שנות חינוך ערכי ועשייה חברתית לקידום נוער יהודי ושאינו יהודי ברחבי העולם. היום, יותר מתמיד, התרחבותם של הפערים החברתיים והכלכליים בעולם מעלה את נחיצותו וחשיבותו של הארגון המבקש לצמצם פערים אלו באמצעות חינוך והכשרה מקצועית בדגש על טכנולוגיה ומקצועות מדעיים - חינוך המאפשר עצמאות כלכלית".

תאריך:  20/08/2017   |   עודכן:  20/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
מאז סיום כהונתו כמנכ"ל משרד רה"מ עסק לוקר בשנתיים האחרונות בבנקאות השקעות ובייעוץ עסקי ומשפטי, והוא מכהן כדירקטור במספר חברות נסחרות ופרטיות בתחומי הטכנולוגיה והפיננסי
יפעת גדות
אלון הינה המייסדת והמנכ"ל של מדסטרדה בע"מ. בשנים 2016-1997 שימשה כשותפה כללית בפיטנגו הון סיכון, אחת מקרנות הון הסיכון המשפיעות ביותר בישראל
יפעת גדות
גיל בן 39, יליד באר שבע, נשוי + 3    בעל תואר ראשון (BA) ושני (MA) בכלכלה, שניהם מאוניברסיטת בן-גוריון
יפעת גדות
מומחית בפיתוח וליווי קמפיינים אסטרטגים למגזר הראשון והשלישי, מובילה פורומים ציבוריים לעבר שינויי מדיניות, יועצת ומנהלת תקשורת של ארגונים חברתיים, עמותות ללא כוונות רווח, מוסדות השכלה גבוהה וגופי תקשורת
מירב ארד
במסגרת תפקידו ירכז יגן את ניהול מערך החטיבה הקמעונאית הכוללת את ניהול מערך הסניפים, הכוללים 48 סניפים,
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il